Raskaaksi miehen tietämättä

  • Viestiketjun aloittaja haluan äidiksi
  • Ensimmäinen viesti
haluan äidiksi
Tilanne on siis se, että mä haluaisin vauvan ja mies ei. Ollaan kuitenkin seurusteltu jo 5 kk, mies haluaa lykätä lastensaantia ainakin vuodella-kahdella. Valehtelin miehelleni, että menen laittamaan kuparikierukan, mies käyttää tällä hetkellä kondomeita.
Voisiko koti-inseminaatio onnistua, jos hakisin kondomit roskiksesta ja laittaisin itse siemennesteen itselleni? mies meinaan aina tarkistaa, ettei kondomeissa ole reikiä... sehän olisi helpoin tapa, tehdä reikiä kondomeihin.
Neuvoja, miten tulisin helpoimmin raskaaksi.
 
haluan äidiksi
Mä en kaivannut mitään moralisointia, mikä on oikein tai väärin. Onhan yh-vanhempiakin ja homopariskunnat saa lapsia tavalla tai toisella, mä en oo siihen nähden ollenkaan vähempiarvoinen. Mies siis meinaa käyttää kondomia vaikka "laittaisinkin kuparikierukan"... muutenhan raskaaksi tuleminen olisikin liian helppoa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja haluan äidiksi;22310910:
Mä en kaivannut mitään moralisointia, mikä on oikein tai väärin. Onhan yh-vanhempiakin ja homopariskunnat saa lapsia tavalla tai toisella, mä en oo siihen nähden ollenkaan vähempiarvoinen.
Ekasta viestistä näki jo että tämä on provo, ihme jos joku jaksaa tämän jälkeen enää provosoitua enempää.

AP:lle: hanki elämä?
 
haluan äidiksi
Ku oliski provo, mutta ei oo. Kyselin, miten inseminaation teko kotona onnistuu, mutta siihen en saanu vastausta. Jokainen voi itse miettiä, onko hyvä äiti tai isä lapselleen, ennen ku tulee muille moralisoimaan. Ja varmaan jokaisella teistä on ollut "vauvakuumetta", joten luulisi teidän tietävän millainen olo mulla on.
Tuskinpa mieheni mua jättäisi jos raskaaksi tulisin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja haluan äidiksi;22311007:
Ku oliski provo, mutta ei oo. Kyselin, miten inseminaation teko kotona onnistuu, mutta siihen en saanu vastausta. Jokainen voi itse miettiä, onko hyvä äiti tai isä lapselleen, ennen ku tulee muille moralisoimaan. Ja varmaan jokaisella teistä on ollut "vauvakuumetta", joten luulisi teidän tietävän millainen olo mulla on.
Tuskinpa mieheni mua jättäisi jos raskaaksi tulisin.
No aika moni kyllä jättää, ihan tilastoja katsomalla. Kuka tuollaista valehtelijaa haluaisi?

Kortsuissa on spermisidiä, joka tappaa siittiöt, joten se onneksi vähentää onnistumistodennäköisyyttäsi.

Mitäpä jos vaikka malttaisit "hieman" mieltäsi. Tässä eräskin on vauvakuumeillut jo 4 vuotta, välillä jopa mieskin pikkuisen (yhdessä ollaan oltu 7v), mutta emme edelleenkään yritä ennen kuin mieskin on 100% varma että on oikea aika ja kuumeilee myös kunnolla. Haluan nauttia kuumeilusta ja raskaudesta mieheni (avomieheni ja kihlattuni, ei 5kk poikaystävän) kanssa yhdessä.

Minkä ikäinen olet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja haluan äidiksi;22311007:
Ku oliski provo, mutta ei oo. Kyselin, miten inseminaation teko kotona onnistuu, mutta siihen en saanu vastausta. Jokainen voi itse miettiä, onko hyvä äiti tai isä lapselleen, ennen ku tulee muille moralisoimaan. Ja varmaan jokaisella teistä on ollut "vauvakuumetta", joten luulisi teidän tietävän millainen olo mulla on.
Tuskinpa mieheni mua jättäisi jos raskaaksi tulisin.
Hei oikeesti, te ootte seurustellu 5kk, mistä sä tiiät mitä se tekis tai jättäis tekemättä, siinä ajassa ei edes kerkee tutustuu toiseen kunnolla...Vauvakuume on ok, se on haaveilua lapsesta yhteisymmärryksessä, kusettaminen onkin sit asia erikseen, mut ei siinä, jokainen tavallaan ja ainahan sitä voi onneaan koittaa ja kattoo kui käy...
 
haloo!!
No kai sen verran vauvakuumeessasi tajuat, että nuo juttusi taatusti herättävät moralisointia ja ihmettelyä, koska useimman mielestä on yksinkertaisesti väärin hankkiutua raskaaksi salaa kumppaniltaan/puolisoltaan!! Ja tiedän kyllä miltä sinusta tuntuu, onhan mullakin ollut vauvakuume, mutta en silti olisi ikinä koettanut tulla raskaaksi salaa mieheltäni. Ainahan ihmiset haluavat vaikka mitä, mutta järkeä saa käyttää, varsinkin kun kyseessä on myös oleellisesti kumppanisi elämään vaikuttava asia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja haluan äidiksi;22311045:
Mun iällä tai yhdessäoloajalla ei oo mitään tekemistä tän asian kanssa.
No iälläsi on aika paljon tekemistä juttujesi tason kanssa ja.. ihan tosissasiko olet sitä mieltä että yhdessäoloajalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko nyt otollinen hetki hankkia lapsi miehen X kanssa (joka ei itse edes vielä lasta halua!)?
 

Yhteistyössä