Scarletille ja vieralle!

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Venakko Milanna
Mä en tajua voivatko oikeasti olla ihmiset niin päästä vammaisia vai päätä mun pitää täällä lyödä ja miten vielä selittää tästä että alkoholi kuulu työ kuvioihin. Sanoin jo jopa että soitin lakimiehelle ja sekin sanoi että laki ei kiellä, koska se on meijän työ siitä saada, eli shampanja pullot, voidaan juoda asiakkaan kans niin paljon kuin huvittaa, soitin vaan ihan sen takia kun mulle ei uskotaan, eikun silti täällä sama paska huudetaan jatkuvasti. Jos teillä on joku ongelma niin miks helvetissä te ette soita sille samalle lakimiehelle kenelle mä soitin Puhelinlakimies - Lakipuhelin, vai teijän pennit ei riitä siitä kunnella yli 10min ja maksaa joka minuttista 2,5e?
Jatkuvasti ihan jatkuvasti mua täällä haukutaan, mun äitiyttä arvostettaan, miten paska ihminen olen, mikä huora olen, ryssä ja vaikka mitä. Katsokaa itseä oikeasti peilistä kerrankin, jatkuvasti istutte vaan palstalla perse homeessa, ette tee mitään tai mitä te teette päivän aikana lasten kanssa, jos koko päiviä olette vaan plussalla? Sanokaa vaan, millä tavalla te olette parempi äitiä tai ihmisiä kuin mä? Tai teijän lapset ja myös ulkonäkö? Koska mun ulkonäkökin haukutaan jatkuvasti täällä. Oikeasti jos teillä synnytysten jälkeen jäänyt jotain psyykkisiä ongelmia niin käykää tarkistamassa pään sisältö, koska liian köyhä se on jos koko elämää on vain kaksplussa ja kiusaaminen. Modeille myös yks juttu, jos se mun aloitus menee poistoon niin todellakin epäoikeudenmukaista se on, koska mua SAA haukkua, mut mulle suoraan mikään ei ikinä saa sanoa mitään, heti prkle mee poistoon tai bannia saman tien tulee, tosi rasistiselta käytötseltä se vaikutta jo.

Niin ja Tiinulile(jos nimimerkin kirjoitin oikein) isot kiitokset:flower:
 
MIstään mitään tietämättä
Mä en ny tiedä ollenkaan mistä tää alkoholijuttu on vedetty kuvioon mutta sen olen kirjoituksistasi huomannut että sulla on monta rautaa tulessa. Oot kiireinen nainen.
 
"sipsi"
Tuota... Miksi sinä itse vielä nostat tätä aihetta esille?

Olen pahoillani, jos olet saanut jostain asiasta kuraa niskaan, mutta joskus voi olla sellainenkin tilanne, että "viisaampi vaikenee" :)
 
metsänpeitto
Mä en tajua voivatko oikeasti olla ihmiset niin päästä vammaisia vai päätä mun pitää täällä lyödä ja miten vielä selittää tästä että alkoholi kuulu työ kuvioihin.
No eihän sinun tarvitse, tiedätkö, voit jättää ne myös omaan arvoonsa.

En sano, että kaikelle pitää kääntää toinen poski, ei tietenkään pidä. Mutta joskus kannattaa valita taistelunsa, jos itse tietää onko oikeassa vai ei.
 
Mistään mitään tietämättä
Tarkemmin kun viestiäs luin niin ei varmaa ihan kaikkea kannata täällä kertoa? Vaikka sitten joisit sitä shampanjaa pullo tolkulla töissä. Kun ihmiset sut ihan todellisessakin elämässä tietävät. Eikä tälläisen nettipalstan kommenteista nyt ainakaan kannata suivaantua, ota ittees sitten vasta kun sulle tullaan päin näköä sanomaan näitä asioita tai lastensuojelusta otataan yhteyttä.
 
v
[QUOTE="sipsi";22026255]Tuota... Miksi sinä itse vielä nostat tätä aihetta esille?

Olen pahoillani, jos olet saanut jostain asiasta kuraa niskaan, mutta joskus voi olla sellainenkin tilanne, että "viisaampi vaikenee" :)[/QUOTE]
Hiljaisin on hulluista viisain, eikä se taatusti ole tämä venakko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mistään mitään tietämättä;22026287:
Tarkemmin kun viestiäs luin niin ei varmaa ihan kaikkea kannata täällä kertoa? Vaikka sitten joisit sitä shampanjaa pullo tolkulla töissä. Kun ihmiset sut ihan todellisessakin elämässä tietävät. Eikä tälläisen nettipalstan kommenteista nyt ainakaan kannata suivaantua, ota ittees sitten vasta kun sulle tullaan päin näköä sanomaan näitä asioita tai lastensuojelusta otataan yhteyttä.
no mut se täällä onkin naurettavaa, ku kermaperseiden uskallus ei kestä tulla sanoo naamasta naamaan asioita, vaikka kuinka tietäisi missä henkilö on. Helppohan se on vinkuu ja aukoo päätä anonyyminä
 
Mitä sä mun kimppuun käyt jos pari kertaa siinä ketjussa asiasta mainittin! Siinä ketjussa moni muu kävi sun kimppuun paljon pahemmin.

Mutta oli vissiin sitten vain kiva liittää tämä koko paska muhun, aivan kuin mä olisin jotenkin sua siinä ketjussa haukkunut.
 
Venakko Milanna
no mut se täällä onkin naurettavaa, ku kermaperseiden uskallus ei kestä tulla sanoo naamasta naamaan asioita, vaikka kuinka tietäisi missä henkilö on. Helppohan se on vinkuu ja aukoo päätä anonyyminä
se on totta, aina täällä ne huuta oi oi me tiedetään sun tiedot, missä kauppa sijaitsee, mut ei ne tulla uskalla ja sanoa suoraan asiat vaain ihan harmaana haukku, ne on just sellaita kategoria ihmisiä, jotka ovat epätoivoisia ja on joku päässä vika
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä