luetelkaa kotimyynti esittelyjä? tupperi, meandi, oriflame??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Edellisten lisäksi esim. Kotigastronomi ( mausteet ) ;) ja "harvinaisemmat" LR aloe vera + kosmetiikka, Magnetix magneettikorut jne, jne. Tuolta perhe ja työ-palstan ""ketju jälleenmyyjille" - ketjusta löytyy varmaan kaikki edustajat ja lähes kaikki taitavat pitää myös kotiesittelyjä. Itse siis pidän kg:n mauste-esittelyjä satakunnan alueella, että kiinnostuneet - ottakaapa yhteyttä. ;)
 
Viimeksi muokattu:
minävaan
ilo-korut (tosin aika kalliita, hinnat pyörii n.60-120? ja ei nyt iske mun makuun),
Dantelli pyyhekutsut (aikast kalliita kans ja pyyhkeitä ei nyt kovin usein tartte uusii ostella.
Lisäksi jos Turun suunnalla liikkuu niin niiden varastossa on aina välillä poistomyyntiä. Viime viikollakin oli -70% tuotteita. Voi myös tilata netin kautta).
Tinttu.com (ihan söpöjä lastenjuttuja, mutta voi tilata netistäkin),
laukkufriikki (tosin kutsuilla on vain yksi kutakin laukkua ja uutta mallistoa tulee kokoajan eli niillä ei ole mitään kuvastoa, emäntä saa lahjan sen mukaan kuinka paljon vieraita, joten en viitsi järjestää, kun en kumminkaan saa 10-20 vierasta kuten he haluaisivat).
Itse olen todennut, että Tupperware-esittelyiden emäntänä saa parhaat lahjat.
Lisäksi oon pitänyt erilaisia kosmetiikkakutsuja. Mutta mä tilaan niitä yleensä ilman kutsuja.
 
Leona-jälleenmyyjä
Kotikutsuilta saat korkealaatuiset ja konepestävät Leona-alusasut! Kokomitoitus on todella laaja A-J 65-110. Tutustu valikoimaan ja vara itsellesi kutsut osoitteessa www.pitsiparatiisi.com.
 
Katriinakorut-jälleenmyyjä
Katriinakoruja saa myös kotikutsuilta, esim. minulta Tampereen alueella: www.eterimo.fi. Ihanat korumallit löytyvät Katriinakorujen sivuilta www.katriinakorut.fi. Paitsi kauniita, ovat kohtuuhintaisia myös!
 

Yhteistyössä