Palstaprojekti: KEVÄT (uudet osallistujat lämpimästi tervetulleita!)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tee hirviö vaikka pullataikinasta tai pahvista, ym. Eihän se pakko ole kutoa :)
Kiva juttu.=) Muutamia kysymyksiä minulla silti on. Onko tuo hirviö nyt sitten lyöty lukkoon? Millä aikavälillä näitä tehdään, eli kuinka kauan on aina aikaa valmistaa uutta juttua? Täytyykö tekeleen olla kolmiulotteinen, eli seisoa/olla jotenkin pystyssä, ettei esim. mikään piirros tai maalaus käy?
 
Kiva juttu.=) Muutamia kysymyksiä minulla silti on. Onko tuo hirviö nyt sitten lyöty lukkoon? Millä aikavälillä näitä tehdään, eli kuinka kauan on aina aikaa valmistaa uutta juttua? Täytyykö tekeleen olla kolmiulotteinen, eli seisoa/olla jotenkin pystyssä, ettei esim. mikään piirros tai maalaus käy?
Kyllä, hirviö on lyöty lukkoon :)

Aikaa on sunnuntaihin, klo 20:00 saakka. Eikä ole MITÄÄN rajoitetta sen suhteen, että minkälainen tekeleen tulee olla. Se saa olla tosiaan pullataikinaa, pahvia, kangasta, lankaa, hiekasta tehty, piirretty, maalattu, muovailuvahasta tehty, valokuva hirviöstä...you name it :)
 
Kyllä, hirviö on lyöty lukkoon :)

Aikaa on sunnuntaihin, klo 20:00 saakka. Eikä ole MITÄÄN rajoitetta sen suhteen, että minkälainen tekeleen tulee olla. Se saa olla tosiaan pullataikinaa, pahvia, kangasta, lankaa, hiekasta tehty, piirretty, maalattu, muovailuvahasta tehty, valokuva hirviöstä...you name it :)
Ainoastaan että hirviön pitää olla tehty itse (tai lapsen kanssa). Mutta ostettu tai anopin versio ei kelpaa mukaan. Tuunattu se voi olla ostotuotteesta tietty. Eli jotain omaa pitää olla.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Joskus on järjestetty äänestys toivelistasta tai ihan vaan keskustelun perusteella. Onko toiveita?

Mä voisin lisätä siihen listaan "pieni joululahja". Ajatuksena että esiteltäisiin pieniä joululahjaideoita tuliaisiksi, päiväkodintädeille, yms...
Vaikka meillä ei ole päiväkodintäätejä tms. niin kannatetaan silti! Tästä saisi melko moni ideaa itselleen :)
 

Yhteistyössä