158cm- 155cm pitkät immeiset, missä painossa teidän vartalonne on näyttänyt hoikalta tai

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
normaalivartaloiselta. Ei siis esim. vähän tukevalta.

Mun vartalo on näköjään vielä 58 kilossakin aika muhku keskivartalosta. Mutta esim. raajat ja kasvot on kaposet. Niin ja tosiaan en ole urheilullinen.
 
"a.p"
[QUOTE="Piaf";22998699]Juu, sama huomio. 57 kg on mun ihannepaino mutta olin yhä aika kurvikas siinä painossa. Olin kuitenkin oikein tyytyväinen, mutta en erityisen hoikka.[/QUOTE]

No mul on sama. En muistaakseni 55 kilossakaan näyttänyt normaalivartaloiselta vaan varsin kurvikkaalta.
 
äiti 44 v
Minä olen 157cm ja 56kg on mulla jo silminnähden yli, 52-53 menettelee, 49-50 on hoikka ja 46-47 alkaa olla jo ali.

Nyt painan 55, aikuisiällä vähimmilläni olen painanut 43kg opiskeluaikoina ja se oli kyllä jo TODELLA liian vähän. Lonkkanivelkin jo näkyi melko häiritsevästi tyyliin "Afrikan nälänhätä".
 
"a.p"
Kiva kun näin moni jaksoi vastata. Itse en ole koskaan ollut mikään ei kurvikas ja 55kg on ollut alin paino mitä olen 158cm painanut. Olen tässä muhkuvuosista laihdutellut 25kg. Ja näköjään täytyy vielä lisää laihduttaa. Haluaisin meinaan edes kerran elämässä olla vähemmän kurvikas.
 
"Sara"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22998862:
Minä olen 157cm ja 56kg on mulla jo silminnähden yli, 52-53 menettelee, 49-50 on hoikka ja 46-47 alkaa olla jo ali.

Nyt painan 55, aikuisiällä vähimmilläni olen painanut 43kg opiskeluaikoina ja se oli kyllä jo TODELLA liian vähän. Lonkkanivelkin jo näkyi melko häiritsevästi tyyliin "Afrikan nälänhätä".
Sama täällä, suunnilleen.
 
"siis"
apua. oon 158 lyhyt ja painan tällä hetkellä 62,3kg. ja oon läski.. nyt tavote olisi 55kiloon, joskus nuorena painanut sen verran. mulla pahimmat on reidet sitten tasasesti ympäri kehoa läskiä. . aikuisiällä pääsin kerran 57kiloon ja olo oli jo hoikentunut mutta läskiä oli vielä liikaa.
 
"noo"
Minä oon 157 cm pitkä ja aikoinaan kun urheilin paljon, niin kukaan ei uskonu että painan 57 kg, kaikki oletti jotain 45.
Näytti hoikalta, mutta mennäppä laskemaan bmi.
 

Yhteistyössä