*

pieniä punaisia pisteitä käsivarsissa
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 8. Osumia 8

Ketju: pieniä punaisia pisteitä käsivarsissa

"piste"
    Vierailija

pieniä punaisia pisteitä käsivarsissa

Onko kenellekään muulle tullut?
    Kävin jo sairaanhoitajalle näyttämässä jonka mielestä ei ole syytä olla huolissaan. Googlesta taas löytää kaikenlaista.
    Mulle tulee muutenkin helposti mustelmia ja reisissä näkyy verisuonia todella pinnassa. Ja mulla ei ole mikään paras ihotyyppi....

"tiina"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "piste" Näytä viesti
    Onko kenellekään muulle tullut?
    Kävin jo sairaanhoitajalle näyttämässä jonka mielestä ei ole syytä olla huolissaan. Googlesta taas löytää kaikenlaista.
    Mulle tulee muutenkin helposti mustelmia ja reisissä näkyy verisuonia todella pinnassa. Ja mulla ei ole mikään paras ihotyyppi....
    joo, mulla tuli niitä viimesimmässä raskudessa ympäri kroppaa. Järkyn näköisiä, mutta ei vaarallisia. Muistaakseni kirsikkaluomia, eivätkä sit iholta enää ikinä häviä, ainakaan itsestään.

"vieras"
    Vierailija
    Luomia vai pienen pieniä pistemäisiä verenpurkautumia? Mulle tulee joskus noita jälkimmäisiä kun oikein kovasti raavin ihoa (atopia).

"piste"
    Vierailija
    mä veikkaan että ovat pienen pieniä pistemäisiä verenpurkautumia. Katoin ton kirsikkaluomen ja ei ne kyllä sitä muistuta.

"piste"
    Vierailija
    mut ei kenelläkään muulla ole?

"minna"
    Vierailija
    Mä olin just etelässä ja järkytyin kun näin tuommoisia punaisia pisteitä iholla. No aloin sit selvittää ja kyllä niitä on ollut muillakin. Mun siskon kävi juuri lääkäriltä kysymässä niistä ja hän sanoi, ettei ole vaarallisia. Joillakin niitä vaan tulee. Joten ei syytä huoleen!

"Verenpisara"
    Vierailija
    Mulla tulee sellaisia usein kasvoihin, siis niitä verenpurkaumia. Varsinkin jos/kun ponnistelen jotain kuten synnyttäessä. Silmienympärys ja nenänvarsi oli täynnä niitä. Vieläkin välillä kun nostan jotain raskasta tai teen kovasti fyysistä työtä niitä tulee mutta häviävät aikanaan.

"Hansu"
    Vierailija

purppura

mulla tuli viime syksynä käsiin ja jalkoihin noita pieniä pistemäisiä verenpurkaumia, ihotautilääkäri totesi mulla purppura ihottuman..googleta toi, josko sopis sinunkin oireisiin..

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot