Aasa lainan ottaneet/hakeneet

  • Viestiketjun aloittaja "aasa"
  • Ensimmäinen viesti
nii
siinä hetihän se sen alustavasti lupasi ja sen jälkeen tein tarjouksen yhestä asunnosta ja ja sit käytiin pankis hoitaa paperit kuntoon, siis ku mulla ei ollu palkkatod. jne näyttää ekalla kerralla ja allekirjoitukset ja käytii laina läpi. Ei soittele minnekään.. luottotiedot jne tietty tarkistaa. lainapäätöksen saa tosi nopeella nykyisin..
 
nii
Joo, mä lukaisin sen itekin lähetyksen jälkeen että tuliko vähän sekavaks :D Yritetään uusiks :D

Ekalla kerralla pankissa siis ei ollut mitään papruja mukana, mutta tulojen mukaan laski ja heti antoi alustavan lainalupauksen, jonka jälkeen löysinkin kohteen ja tein tarjouksen. Sitten kävin taas pankissa viemässä papruja ja samalla kerralla sain virallisen päätöksen ja eikun nimmarit alle :) Mutta voi tietty vaihdella pankeittain ja millaiset ruuhkat jne. Välittäjä sanoi silloin, että isot ruuhkat pankkeihin, mutta samposta ainakin sain ajan hetimiten :)
 
Aasalta lainan ottanut
Eli siis tosiaan kyseessä ei ollut asuntolaina vaan Aasa laina = rahoitusyhtiö Aasan vakuudeton kulutusluotto. Minulle tuli päätös sieltä päivässä ja lainasopimukset kotiin parissa päivässä. Nopeaa toimintaa vaikkei ihan tekstiviestilainauksen nopeutta voitakkaan. Tosin hinnassa sitten voittaa huomattavasti. Nimelliskorko itselläni 2000 euron lainassa 9,8% koko laina-ajan.
 
"Sami"
ITsellä vuositulot 22.900 euroa ja otin 1000 euroa lainaa. Nimelliskorko oli 9.8% ja siihen kulut päälle. Ihan hyvin toimi palvelu ja rahat tuli nopeasti. Paljon parempi JA HALVEMPI kun esimerkiksi Risicum tai Euroloan.
 
Aasan edeltäjä?
Eipä taida olla Aasan edeltäjä Luottotalo Fenno. Luottotalo Fenno myytiin LHV Pankille kesällä 2010 ja nyt tarjoavat siis LHV lainaa. Aasa on kyllä tietääkseni ihan irrallinen tuosta. Toisaalta vaikka ei olisikaan niin mikäs siinä, halvempaa lainaa kuin LHV tai Fenno ja yhtä turvallinen kuin mikä tahansa pankki.
 
Hamza
I enjoyed rendiag your reflection on Rick DuFour's comments concerning Professional Learning Communities. Your reflection provides me with a new hope in the districts' desire to revive the PLC concept and to provide appropriate time and support for teachers to work in collaborative teams. Having the time to analyze data and evaluate current teaching practices is so vital to the academic success of all our students. The Professional Learning Communities formula for educating students: Time being a variable, Instruction being a variable and Learning being the constant T (variable) + I (variable) = Learning (constant) cannot fully function if teachers are not provided support (training) and the quality time to collaborate together to accomplish the districts' mission, vision, values and goals. Thank you Dr. Stock for reminding us of our commitment to Professional Learning Communities concept.
 
Siis miksi ihmeessä ette ota pankista lainaa? Mulla muutaman tonnin autolaina, ja korko 2,2%... En mäkään mitään vakuuksia lainalle antanut. Mutta melkein 10 % korko, en mä kyllä varmaankaan sillä hinnalla ottaisi lainaa, kun markkinoilla on huomattavasti edullisempaakin lainaa tarjolla. En kyllä ole ennen tuosta ap:n lainafirmasta kuullutkaan, joten en tiedä muista ehdoista.
 
Tutkia
Aasa on tosi rosvoinen lainayhtiö; ei kannattaa ottaa laina heistä.
Minä maksan kaikki laina pois kerralla koska huomasin että he ovat kuin "virallinen rosvo"!
Aasalle on hyvin huono asiakaspalvelu ja yhtiö on hyvin materialisti.
Kuitenkin Sinä teet päätös!!
Jos haluat tämän yhtiö käytä hyväksi sinusta ja kutista sinua niin aloita otaa lainaa.
 
vierailija
Onko jollekin muulle tullut Aasalta tekstaria, jossa kiitetään lainahakemuksesta ja pyydetään soittamaan ja antamaan lähempää tietoja? En ollut kuullutkaan mokomasta lainanantajasta enkä takuulla ole lainaa hakenut. Vaikuttaa epäilyttävältä.
 

Yhteistyössä