158cm- 155cm pitkät immeiset, missä painossa teidän vartalonne on näyttänyt hoikalta tai

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";22998545]normaalivartaloiselta. Ei siis esim. vähän tukevalta.

Mun vartalo on näköjään vielä 58 kilossakin aika muhku keskivartalosta. Mutta esim. raajat ja kasvot on kaposet. Niin ja tosiaan en ole urheilullinen.[/QUOTE]

No 156 & 58 on kyllä vielä turhan tuhti.
 
"vieras"
Mulla pituutta 156cm ja paino normaalisti n. 50-52kg, näytän normaalilta tuolla painolla. Tällä hetkellä raskaana rv 30 ja painoa nyt 58,5kg, maha näyttää isolta, mutta muuten kroppa ihan normaalilta. Edellisen imetyksen päätyttyä painon 47kg ja se oli jo liian vähän, kylkiluut alkoi paistaa rintakehältä ja naama oli turhan kapea.
 
Mä olen kysyttyä pienempi kylläkin, 152 senttinen.
Mä haluaisin, että paino olisi ainakin alle 45. Nyt se on mennyt 44 kiloon, enkä silleen oo hirveen tyytyväinen painooni. 42 kilosta alaspäin alkaa taasen näyttää huonolta.
48 kiloisena alkaa olla pullava minun ruumiinrakenteella.
 
seiskalle menevä
ite oon 156cm ja painan noin 46-47 kg, mutta toi pömppis pitäis saada jotenkin pois nii lähtis about 1-2 kg siitä sitte vielä c: oon yrittäny saada sitä pömppistä pois mutta en oo onnistunu. ja eniten mua mun painos pelottaa se et jos joskus miljoonan vuoden päästä tulee joku sellanen tilanne et pitää mennä istumaan jonkun pojan syliin, niin mua ahdistaa jo nyt se et jos se poika ajattelee tyyliin et painaapa toi paljo. + mut antakaa ohjeita kuinka saan pömppiksen pois suht nopsaa. :): btw sisko ja serkku haukkuu läskis (serkku on poika) et siitäki on tullu vähä sellasta et pitäiskö ruveta laihduttaa...
 
hoikkis
Oon 157 cm ja kuulema tosi hoikan ja urheilullisen näköinen 51 kiloisena. Oon vartalotyypiltäni tasainen; hartiat ja peppu samanlevyiset, jonkinlainen vyötärö löytyy. Siihen kerääntyy kaikki ylimääräinen ja siksi varmaan pidänkin yleisesti ottaen itseäni läskinä vaikka totuus on sitten aika toisenlainen kuitenkin valokuvista päätellen. Oon siis ainakin päänsisäinen läski.
 
Viivix
Itse 154cm ja 48/49kg,hoikka. Jossain vaiheessa imetyksen sikana paino putosi 47kg, liian hontelo.

Synnytyksen jälkeen painoa oli 55kg, tunsin oloni läskiksi. 52kg olo tuntui tukevalta. Nyt on tyytyväinen :)
 
vierailija1992
Mä olen 155 cm ja painan 42.0 kg ja minusta olen ihan sopivan kokoinen :)!

Itse olin 42kg sellainen, että luut paistoi joka puolelta, joten ei hyvä. Olin tosin syömishäiriöinen ja parantumaan päin nyt 51kg nyt paino jämähtänyt, mutta kilot mitä tulleet on pelkkää lihasta.
Kukaan ei voi sanoa mikä on ihannepaino tarkalleen, vaan oma kroppa sen tietää :)
Olen siis 155cm pitkä. Monet sanoneet että näytän nyt paremmalta kun lihasta luiden päällä. Leveä lantio ja "isot"reidet tosin häirii paljon, mutta en ainakaan ole tikku vaan kurvikas ja lihaksikas.
Muistakaa kaikki, että se ei ole se paino vaan peili joka kertoo totuuden ;)!
 
viera s
Mä olen 157cm ja painan 52kg. On hyvä paino mulle.

Kun painoin 48kg olin liian ruipelo, luut törrötti joka puolelta. 55kg taas oli jo vähän liikaa, ei tuntunut eikä näyttänyt hyvältä.
 
tipsu_
Pituus 156cm.

Hoikimmillani olen ollut 46kg, silloin kaikki päivitteli miten laiha olen.

Joskus nuorempana painoin 58-59kg
ja oli selvästi pyöreyttä.

Ihannepaino olisi varmasti jota kuinkin 52kg.
 
painava
Mä en ole tuon pituinen vaan 168cm ja painan 51 kg ja olen hieman pullukka. Joten kyllä tuon 159cm pitäisi painaa korkeintaan sen 45 kg korkeintaan ja lyhyemmän tietty vähemmän
 
vierailija
Itse olen 158cm ja 49kg reilu puoli vuotta sitten painoin n.44kg ja jalat oli ihan järkyttävät tikut nyt olen aika tyytyväinen vaikka ei muutama lisäkilo haittaisikaan.
 

Yhteistyössä