Kuka odottaa perjantaita ja saavansa Rammsteinin konserttiin liput?

Onkos pakko jaksaa odottaa? Entä jos joutuukin pää kainalossa odottamaan lääkäriin pääsyä päivystyksessä justiinsa tuolloin kyseisenä päivänä?
Tästä vähän niinku on jo kokemusta... :D 2010 keikkaa odoteltiin (oltiin samalla porukalla menossa, kun nyt piti alunperin lähteä), kaks päivää ennen mulla alko ihan helvetillinen hammassärky, hammaslääkärin sain keikkapäivälle, klo 14. Arvoin, että ehditäänkö enää keikalle ajoissa (asutaan Porissa, täältä siis ajaa hetken aikaa, ja pakko oli varata vielä vähän ylimäärästä aikaa matkaan, jos ois ollut paska keli ajaa). Aamulla olin vielä menossa hammaslääkärille, mut sit aloin miettiä, että hitto, jos siellä on jonoa, me ei päästä ajoissa lähtemään. Sain siis sellasen hätäajan, eli en omaa aikaa ollenkaan, vaan hammaslääkäri lupas ottaa johonki kahden ajan väliin nopeesti mut, ja tollon klo 14 ois saattanut venyä sellanen kolo, että ois ehtinyt ottaa mut. Peruin ajan, ja ooteltiin, että tuo miehen veli vaimokkeineen tulee meitä hakemaan. 5min ennen ku niitten piti tulla,(asuvat tossa parin kilsan päässä meiltä) vaimoke soitti, että hän oksentaa, eikä oikeen tiedä että uskaltaako lähteä. Taivuteltiin mukaan, mukana ämpäri ja muutama muovipussi, ja kaikki varautunut saamaan saman mahataudin... Keikalle mentiin, ja selvittiin kaikki terveinä. Vaimoke ilmeisesti jännitti niin, että oksenteli sen takia :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
pypylleröinen harmaana
Ei hitto, mä oon puolen tuntia koittanut laittaa tähän videota, tai ees jotain tekstiä, ja tulee vaan aina ilmotus, ettei mulla oo oikeuksia... Koitetaa, jos harmaana sitten ees onnistuis...

http://www.youtube.com/watch?v=UbQKUh3h5P0
 
Ärinämurinaa. Kauanko tässä pitää vielä odottaa? Minäkö malttamaton. (Ärinämurina johtuu varmaan siitä, että olen miettinyt uutta sohvakalustoa 3 vuotta ja nyt sitten ostimme ja joutuu odottamaan viikon verran :p Toisaalta 3 vuoteen vko lisää, tuskin kaataa minua :D )
 
Khimaira
Tänään tuli lasku noista vipeistä :wave:

Sen kunniaksi: :p ( en tiedä miksi laitan joka videoon läähätyshymyiön, kun ne kaikki kuitenkin aiheuttavat paljon tai tosi paljon läähätystä
:p:p )

[video=youtube;kk9QZeH0FzA]http://www.youtube.com/watch?v=kk9QZeH0FzA&feature=related[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
pypylleröinen harmaana
Taaskaan mä en pysty kirjottamaan tähän mustana....

TB, onnea uudesta sohvasta! :) Usko pois, ette te sitä vielä viikkoon saa, kyllä toimittaja siihen jonkun viivästyksen saa, niihän siinä aina käyt :/ :D

Meille ei oo tullut laskua. Tuliko ihan perinteisellä- vai sähkösellä postilla?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="pypylleröinen";24285921]Tulitulituli, lasku tuli!!! :D

Harvompa sitä näin hartaasti on ootettu laskua, ja on innoissaan, kun se vihdoinki tulee! _D[/QUOTE]

Onnea uudesta laskusta :LOL:

Kyllä minä nyt odotan, että tulee 1.8. sohva :D
 
pypylleröinen harmaana
Mä en taaskaan pysty mustana vastaamaan mihinkään, mihin oon jo aikasemmin vastannut, tai ite alottanut ketjun....

Meillä liput maksettu tänään, joten helmikuuta ootellessa.... :)
Millonhan tosta lämppäristä mahtaa jotain kuulua?
Saitko TB sohvat sillon kun piti? :)
 

Yhteistyössä