Koiralle nimeä?

  • Viestiketjun aloittaja "viiru"
  • Ensimmäinen viesti
"viiru"
Haluaisin kuulla niin tavallisia, kuin erikoisiakin nimiä koiralle. Kaikki nimet kehiin mitä vaan keksitte/muistatte/löydätte jos jaksatte tätä varten Googlen ihmeelliseen maailmaan astua!
 
Deleted member 70007
Emma, Siru, Black dot, Mint Chocolate, Choco, Cola, Vaalia prinsessa ( kyllä, tunnen tämän nimisen koiran ja kutsutaan Vaaliaksi).
Sitten lisää normaalia, Minni, Telma, Pikki, Tellu, Lyyti.
Erikoisia kuten Hopeanuoli :)D).
Caramel kuuluu meidän koiran toisiin nimiin jotka itse neiti päätti.
Nekku suomalisittain.
 
"viiru"
Haluaisin mun tulevalle koiralle jonkun erikoisen nimen, mutta sellasen joka ei kuulostais kovin "kliseiseltä" niin ku joku Glitter Princess, Snow White Queen Biattch Pink Dream, Chocolate Cutie Pie Doggyxxx, jne jne... :(
 
Deleted member 70007
[QUOTE="viiru";24148450]Haluaisin mun tulevalle koiralle jonkun erikoisen nimen, mutta sellasen joka ei kuulostais kovin "kliseiseltä" niin ku joku Glitter Princess, Snow White Queen Biattch Pink Dream, Chocolate Cutie Pie Doggyxxx, jne jne... :([/QUOTE]

no joku Daisy?
Ääh. Mä innostun vaan tälläsistä :D
 
"viiru"
no joku Daisy?
Ääh. Mä innostun vaan tälläsistä :D
No hmm mm.. Se on vähän sellanen ihmisen nimi jotenkin... Oon yrittäny käydä kaikkia Disney- leffoja läpi ja etsiä sieltä (tytön) nimeä.. En kyllä nimeäis koiraani Mulaniks tai Tuhkimoks tms epäkoiramaista..... :D Sellanen joku vähän abstrakti nimi olis kiva! Sitäkin oon koittanut mut en ite vaan keksi mitään. Pää lyö tyhjää ja nettiäkin oon koittanu koluta jo läpi ja ääh : (
 
"Bambi"
Meillä on koira jonka eräs pikkutyttö nimesi Bambiksi. Yhden kaverin koiran nimi on Totally Adorable ja kutsuma nimi Dora. Se olis tietty nimi joka tarkoittaakin jotain... Ootko katsonut http://www.hesekoira.fi/37? Siel on satoja nimiä koiralle.
 
gmtfuw3bywb,mqwm
Tiedän koirat nimeltä Littu ja Nulli. Jonkun meidän kylällä asuvan vanhan äijänrökäleen koiria, nimet on vähintäänkin kaksimielisiä :D
Tutun koirien nimet on Shotti ja Rommi.
Omat koirat meillä on Kapu, Niilo, Jaska, Pepita ja Onneli.
 

Yhteistyössä