*

Esteettömyystodistus (naimisiin menossa)
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 12. Osumia 12

Ketju: Esteettömyystodistus (naimisiin menossa)

äyh
    Vierailija

Esteettömyystodistus (naimisiin menossa)

Maistraatistahan laitetaan tulemaan ne todistukset, kun saavat setvittyä, ettei meistä kumpikaan ole naimisissa ennestään tms. Eikös vaan niin, että meikäläisen tuurilla ne tulevat meille kummallekin omalla nimellä erikseen, vaikka asutaan samassa osoitteessa, ja vielä iso "maistraatti"-teksti kuoressa?

Tarkoitus on mennä salaa naimisiin, mutta meidän postit tulevat appiporukoiden kautta. Asutaan haja-asutusalueella ja laatikot ovat ryhmässä tuolla jonkun matkan päässä. Appi ja anoppi käyvät aamuvirkkuina vuoronperään hakemassa postit kun mä olen vielä vauvan kanssa jumissa aamupuurolla.

Miten säilyttää salaisuus? Hyvät valheetkin ovat sallittuja, mitä mä sanon, että niissä kuorissa on?

:)
    Vierailija
    no me käytiin ihan paikan päällä hoitamassa asia

vieras
    Vierailija
    Sano, että miehesi tilasi virkatodistuksen itselleen... Keksi sitten joku syy miksi...

...
    Vierailija
    siinä kuoressa lukee et maistraatti ja teijän molempien nimet. niin ainakin meillä. ei kai ne arvaa mitä siinä kuoresa on?

tai
    Vierailija
    soittakaa maistraattiin ja sanokaa, että haluatte noutaa paperit, kun ovat valmiit

Tai huijaatte vanhuksia että se tais olla vaan joku kysely mihin osallistuitte ja laput tuli kotiin tms..

f
    Vierailija
    Ottakaa yhteyttä maistraattiin ja kysykää mitä voi tehdä. Voisiko paperit noutaa tai voisiko ne postittaa tavallisessa kirjekuoressa (voitte vaikka tarvittaessa lähettää sinne kuoren, jossa on osoite ja postimerkit valmiina).

.
    Vierailija
    Mä ainakin noudin paperit (Kuopion) maistraatista, enkä joutunut edes pyytämään moista kohtelua.

nh
    Vierailija
    meidät vihittiin maistraatissa joten emme koko papereita edes nähneet vaan he säilyttivät ne vihkimiseen asti suoraan.

ap
    Vierailija
    Kiitos vinkeistä! Nimenomaan meidän kummankaan vanhemmat eivät varsinkaan saa saada asiasta vihiä, tai hei hei kaikessa rauhassa naimisiin meneminen

ap
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nh
    meidät vihittiin maistraatissa joten emme koko papereita edes nähneet vaan he säilyttivät ne vihkimiseen asti suoraan.
    Hei, tuota mä ehdotankin, kiitos!

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja nh
    Mä en ole tainnut edes koko papereita nähnyt. Maistraatissahan niitä tarvittiin et voivat vihkiä, miks ihmeessä niitä sit edes takas kuskaamaan?

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot