*

Beckin masennustesti
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 1 - 25. Osumia 44

Ketju: Beckin masennustesti

masennusko?
    Vierailija

Beckin masennustesti

Mua ei suututa mikään, ei ilahduta mikään, mikään ei tunnu miltään. En saa tehtyä päätöksiä. Kaikki asiat huolettavat ja ahdistavat. Tulevaisuudessa pystyn näkemään vain esteitä ja vaikeuksia. En usko, että asiat voivat mennä parempaan enkä pysty käsittämään, että oloni voisi olla joskus toisenlainen. Alakuloisuus ja ahdistus tuntuvat normaaleilta olotiloilta. Voiko ihminen olla tunnistamatta itseään masentuneeksi, vaikka oma olo on paha?

Oletteko tehneet tuota Beckin testiä? Sain äsken 39 pistettä, yli 30 pistettä viittaa vaikeaan masennukseen.

minä
    Vierailija
    Linkki kiitos, niin teen testin myös

ev
    Vierailija
    minäkin sain siitä 40 pistettä.... ja olen ollut 3v sitten vaikeasti masentunut. nyt olen omasta mielestäni kunnossa, ja silti sain tuollaiset pisteet?

elina
    Vierailija
    Aina ihminen ei näe omaa masennustaan..

mä sain pistemääräksi 48... olen todella masentunut, oikeasti.

vieras
    Vierailija
    Linkkiiiiiiiii

Vieras
    Vierailija
    No laita ny jumankavita linkkiä...tai masennu sinne sohvalles, whatever

ap
    Vierailija
    http://xestia.net/testit/bdi.php

minä
    Vierailija
    7 pistettä

väsyttää
    Vierailija
    48 tuli

Tuota testiä käytetään myös terveysasemilla eli kannattaa ottaa ihan tosissaan. Itse olen ainakin tuon testin tehnyt lääkärin nenän edessä.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja aletheia
    Tuota testiä käytetään myös terveysasemilla eli kannattaa ottaa ihan tosissaan. Itse olen ainakin tuon testin tehnyt lääkärin nenän edessä.
    mä oon tehny ton joskus muutama vuosi sitten psykologin vastaanotolla, masennusepäilyn ja paniikkihäiriön vuoksi...silloin tulos oli tosin parempi. outoa, kun en edes itse tajunnut että olen noin masentunut taas

...
    Vierailija
    40 tuli täällä

metsänpeitto
    Vierailija
    Voihan sitä olla ongelmana ahdistuneisuus, vaikkei varsinaisesti olisi masentunut. Monet oireet ovat kyllä samanlaisia.

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja aletheia
    mä oon tehny ton joskus muutama vuosi sitten psykologin vastaanotolla, masennusepäilyn ja paniikkihäiriön vuoksi...silloin tulos oli tosin parempi. outoa, kun en edes itse tajunnut että olen noin masentunut taas
    Ei sitä itse ensimmäisenä huomaakaan välttämättä. Mullekin monesti iskenyt tulos päin naamaa.

BDI
    Vierailija
    Masennusdiagnoosi saadaan vain haastattelun myötä. Testit suuntaa antavia. Toki jos lähenee 40 pistettä niin masennus on aika todennäköinen.

-
    Vierailija
    Itselläni on paniikki- ja ahdistuneisuushäiriö.

Mulla tuon testin tulos riippuu ihan päivästä. Välillä ei masennusta ja välillä vakava masennus.

En ihan siihen luota.

Vieras
    Vierailija
    Kiitos linkistä, 11 pistettä..

xxx
    Vierailija
    Olen tehnyt töissä tuota masentuneelle ja ne ei saa kun jotain alle 20 pistettä, ja ne oikeasti masentuneita.

fdf
    Vierailija

djlg

Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja xxx
    Olen tehnyt töissä tuota masentuneelle ja ne ei saa kun jotain alle 20 pistettä, ja ne oikeasti masentuneita.
    jos ne saa alle, ni eihän ne sillon oo?

eräs
    Vierailija
    27..

vieras
    Vierailija
    11 pistettä. Vuosi sitten sain reippaasti yli 20 pistettä, ja tiedän olleeni silloin tosi masentunut ja ahdistunut. Meni ohi ilman lääkkeitä, niinkuin aina itselläni tähän asti.

vieraillija
    Vierailija
    28 pistettä tuli.

-
    Vierailija
    44 pistettä.--

"minä vain"
    Vierailija
    33 pistettä, ei niin paha kuin olisin luullut oloni perusteella. Olen sairaslomalla masennuksen vuoksi.

Sivu(t) 1 / 2 12 ViimeinenViimeinen

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu