Mistä Turusta passikuvat nopeasti ja edullisesti?

  • Viestiketjun aloittaja passilainen
  • Ensimmäinen viesti
passilainen
Onko tietoa hinnoista tms., tarttis saada siis heti kuva mukaan? Taitaa aina olla neljän sarjassa, ei tarvittaisi kun ysi. Myllyssä ainakin on joku firma, tiedättekö hintaa ja miten kauan siinä menee? Vartti vai tunti?
 
tku
no turun keskustasta varmaan melkeen joka valokuvausliikkeestä saa passikuvat mukaan ja saman tien. Hinnat voi heittää eurolla tai parilla... ja kyllä ne myydään sarjoissa, yksittäisiä tuskin saa.
 
Helios
Kävin Hansan kulmalla (Eerikinkatu/Kristiinankatu) olevassa Helioksessa, kuvauksessa meni n.15 sekuntia, kuvia odotellessa minuutti tai kaks. Neljä passikuvaa kouraan, 12 ?.
 
Ajatus vaa..
Minusta on tosi hyvä kun netissä vinkataan asioista, muutenhan me kävisimme aina ottamassa niitä kalliita passikuvia huonolla palvelulla eikä toivoakaan paremmasta. Hyvä hyvä!
 
"Meidän perhe"
Sattumalta vappupäivänä käveltiin ja huomattiin poliisilaitoksen kohdalla tarjous. Siellä oli koko perhe passikuvaan vain 20 euroa! Meitä oli sopivasti 2 aikuista ja 3 lasta, joten käytiin poikkeemassa.
 
Proshot
Olen itse valokuvaaja, mutta itsestä kuvan ottaminen on aika vaikeaa. Kävin kokeeksi tuolla keskustelua herättäneessä liikkeessä. Yllätys oli positiivinen, palvelu ja kuvat olivat hyviä. Koska itse en kuvaa passikuvia, suosittelen taatusti liikettä muillekin.
 
Mä otin (tai siis mies kyllä otti) ikkunasta tulevassa luonnonvalossa valkosta seinää vasten Iphonella kuvan tossa työhuoneessa ja printtasin itse omalla printterillä kun valokuvapaperiakin oli jo ennestään, kelpas passiin :kieh:
 
dididom
Käyty on ja tulos oli hyvä. Ei jaksettu itse alkaa millään pikkudigil tai kännyl ottaan kuvia. Vinkkasin kaveril kans kun oli tarvetta passikuvillle. Ei tartte enää automaatille tarpoo. Linnankatu poliisilaitoksen vieres siis.. 35 muistaakseni.
 
evvk harmaa
Me käytiin miehen ja pojan kans tuolla kuvilla. Läpi meni, mut mun ja miehen kuvista valitettiin laadusta, oli kuulemma rakeisia ja automaattinen laadunvalvonta poliisin koneella huomautti. No kelpas siis onneks :)
 
Meil ei kelvannu
Aateltiin et saatiin helposti kuvat, mut ei toi automaattikuva kelvannu ainaskaan meil. Taitaa olla eroja vaatetuksen tai jonkun suhteen miten kone valotti. Huomattiin vaan kun toisella oli musta ja toisel valkonen asu.
 

Yhteistyössä