KAUHAJOKISET?! Missäs siellä olikaan se Pentik?

Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä :
Hyypäntien risteyksessä.
Siis Topeekan varrella. Etelä-Pohjanmaan osuuspankkia vastapäätä
Mä yritän nyt saada päähäni, että missä siinä pankkia vastapäätä...No eiköhän se sieltä löydy.

Kai Tiimari on vielä samassa paikassa?
 
se on siinä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä :
Hyypäntien risteyksessä.
Siis Topeekan varrella. Etelä-Pohjanmaan osuuspankkia vastapäätä
Mä yritän nyt saada päähäni, että missä siinä pankkia vastapäätä...No eiköhän se sieltä löydy.

Kai Tiimari on vielä samassa paikassa?
Joo Tiimari on taas sen toisen pankin, säästöpankin (muistaakseni) takapihalla.
 
se on siinä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä :
Hyypäntien risteyksessä.
Siis Topeekan varrella. Etelä-Pohjanmaan osuuspankkia vastapäätä
Mä yritän nyt saada päähäni, että missä siinä pankkia vastapäätä...No eiköhän se sieltä löydy.

Kai Tiimari on vielä samassa paikassa?
Voi itku mitenkähän sen kertoisin, siis sen pentikin.
Pitseria La Linda, sit tulee Karin kauppa, siis se valokuvaamo, seuraavassa rakennuksessa mm. luontaistuotekauppa ja sit seuraavassa Pentik.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä :
Hyypäntien risteyksessä.
Siis Topeekan varrella. Etelä-Pohjanmaan osuuspankkia vastapäätä
Mä yritän nyt saada päähäni, että missä siinä pankkia vastapäätä...No eiköhän se sieltä löydy.

Kai Tiimari on vielä samassa paikassa?
Voi itku mitenkähän sen kertoisin, siis sen pentikin.
Pitseria La Linda, sit tulee Karin kauppa, siis se valokuvaamo, seuraavassa rakennuksessa mm. luontaistuotekauppa ja sit seuraavassa Pentik.
Aaa, no nyt selkis. Kiitos!

Kysynpä nyt sitten samalla, että onko siellä kangaskauppoja missä? Pitääs mustaa tylliä saada suhtedullisesti.
 
se on siinä
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä :
Hyypäntien risteyksessä.
Siis Topeekan varrella. Etelä-Pohjanmaan osuuspankkia vastapäätä
Mä yritän nyt saada päähäni, että missä siinä pankkia vastapäätä...No eiköhän se sieltä löydy.

Kai Tiimari on vielä samassa paikassa?
Voi itku mitenkähän sen kertoisin, siis sen pentikin.
Pitseria La Linda, sit tulee Karin kauppa, siis se valokuvaamo, seuraavassa rakennuksessa mm. luontaistuotekauppa ja sit seuraavassa Pentik.
Aaa, no nyt selkis. Kiitos!

Kysynpä nyt sitten samalla, että onko siellä kangaskauppoja missä? Pitääs mustaa tylliä saada suhtedullisesti.
Palakulma, löytyy taas liki sitä luontaistuotekaupan kohdalla Topeekan toisella puolella. Eli liki Pentikkiä.
 
se on
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:
Palakulma, löytyy taas liki sitä luontaistuotekaupan kohdalla Topeekan toisella puolella. Eli liki Pentikkiä.
Kiitos taas! Pitääpä käydä sielläkin sitte.
Ollos hyvä. Mitä muuta haluut tietää?
Tosin tietäjä lähtee ihan kohta nukkuun...
 
Alkuperäinen kirjoittaja se on :
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja se on siinä:
Palakulma, löytyy taas liki sitä luontaistuotekaupan kohdalla Topeekan toisella puolella. Eli liki Pentikkiä.
Kiitos taas! Pitääpä käydä sielläkin sitte.
Ollos hyvä. Mitä muuta haluut tietää?
Tosin tietäjä lähtee ihan kohta nukkuun...
En mä taida tällä tietoa tarvita muuta tietoa. :D Torstaina alootan uudet opiskelut soppakoululla taas ja enköhän mä sinne osaja. :D
 
yep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos kyläpahasessa on kaksi pääkatua niin ei varmaan ole mahdoton tehtävä löytää yhtä Pentikiä. Ellei ole idiootti
Niinpä. Mutta tässä on nyt ilmeisesti joku juju ja tuo mäntti haluaa tehdä itestään numeroa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä en tiedä missä on Pentikikin myymälä ,vaiko tehdasta vai mitä tässä haetankaan.
Mutta ihan vilpitöntä uteliaisuttani tai tyhmyyttäni, vailla v..ttuilunhalua kysyn, onko Kauhajokiset taivutusmuoto oikea?
Käytetään sekä kauhajokiset että kauhajokelaiset muotoa. Itse olen kauhajokinen :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yep:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no jos kyläpahasessa on kaksi pääkatua niin ei varmaan ole mahdoton tehtävä löytää yhtä Pentikiä. Ellei ole idiootti
Niinpä. Mutta tässä on nyt ilmeisesti joku juju ja tuo mäntti haluaa tehdä itestään numeroa.
No kyllä sitä nyt tietä saa kysyä. Tuskin leikatulla lonkalla kukaan halua rampata kadut päästä päähän.
 
vieras
siis toi ap:han sanoo TAAS aloittavansa opiskelut siellä eli paikka on tuttu, jos on jo ennestään ollut siellä. Kauhajoki on niin pieni että jos on siellä pari päivää pyörinyt niin takuulla tietää missä joku Pntik on. Tais ap taas vaan tehdä tikusta asiaa, niinkuin aina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis toi ap:han sanoo TAAS aloittavansa opiskelut siellä eli paikka on tuttu, jos on jo ennestään ollut siellä. Kauhajoki on niin pieni että jos on siellä pari päivää pyörinyt niin takuulla tietää missä joku Pntik on. Tais ap taas vaan tehdä tikusta asiaa, niinkuin aina.
Miksi ongelma sulla on mun opiskelujen suhteen? Olisiko parempi olla työtön? :headwall: Mä olen Kauhajoella ollut lähinnä siinä omalla koululla enkä todellakaan muistanut missä Pentik on.

Kauhia stressi nyt pitää joittenkin vetää tästäkin täysin viattomasta alootuksesta. Sitten ihmetellään miksi täällä jotkut lopettavat kirjoittelun tai pitävät palstataukoa oma-aloitteisesti. :kieh:

Otsikossa muuten lukee selvällä suomenkielellä mistä on kyse, miksi pitää tulla aukomaan päätään jos ei aio vastata esitettyyn kysymykseen? Pitää vain saada vittuilla mulle ja sitten tunnetaan ittensä paremmaksi, no sallitaan nyt sitten edes se teille. :whistle:
 

Yhteistyössä