aloitin maanantaina 800kcal/vrk dieetin ja paino on pudonnut jo 4kg!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22052913]tiedän että on nestettäkin iso osa, mutta aiemmin olen kokeillut painonvartijoiden pisteohjelmaa mut siinä ei kyllä saanut tällaisia tuloksia ekallakaan viikolla KOSKAAN! käytän nutrilett pussikeittoja ja lisäksi syön salaattia, kasviksia, lihaa, kanaa ja kalaa jne mut vältän hiilihydraatteja.

IHANAAAAAAAAA ja olokin on ihan mahtava, ei kurni nälkä koko ajan ja turvota![/QUOTE]

Noilla kaloreilla on 100% varmaa, että lopulta painosi tulee olemaan isompi kuin se dieetin alussa oli. Väärä tapa laihduttaa
 
aloittaja
[QUOTE="vieras";22341171]Noilla kaloreilla on 100% varmaa, että lopulta painosi tulee olemaan isompi kuin se dieetin alussa oli. Väärä tapa laihduttaa[/QUOTE]

just. kateellisen panettelua! :p
 
"vieras"
just. kateellisen panettelua! :p
Ei, vaan hyvä neuvo.
Kulutat kuitenkin niin paljon enemmän kuin saat energiaa, joten keho alkaa säästämään sitä. Siten jotta paino putoaisi, niin joudut syömään yhä vähemmän ja kun lopulta dieetin lopetat, niin keho on säästötilassa piiitkään joten paino nousee väkisin jopa alkuperäisen painon yli.
Painonvartioiden jutut ei ole varteenotettavia.

Hiilarit pois, mutta energian saanti pitää varmistaa
 
aloittaja
[QUOTE="vieras";22341340]Ei, vaan hyvä neuvo.
Kulutat kuitenkin niin paljon enemmän kuin saat energiaa, joten keho alkaa säästämään sitä. Siten jotta paino putoaisi, niin joudut syömään yhä vähemmän ja kun lopulta dieetin lopetat, niin keho on säästötilassa piiitkään joten paino nousee väkisin jopa alkuperäisen painon yli.
Painonvartioiden jutut ei ole varteenotettavia.

Hiilarit pois, mutta energian saanti pitää varmistaa[/QUOTE]

en ole painonvartijoissa. syön vähän hiilihydraatteja. ja yhtään en ole joutunut näkemään nälkää. lääkärin valvonnassakin olen. aloitin homman pikkuhiljaa, ensin opettelin syömään oikein, ja pidin tuon liikapainon tasaisena. sitten kun olin oppinut uuteen elämään, vähensin herkkujen syömistä, etsin uusia kevyitä vaihtoehtoja. sitten vasta aloin rajoittaa kalorimäärää. eikä se ole edes vaikeaa.

tuo säästöliekkijuttu on ns. vanhentunutta tietoa. kaikki on kiinni siitä, miten dieetin jälkeen alkaa elää. aion kaloreita lisättyäni laskea niitä vielä pitkään. sitten kun olen tottunut siihen minulle uuteen peruskulutukseen, voin pikkuhiljaa vähentää laskemista. sitä ei kuitenkaan sovi unohtaa piiiitkään aikaan, ettei annoskoot ala vahingossa palata entiseen.
 
"vieras"
Mä alotin ton 800kcal/pvä dieetin maaliskuun 15.pvä ja multa lähti 17kg juhannukseen mennessä.. Kesä nyt meni miten meni ja söin mitä sattuu (siis todella rasvasta ja epäterveellistä) ja join aika paljon siideriä, kaljaa yms yms. mutta ei silti tullu ku 2kg takasin.. eli ei ne kilot tuu takasin ku alottaa normaalin syömisen!
 
"vieras"
Minä sekä mieheni aloitettiin viikko sitten atkins tai oikeastaan mies on atkinsilla, itse vain karppaan. kaloreita tulee 1200-1700 päivässä, paino pudonnut multa 3,5 kiloa ja mieheltä 6 kiloa. Eipä tarvitse olla nälässä.

Joskus olen tällä laihtunut kesässä kymmenen kiloa :D
 
[QUOTE="vieras";22341171]Noilla kaloreilla on 100% varmaa, että lopulta painosi tulee olemaan isompi kuin se dieetin alussa oli. Väärä tapa laihduttaa[/QUOTE]

mä laihdutin kymmenen vuotta sitten 36kg vastaavilla kalorimäärillä eikä kiloja ole vielä näkynyt.
joten tuskinpa ihan 100% varmaa kuitenkaan.
 
"aloittaja"
nyt on saldoa -21kg :) tuntuu jo selkeästi omassa olossa! välillä olin 2vkoa kovassa kuumeessa infektion takia ja silloin paino ei laskenut koska söin enemmän jotta laihduttaminen ei hidastuttaisi paranemista.
 

Yhteistyössä