Alli-laihdutus valmiste, kokemuksia?

no
Kyllä se ainakin rasvaa nautitusta ruuasta tehokkaasti poistaa. Mä kokeilin sitä kerran muutaman päivän ajan sillä seurauksella, että uloste oli porkkananväristä ja aivan öljyistä, eikä sitä saanut aina pidätettyä, se oli niin öljystä liukasta että noro valui vaan pakaroiden välistä vaikkei edes tuntunut vessahätää. Kuljin muutaman terveysside pöksyissä yötä päivää ja päätin sit lopettaa valmisteen käytön. Olisi pitänyt siirtyä tosi tosi rasvattomaan ruokavalioon mikä ei nyt tässä elämäntilanteessa onnistunut, laittaa siis itselle ihan eri ruuat kuin muulle perheelle. Söin siis ihan tavallista kotiruokaa, en mitään ranuja ja hamppareita. Vajaa kilo kyllä lähti kokeilun aikana, en tiedä oliko Allin ansiota vai sen että yritin rajoittaa syömisiäni, vai sekä että.
 
ylipainoinen
ei nekään toimi jos mässää kokoajan kaikkea lihottavaa. itse olen kokeillut. en kovin suurta tulosta saanut. koska ruokavalioni ei muuttunut. rasvaripuli tuossa on kyllä tosi kiusallinen. koska sitä tulee kokoajan, pikku pierujenkin muodossa. mutta laittaa pikkuhousuun suojan niin vähän helpottaa.
 
ei toiminut mulla yhtään
Tai ainakin rasvaripuli oli ihan tuntematon käsite. Laihduin juuri sen minkä odotinkin ruokavaliolla, en yhtään enempää. Ja karkkipäivänä vetäisin kokeeksi kokonaisen Fazerin suklaanlevyn Allilla maustettuna, ja ei niin minkäännäköistä rasvaripulia edes silloin...
 
2 viikkoa takana ALLIA ja -5kiloa. Allilla ei laihdu vaan ruokavaliolla joka on LÄHES rasvaton.Alli tukee sitä laihtumista. Rasvaa saa syödä painonsa mukaan. Mä saan syödä 9g vuorokaudessa. Se on helppo jakaa eri aterioille. Ripulia ei ole ollut.
 
Yx
Mulla uloste muuttuu löysäksi vaikken ota kuin yhden allin päivässä. Painoa oli 69 kg aloittaessa ja nyt n. kuukauden jälkeen on samoissa lukemissa kun olen palannut normaaliin ruokavalioon enkä yritä kituuttaa puolta päivää yhdellä omenalla ja vesilasillisella. En tiedä sitten miksei paino putoa vaikka uloste on sellaista rasvaisen oloista, mutta mikään kiire ei mulla kyllä koskaan vessaan ole. Ilmavaivoja on ilmennyt valmisteen nauttimisen aikana paljonkin.
Eikö se vaikutus ala vasta pidemmän ajan kuluessa - ei heti?
 
Oletkos tosissas tuo syömisen MÄÄRÄN suhteen? Et takeesti laihdu kun elimistösi on säästöliekillä. sun pitää se ohjeenmukainen kalori -ja rasvamäärä syödä joka päivä ja jos ET syö rasvasta ruokaa. Siis syöt hedelmän et ota Allia silloin. Se ei toimi niin. Aloititko Allin ilman ohjeita lukematta?
 
huijattu
Tilasin kevennys tablettaja kokeilu aika 14 päivää.Tuossa ajassa ei laihtumista tapahtunut ainoastaan sain vatsakipuja.Otin vielä kuukauden jakson katsoakseni tehoaako tuotteet EI TEHONNUT. Mutta kävikin niin että tilausta ei voi peruuttaa enää 14 päivän jälkeen vaan sitoituu ostamaan tuotteita 9 kuukauden ajan hintaan liki 300 euroa.Tilausta ei voi perua vaikka en voi tuotteita käyttää.Varokaa ettei tulee samaa erehdystä.olen anellut tilauksen peruuutusta toistuvasti,mutta Kevennys firma ei ole halukas yhtään tulemaan vastaan vaan minun on pakko ottaa tuotteet ja maksaa joka kuukausi.En saa edes maksaa tuotteita kerralla pois että säästyisin jokakuukausittaiselta maksuvaivalta,mutta sekään ei heille käy.
Tämä minulle ei tehoavaa tuotetta myy. www.kevennys.fi markkinoija Fennotuonti Oy
Varokaa kyseistä myyntitapaa !
 
Heiiii
Siis ei tuollaisia kannata käyttää, ihan tosi! Ruokavalion muutos ja säännöllinen syöminen + liikunta, siinä laihtumisen edellytys! Itse oon laihtunut nyt kolmessa viikossa -6,5kg noilla konsteilla!:)
 

Yhteistyössä