*

Mistä tietää, jos on syöpä? Tuleeko aina selvät oireet
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 18. Osumia 18

Ketju: Mistä tietää, jos on syöpä? Tuleeko aina selvät oireet

aina jollain tavalla kipeä
    Vierailija

Mistä tietää, jos on syöpä? Tuleeko aina selvät oireet

pahin pelkoni on, että minulla on syöpä eikä sitä huomata ajoissa.

Te joilla kokemusta, millä oireilla menitte lääkäriin?

vieras
    Vierailija
    No ei siinä alkuun varmaan mitään konkreettisia oireita tule, varsinkaan jos on sisäelimissä yms. Sitten kun alkaa laihtumaan syyttä ja oksentamaan yms. ihmiset ymmärtää mennä lääkäriin.

Saana
    Vierailija
    Ihan täysin sattumalta löysin kaulasta patin. Lääkärissä kävin, ja monen mutkan kautta selvisi sen olevan syöpää, kasvain jo 3,5cm. Kilpirauhasessa oli, mutta kilppariarvot koko seurannan ajan ihan ok. Ja aika kauan ehti se kasvain olemaan, noita löydetään jo alle 1cm halkaisijaltaan. Mutta onneksi ei ollut agressiivinen kasvain, reilun vuoden aikana ei kasvanut yhtään ja helppo oli hoitaa pois.

syövässä ei todellakaan tule välttämättä selviä oireita, ja kaikille ei tule oireita lainkaan. Eräs tuntemani ihminen meni johonkin lääkärikontrolliin (vanha vaiva) ja löytyikin syöpä, joka oli jo todella pitkälle edennyt...ennuste vain muutaman kuukauden.

Saana
    Vierailija
    Ja muistelisin että haimasyöpä oireilee vasta niin myöhään, että on jo todennäköisesti ehtinyt levitä ja se on sitten menoa. Mutta ei noita kannata miettiä, elät vaan normaalisti.

mie
    Vierailija
    kannattaisko puhua lääkärille noista peloista? suurella todennäköisyydellä sulla ei ole syöpää. tiedän itse mistä puhun...

nuori nainein
    Vierailija
    Minulla on ollut jo MONTA päivää, varmaan jo viikkonjakin kipua ala-vatsan kohalla mutta kyseessä ei ole menkka kivut.En pääse kunnolla ylös ilman että sattuu vatsaan,ja minua heikottaakin päivittäin..mikä voisi olla kyseessä,kenties syöpä...?

363580
    Vierailija

Unhappy musta tuntuu.että mä en ole kunnossa

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja mie Näytä viesti
    kannattaisko puhua lääkärille noista peloista? suurella todennäköisyydellä sulla ei ole syöpää. tiedän itse mistä puhun...
    en ole viellä selvittänyt olenko sairas

363580
    Vierailija

en mä tiedä vielä

en mä uskalla onks sulla syöpää

363580
    Vierailija

onks sulla syöpä

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja 363580 Näytä viesti
    en ole viellä selvittänyt olenko sairas
    en mä tiedä mistä sen vois muka todistaa.

no ei sitä aina heti huomata, monesti huomataan vasta sitten kun on liian myöhäistä. yksi tuttuni eli viikon sen jälkeen, kun todettiin syöpä. ja anoppi eli kuukauden siitä, kun verisyöpä oli todettu. puoli vuotta hänen oireitaan hoidettiin poskiontelontulehduksena

Välillä syöpä selviää vasta ruumiinavauksessa, jos silloinkaan. Etäpesäkkeestä ei välttämättä pysty selvittämään primäärikasvaimen sijaintia.

"vieras"
    Vierailija
    Tietääkseni mulla ei ole syöpää, mutta kahdella ystävällä ja papalla oli.
    Yhdellä rinnassa patti, ei muita oireita. Kuoli parin vuoden kuluttua, syöpä levis.
    Toisella ystävällä ei mitään oireita, sisäelin syöpä, eli kolme viikkoa diagnoosin saatua =(
    Papalla oli keuhkosyöpä, mutten muista juuri mitään hänestä, olin muutaman vuoden ikäinen.

Syöpäläinen
    Vierailija
    Mun tyttö ei oireillut millään tavalla! Ainoa mistä huomasi että on pahasti vikaa oli se möykky vatsassa joka kasvoi aika nopeasti

:/
    Vierailija

en mä tiä

Oon 12-vuotias tyttö ja mulla on oikeessa rinnassa patti mitä teen?
    Q

jokujollasaattaaaollasyöpä
    Vierailija

syöpä?

mulll on myös just tullu sellane patti oikeesee rintaa ja pelkään etse on syöpä mutta voisiko se olla myös jotaki muuta ku syöpä?siihen kyllä sattuu pikkusen:/

11-vuotias
    Vierailija

kipuja

mulla on ollu olkapää kipee jo 2viikkoo ja se vaan pahenee en pääse ylös sillä kädellä ja välillä se kipu leviää ranteesees va mahaan oon piirrelly ihan hirveesti kuivaan ja rikkinäiseen ihoon ja mulle nyt vasta on kerrottu et siitä voi tulla veren myrkytys. voiko mulla olla veren myrkytys mut pelkään myös et olis syöpä

"miukumauku"
    Vierailija

Syöpä (kö)?

Mulla on ollut nyt liki kolme viikkoa huono olo joka päivä ja päätä särkee. Se särky tuntuu paineelta. Mutta en usko että se olisi syöpää. Jotain flunssan jälkitautia? Sinä joka laitoit että tulisi verenmyrkytys kun piirtelee käteen niin mulle sanottiin samaa ja sain vasta tietää että ei siitä oikeasti tule sillä vaan yritetään että lapset ei piirtelis käteen.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot