+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8
Ketju: Ovulaatio vai raskaus
-
27.10.09, 02:49 #1jaa aVierailija
Ovulaatio vai raskaus
preg check ovulaatiotestissä näkyy testikohdalla haaleaviiva ja nyt menossa kuitenkin kp32. näyttääkö tämä nyt mahdollisen raskauden vaí ovulaation? (norm kp on 28-42)
-
-
27.10.09, 07:56 #2noVierailija
Eikö jos teet raskaustestin niin se sillä selviäis?
-
27.10.09, 07:57 #3vierasVierailija
Ovulaatiotestiin voi tulla aina jonkinlainen viiva vaikka ovis ei olis lähelläkään.
ja ovistesti näyttää oviksen ja raskaustesti raskauden!
-
27.10.09, 08:00 #4-Vierailija
Mulle ainakin tuli ovistestiin aina toinen haalea viiva. Raskauteen se SAATTAA viitata jos viiva on tummempi kuin kontrolliviiva. Haalea viiva ei siis tarkoita yhtä mitään. Naisen elimistössä on aina jonkin verran lh-hormonia.
-
27.10.09, 16:28 #5apVierailija
ilmeisesti ei vielä kuitenkaan kannata tehdä raskaustestiä?
-
27.10.09, 16:30 #6vierasVierailija
No jos se viiva on haalea, niin ei todennäkösesti tarkota kumpaakaan.
-
27.10.09, 16:36 #7apVierailijapitänee tehdä pian raskaustesti, kun pahoinvointia alkanut tulemaan... jos testaisi ensi viikolla niin varmaankin pitäisi jo näkyä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras
-
27.10.09, 16:37 #8
Mulla tuli ovistestiin sitä kontrolliviivaa vaaleampi viiva kp31, kp17 ei tullut minkäänlaista viivaa. Raskaana ollaan edelleen.

Tuo, miten ovistestit näyttävät viivan, vaihtelevat testeittäin. Tietääkseni joihinkin tulee aina viiva kierron minä tahansa päivänä (ovisaikaan tumma), joihinkin vain oviksen aikoihin. Mulla siis oli tuollainen jälkimmäinen
Tykkää
Tilaa uutiskirje
Markkinat
Horoskooppi
TV-Maailma
Blogit
Kerhot

Lainaa

Myleene Klass ja Ava
Brittiläinen tv- ja pop-tähti Myleene Klass puskee autoon esikoistaan Avaa, 5, jolla on selvästi hieman eri suunta. ...