Äitienpäivärunoja!!!

  • Viestiketjun aloittaja jossu
  • Ensimmäinen viesti
G.B dog
Äiti rakas aina vain,tärkee mulle sama sulle, ota vastaan hymyni, rakas halaukseni. Aurinko paistaa linnut laulaa sä vain odotat että palaan. Tunnen sinut ja sinä minut...... Tässä vähän runoilin :))
 
Vihainen äiti
Tuo Jesse-pojan niinsanottu runo loukkasi minua. Äitien kustannuksella pilaillaan. Häpeäisitte. Äitihän se on joka teitä on kasvattanut ja elannon antanut. Toinen on tuo tarina jussista ja sudesta. Pöh, kuinka kamalaa. Ajatelkaapas omia äitejänne. He ovat teidät ruokkineet ja kasvattaneet. Hävetkää nykyajan nuoriso! Toista oli ennenaikaa...
 
9MM
ra ta ta taa äittin suu konekiväärin lailla papattaa

voi se arjen pyörittäminen joskus olla rankkaa vaik soittais mankkaa

koita silti jaksaa mennään ulos vien sut luontoon ja puna poskille on tulos

mulla on sulle kerrottavaa ei se oo pelottavaa kun otat käest kii ni lähet tanssiin tähtiin sun omaan galaksiin. Rakas äiti suukko poskelle rohkeudella eteenpäin tie vie jäljellä on viel vuosii ottaa elämän hyvää kuosii.
 
Terttunen
Mielestäni tuo Jesse-pojan runo tuo hieman avaruutta näihin teidän muiden jeesusteluvärssyihin. Ei mielestäni ole mitään tiettyä kaavaa näihin runoihin ja varmasi jokainen äiti pitää lapsensa runoiluista, luki niissä mitä tahansa. Hieman huumorintajua elämään kukkahattutädit! ;)
 
"sohvi"
niin tietääkö kukaan mitään mitä mä voisin leipoa äitille tänää ja viädä sen sit huome aamul äitille ja jos tiätää ni vois antaa sen ohjeet ja ihan tiedoksi meiän äiti ei oo millekkään allerkinen
3rkl vehnä jauhoi 3rkl kaakaojauhoo ja 2rkl sokeria TOSI TOSI VÄHÄN leivinjauhetta 1pikku lusikka vaniliasokeria sekota hyvin sitte rypsi öljyä 3rkl ja maitoa 3 rkl. ja kantsii ostaa myös hieno ruusu
 
vierailija
Tuo Jesse-pojan niinsanottu runo loukkasi minua. Äitien kustannuksella pilaillaan. Häpeäisitte. Äitihän se on joka teitä on kasvattanut ja elannon antanut. Toinen on tuo tarina jussista ja sudesta. Pöh, kuinka kamalaa. Ajatelkaapas omia äitejänne. He ovat teidät ruokkineet ja kasvattaneet. Hävetkää nykyajan nuoriso! Toista oli ennenaikaa...
Kaikki äidit ei ole rakkauden arvoisia. Ei ole itsestäänselvää että jokainen äiti olisi ruokkinut ja kasvattanut, tai kasvattanut rakkaudella. Sitä saa mitä tilaa.
 
vierailija
Tuo Jesse-pojan niinsanottu runo loukkasi minua. Äitien kustannuksella pilaillaan. Häpeäisitte. Äitihän se on joka teitä on kasvattanut ja elannon antanut. Toinen on tuo tarina jussista ja sudesta. Pöh, kuinka kamalaa. Ajatelkaapas omia äitejänne. He ovat teidät ruokkineet ja kasvattaneet. Hävetkää nykyajan nuoriso! Toista oli ennenaikaa...
Minun äitini ole minua kasvattanut joten älä yleistä kiitos!
 
vierailija
Tuo Jesse-pojan niinsanottu runo loukkasi minua. Äitien kustannuksella pilaillaan. Häpeäisitte. Äitihän se on joka teitä on kasvattanut ja elannon antanut. Toinen on tuo tarina jussista ja sudesta. Pöh, kuinka kamalaa. Ajatelkaapas omia äitejänne. He ovat teidät ruokkineet ja kasvattaneet. Hävetkää nykyajan nuoriso! Toista oli ennenaikaa...
Aika loukkaavasti kirjoitat. Mistä sä tiedät, millainen lapsuus tällä Jesse-pojalla on ollut? Ei kaikilla ole rakastavia pullantuoksuisia äitejä. Tyhmä oletus. Itse tulkitsisin, että lapsuus/nuoruus ei ole ollut kovinkaan onnellinen, ja siksi poika on katkera äidilleen.
 

Yhteistyössä