*

Miten kävellään korkokengillä?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 18. Osumia 18

Ketju: Miten kävellään korkokengillä?

vieras
    Vierailija

Miten kävellään korkokengillä?

Kertokaa please miten koroilla kävellään. Aina kuljen jossain sporttikengissä ja parit todella matalat korkkarit löytyy. Miten jollain 8 cm koroilla kulkeminen tapahtuu ettei näyttäisi tönköltä? Hienommat juhlat edessä ja pakko olisi oppia.

Reippaasti Niillä ei tarvi sipsuttaa(kai )

vieras
    Vierailija
    Vaatii paljon harjoittelua. Muista ainakin pitää selkä suorana ja ottaa lyhyitä askelia.

tirsku
    Vierailija
    Tosi vaikeesti =D

jaa
    Vierailija
    kunnolla kanta ensin, että polvi on astuessa suorana. Pahinta on nämä polvet koukussa kantailevat.

Tossua toisen eteen vaan. En mä ainakaan osaa neuvoa

kävele,kävele,kävele,kävele...ja ainahan voi ottaa aluks vähän pienemmät korot eikä heti niitä korkeita piikkejä

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja jaa
    kunnolla kanta ensin, että polvi on astuessa suorana. Pahinta on nämä polvet koukussa kantailevat.
    nimenomaan

ap
    Vierailija
    Kävelläänko niillä siten, että kanta tulee ensin maahan vai sitten päkijä edellä?

Pirun vaikeaa se on, mutta harjoittele. Ja auta ja varjele jos on liukas lattia ja liukkaat pohjat

jaa
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja ap
    Kävelläänko niillä siten, että kanta tulee ensin maahan vai sitten päkijä edellä?
    kanta ensin. Ihminen on kanta-astuja

korkkari mamma
    Vierailija
    Helposti
    itse en paljon juuri muita pidä ja helppoa on
    Nyt vaan korkkarit jalkaan ja harjotteleen,muuten todella kamalan näköstä jos ei niillä osaa kävellä!
    Eli mielummin matalat kun korkkarit jos et ole varma!

täältä
    Vierailija
    selkeät ohjeet plus videot löytyy täältä http://mungolife.blogspot.com/2009/06/korkokenkakoulu.html

http://girlsloveshoes.blogspot.com/2007/07/kuinka-kvell-korkkareilla-tappamatta.html

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras
    Pirun vaikeaa se on, mutta harjoittele. Ja auta ja varjele jos on liukas lattia ja liukkaat pohjat
    Vie kengät suutarille. Lappujen laittaminen pohjaan ei maksa paljoa.

Kävellessä jalat pitää suoristaa ja ryhdin on oltava hyvä. Mä astun kanta edellä ja kohtuullisen pienin askelin. Pitkiä askeita ei edes pysty ottamaan.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja pieras
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu vieras
    Vie kengät suutarille. Lappujen laittaminen pohjaan ei maksa paljoa.

Kävellessä jalat pitää suoristaa ja ryhdin on oltava hyvä. Mä astun kanta edellä ja kohtuullisen pienin askelin. Pitkiä askeita ei edes pysty ottamaan.
    Joo, olisi pitänyt . Seuraavalla kerralla sitten

Minunkin pitäisi opetella. Se on tosi vaikeaa, kun ei ole varmaan 20 vuoteen kävellyt kolmea senttiä korkeammilla koroilla. Sain neuvon, että antaa peffan vaan reilusti heilua, niin askel menisi jouhevammin. Pitäneekö paikkaansa? Pitäisi ensin kyllä löytää ne hyvät korkokengät, saappaita olen pari vuotta kohta suunnitellut ostavani.

Minun pitäis kävellä enemmän korkkareilla. Paranisi ryhti.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot