Geishakuulista... Teinkö jotain väärin?

  • Viestiketjun aloittaja Kipeää teki
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";24183806]Mä ostin kans par viikkoo sitte, iha meinasin lantiopohjanlihaksia treenata. Mut mä en saa niitä mun sisälle :O Ekan saan just ja just kivun kanssa.[/QUOTE]

Kokeile liukkarin kanssa.
 
"aapee"
Ei mulla kyllä ollut muuta tietoa niiden käytöstä, luulin että ne tuntuvat yhdynnän aikana hyvältä tms. :ashamed: Googlella katselin sitten niiden oikeaa käyttötarkoitusta ja nyt hävettää... Onkohan syytä mennä lääkäriin, on niin kipeät paikat nyt...
 
"satunnainen vierailija"
eiköhä kuulia saa kayttää miten haluaa, jos haluaa panna kuulat sisällä sou! haluu joku panna paskasta persettäkin..

Mutta, kuulat sisään varovasti ja sitten vaikka lenkille tai muuten vaan liikkumaan.
 
[QUOTE="aapee";24184118]Ei mulla kyllä ollut muuta tietoa niiden käytöstä, luulin että ne tuntuvat yhdynnän aikana hyvältä tms. :ashamed: Googlella katselin sitten niiden oikeaa käyttötarkoitusta ja nyt hävettää... Onkohan syytä mennä lääkäriin, on niin kipeät paikat nyt...[/QUOTE]

Älä häpeä. Minkäkokoiset kuulat on? Harjoituskuulat vai sellaset pienet? Kyllä ne sisällä voi oikeestikin sekstata. Kysy vaikka seksiliikkeestä tms missä joku asiantuntija.
 

Yhteistyössä