*

Mun täytyy nyt vähän mainostaa Emmaljunga-tarjousta!!
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 6. Osumia 6

Ketju: Mun täytyy nyt vähän mainostaa Emmaljunga-tarjousta!!

laatua halvalla
    Vierailija

Mun täytyy nyt vähän mainostaa Emmaljunga-tarjousta!!

Ostin Emmaljunga Classic-yhdistelmävaunut Lastentarvikkeesta hintaan 449? JA Emmaljunga Quadrolift-kantokassin puoleen hintaan 100?!

Oli todella hyvä tarjous!

Ja ihan oikeasti täytyy myöntää, että se laatu on erinomaista! En siis edes mennyt ostamaan Emmaljungia, sillä hinnat on pyörinyt 800? kieppeillä uutena, mutta en voinut olla ostamatta tälläisellä tarjouksella!

emmaljunga on hyvä merkki, itse hankin 2002 vuoden tuplat, kuomuun piti uuttaa osaa tilata ja taas mennään

esim 8 vuotta vanhoja carena rattaita en olisi edes harkinnut...

ja kun lastentarvike liikkeestä saa vaikka mitä varaosaa tilaamalla emmaljungiin

No
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja laatua halvalla
    Ostin Emmaljunga Classic-yhdistelmävaunut Lastentarvikkeesta hintaan 449? JA Emmaljunga Quadrolift-kantokassin puoleen hintaan 100?!

Oli todella hyvä tarjous!

Ja ihan oikeasti täytyy myöntää, että se laatu on erinomaista! En siis edes mennyt ostamaan Emmaljungia, sillä hinnat on pyörinyt 800? kieppeillä uutena, mutta en voinut olla ostamatta tälläisellä tarjouksella!
    Mistä liikeestä? Minäkin tarvitsisin vaunut :-)

ap
    Vierailija
    Tampereella Lielahdessa oli ainakin!

"Sanna"
    Vierailija

Lisää vinkkejä tarjouksista!

Kiva kuulla että emmaljungat ovat olleet hyvässä tarjouksessa. Mainostetaan jatkossakin jos jossain hyvä tarjous! Itse odottelen kuin kuuta nousevaa josko Emmaljungan city cross rattaat tai quadrolift tulisi tarjoukseen.

Pikavastaus Pikavastaus