mitä mä nyt teen?!??!!

mun koira paskoo verta kuudetta kuukautta, tarvisko viedä eläinlääkäriin? se vaan makaa raatona enkä oo varma hengittääkö se. normaalia?
yritin paistaa munia, mutta ne vaan pyörii tossa pannulla, pitääkö ne kuoria ensin? käykö appelsiini kalakeittoon? mummo haluaa lapsen yökylään, mutta en voi antaa lasta sinne koska lapsella olisi siellä kivaa. voiko talon maalata kynsilakalla? kauanko menee?
onko normaalia että käyn paskalla? olen ymmärtänyt että olen ainoa. hakeudunko lääkäriin?
naapuri kaatui tikapuilla ja huutaa tuskissaan maassa, pitäskö mennä kysyyn sattuko sitä?
mun facebook-kaveri kirjotti et lähtee bilettään, poistanko kavereista? mies aikoo lähteä kalareissuun, jätänkö sen jo varmuuden vuoksi etukäteen? voinko antaa vanhat alushousuni anopille joululahjaksi? haittaako jos menee bikineissä koulun kevätjuhlaan?
voiko kolme viikkoa vanhaa maitoa juoda? ollut kyllä jääkaapissa, mutta ei meinaa tulla purkista ulos.
vittu kun on niin sateista ja kylmää, mut en mä helteistäkään tykkää. enkä talvesta. enkä syksystä enkä keväästä.
 
"..."
mun koira paskoo verta kuudetta kuukautta, tarvisko viedä eläinlääkäriin? se vaan makaa raatona enkä oo varma hengittääkö se. normaalia?
yritin paistaa munia, mutta ne vaan pyörii tossa pannulla, pitääkö ne kuoria ensin? käykö appelsiini kalakeittoon? mummo haluaa lapsen yökylään, mutta en voi antaa lasta sinne koska lapsella olisi siellä kivaa. voiko talon maalata kynsilakalla? kauanko menee?
onko normaalia että käyn paskalla? olen ymmärtänyt että olen ainoa. hakeudunko lääkäriin?
naapuri kaatui tikapuilla ja huutaa tuskissaan maassa, pitäskö mennä kysyyn sattuko sitä?
mun facebook-kaveri kirjotti et lähtee bilettään, poistanko kavereista? mies aikoo lähteä kalareissuun, jätänkö sen jo varmuuden vuoksi etukäteen? voinko antaa vanhat alushousuni anopille joululahjaksi? haittaako jos menee bikineissä koulun kevätjuhlaan?
voiko kolme viikkoa vanhaa maitoa juoda? ollut kyllä jääkaapissa, mutta ei meinaa tulla purkista ulos.
vittu kun on niin sateista ja kylmää, mut en mä helteistäkään tykkää. enkä talvesta. enkä syksystä enkä keväästä.
Ja mitä vauvalle päälle Särkänniemeen?
 
[QUOTE="...";23997930]Siellä taas täydellinen äiti kiillottaa sädekehäänsä![/QUOTE]

luomuna oon kuule 32 lasta synnyttäny kotitöiden lomassa! sektio ei ees oo mikään synnytys!

haittaakohan muuten jos otan lapset mukaan töihin kun en haluais maksaa hoitomaksuja? sitäpaitsi kaikki maailman hoitohenkilökunta on ihan mistään mitään tietämättömiä urpoja.
onkohan noista kestovaipoista jotain haittaa tolla 25-vuotiaalla? talkkia vaan? onko noloo hakee kaupasta paketti nakkeja? voinko ajaa oman autoni omaan pihaani mitenpäin haluan? oon myös aatellu ostaa tolle 1-vuotiaalle hevosen <3
 
"vieras"
:LOL: :LOL: :LOL:
Voiko tuo neljävuotias vahtia tuota puolivuotiasta kun menen mun frendin kanssa bisselle terassille? VOIKO ???? Milloin tulee lapsilisät? Rahaa tilillä 8,40 ja pitäisi viikoksi keksiä ruoat koko katraalle. Mitä me syödään? Onko mun mies homo kun se saunoo naapurin Pertin kanssa?
 
luulenko vain
Kertokaapa voisinkohan olla raskaana kun nyt on menossa kp 50 ja yleensä menkat ovat olleet säännölliset (kierto 28 päivää)? Yrjöttää koko ajan ja rinnat ovat turvoksissa. En viitsi tehdä vielä testiä, ettei mene testi hukkaan, jos en olekaan raskaana.
 

Yhteistyössä