*

Rinnan kutina?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 16. Osumia 16

Ketju: Rinnan kutina?

Rinnan kutina?

Mulla on ollut jo muutamia päiviä ihan hirmuinen kutina oikeassa rinnassa. Nännin alue kutisee ihan tuhottomasti :/ Mistähän voisi johtua? mitään pyykinpesuaineita tai saippuoita en ole vaihtanut? Onko muilla kokemuksia?

äitä
    Vierailija
    oot raskaana?

vieras
    Vierailija
    Kiinnostaa.

Mulla on ajoittain sama juttu. Ja pääsääntöisesti se on vaan toinen rinta

Vaikea sanoa, vaan usein aika aikansa kutakin

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja äitä
    oot raskaana?
    No en ainakaan oletettavasti ole raskaana kun pillerit on tullu syötyä säännöllisesti ja aikaisemmissa raskauksissa ei ole tällasta olluna...

v
    Vierailija
    Onko sulla luomi rinnassa jos se vaikka aiheuttaa kutinaa??

vieras
    Vierailija
    kuiva iho, allergia, liika peseytyminen, liian vähäinen peseytyminen, rintasyöpä, hyttynen tms. pistänyt...

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja v
    Onko sulla luomi rinnassa jos se vaikka aiheuttaa kutinaa??
    Ei ole luomea...

[quote="vieras"]kuiva iho, allergia, liika peseytyminen, liian vähäinen peseytyminen, rintasyöpä, hyttynen tms. pistänyt...[/quo

No allergiaa ei ainakaan ole, eikä peseytymisestäkään ole kiinni. ja itikan tms. puremia ei näy...

On vain hyvin kiusallista kun saattaa alkaa kutisemaan tosi kovasti kesken työpäivänkin ja se on todella epämiellyttävää..

Nostan vielä

minni
    Vierailija
    Mulla kutitti maidon nousu.

hmm..
    Vierailija
    damn. mullakin kutinaa mut vasemmassa rinnassa ollut jo jonkun aikaa... pelkään kaikkein eniten sairauksia, joten ensimmäisenä itselle tulee mieleen "ei kai syöpä?" Oon kuitenkin 21vuotias, joten harvinaista.. olis kiva tietää kyllä mistä tämmönen kutina johtuu...

vavva
    Vierailija
    Sama täällä, oikean rinnan nännipiha+ -n yläreuna kutissu kohta yli 2 viikkoo. pillereitä syön eli raskauskaan ei pitäis olla, varsinkin kun menkatkin tulee niinku pitää. vinkki: laitoin sitä "löysempää" bepanthenia reilusti ja hieroin kunnes imeytyi ja kutina helpotti ainakin toistaiseksi.

"Mamma"
    Vierailija

Oho :0

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Halinappi Näytä viesti
    Mulla on ollut jo muutamia päiviä ihan hirmuinen kutina oikeassa rinnassa. Nännin alue kutisee ihan tuhottomasti :/ Mistähän voisi johtua? mitään pyykinpesuaineita tai saippuoita en ole vaihtanut? Onko muilla kokemuksia?
    En tiedä mikä on kyseessä, mutta mullakin kutiaa oikean rinta, usein nännipiha, ja sen viereinen alue.

Ei turhaa paniikkia
    Vierailija
    En ole lääkäri, en edes valelääkäri, mutta uskallan väittää että kutina ei ole ihan varmimmista merkeistä siitä että olisi syöpä... Tietysti näin VOI olla, mutta uskallan epäillä. Itselläni toisinaan sama vaiva, luulen että johtuu siitä kun liian paksut rintaliivit. Ne eivät "hengitä" ihoa vasten ja muutenkin ovat aivan kiinni nännissä. Ja se kun nänneihin menee roskia, kangaspölyä ym.

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot