Pika-apua, SSKK-kirjakerhosta eroaminen ??

  • Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti
Sinne lähetetään vapaamuotoinen kirjallinen ilmoitus.

Muistaakseni voi hoitaa sähköpostitse asiakaspalveluun tai sitten ihan oikeana kirjeenä.

Mutta ei ole mitään klikkaa kohtaa että naps, eroa kerhosta.
 
Juuri eronnus
Vapaamuotoinen kirjallinen ilmoitus riittää. Kannattaa pyytää kirjallinen vahvistus. Minä faxasin töistä kirjeen SSKK:lle ja sain muutaman tunnin päästä vahvistuksen sähköpostitse.
 
Ex-jäsen
SSKK:n keskuudessä jäsenkunnan vaihtuvuus on suhteellisen suurta. Ulkopuolisen on vaikea käsittää sitä traumaa, jonka SSKK:n eroaminen/erottaminen aiheuttaa. SSKK:n erottaminen merkitsee erotetulle sitä, että SSKK:n katkaisevat kaikki siteensä erotettuun henkilöön. Erotettuja ei saa edes tervehtiä. Tämä koskee myös sukulaisia, usein myös perheen jäseniä. Usein erottaminen merkitsee erotetulle henkilölle sitä, että hän menettää kaikki ystävänsä ja myös sukulaisensa, jos he ovat SSKK:n jäseniä. SSKK:ta kannustetaan valitsemaan ystävikseen vain toisia SSKK:n jäseniä ja pitämään ulkopuolisia "huonona seurana". Kun joku yksilö lähtee tai pakotetaan lähtemään SSKK:sta hän jää usein täysin yksin.

SSKK erottavat jäseniään esimerkiksi seuraavista syistä: SSKK:n oppien kritisoiminen, verensiirron ottaminen ja veren luovuttaminen, alkoholismi, tupakointi, homoseksuaalisuus ja pyhäpäivien vietto (joulu, syntymäpäivät, äitienpäivä jne.).

SSKK:sta eronneita koskevat samat säännöt kuin erotettuja. Niinpä SSKK:sta ei voi lähteä kunniakkaasti.
 
Siis sieltähän ei vaan erota, ellei ole ostanut tiettyä määrää kirjoja...muuten sille kerholle pitää maksaa joku tietty summa. Itse olen roikkunut siellä vuosia koska en tilaa mitään kun ei ole mitään tilattavaa enkä halua maksaa 50egee tyhjästä.
 
sh-äiti
Itse en ole tuosta eronnut, mutta onkohan minut erotettu kun sieltä ei ole enää ainakaan vuoteen tullut minkäänlaista postia? Ei myöskään yhtään kuukauden kirjaa, vaikka en niitä kään tietenkään ole perunut:)
 
"hassu"
minut on kai erotettu tuosta kirotusta kerhosta :LOL:
Nyt vasta muistin ettei minulle ole tullut lehteä kohta 2vuoteen :D
Tosin kerran vai kaksiko olen tilannut sen ns kuukauden kirjan ja muulloin jotakin muuta mutta pientä halpaa kirjaa.
Aina muistin kyllä perua ne kk kirjat mutta "jostakin syystä" se ei heillä "näkynyt" lue pakkomyydään kun porukkaa on paljon jotka saa kk kirjan ja ei kehtaa viedä takaisin postiin, tosin minä kyllä vein aina.
Tosin mitään ilmoitusta minulle ei siitä koskaan tullut että minut on erotettu :O
Ja itseasiassa aloin tuota kirjakerhon lehden puuttumista nyt vasta ihmettelemään :LOL:
No eipä se minua haittaa. Vajaan 20v siinä tulikin jo oltua ja 2 normi hintaista kirjaa muistaakseni osanut koko aikana+ tietty ne joulunajan super halvat tarjoukset :)
Mutta sen mitä kirjoja haluan ostaa haen ne nyt muualta kun minut potki tuosta pois :D onneksi!
 
"hassu"
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;26196851:
Itse en ole tuosta eronnut, mutta onkohan minut erotettu kun sieltä ei ole enää ainakaan vuoteen tullut minkäänlaista postia? Ei myöskään yhtään kuukauden kirjaa, vaikka en niitä kään tietenkään ole perunut:)
:) ei minullekaan ole mitään ilmotusta tullut, tosin ei minua kyllä yhtään harmitakkaan että pääsin tuosta eroon ;)
Oltiinkohan me jotenkin nuukia asiakkaita :D
 
sh-äiti
[QUOTE="hassu";26196903]:) ei minullekaan ole mitään ilmotusta tullut, tosin ei minua kyllä yhtään harmitakkaan että pääsin tuosta eroon ;)
Oltiinkohan me jotenkin nuukia asiakkaita :D[/QUOTE]

Varmaan kai. Itse en tilannut tuolta mitään koskaan. Tai sen aloituspaketin kyllä, jonka johdosta siskoni sai sieltä palkkioksi jonkun kalliin yleiskoneen.
 
"hassu"
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;26196969:
Varmaan kai. Itse en tilannut tuolta mitään koskaan. Tai sen aloituspaketin kyllä, jonka johdosta siskoni sai sieltä palkkioksi jonkun kalliin yleiskoneen.
:LOL: sama juttu, ainut että silloinen anoppi minut tuohon ylipuhui ja sain jonkun astiasetin, paistinpannua jne.
Nyt on anoppikin vaihtunut kuin astiatkin :LOL:
 
niö
Siis sieltähän ei vaan erota, ellei ole ostanut tiettyä määrää kirjoja...muuten sille kerholle pitää maksaa joku tietty summa. Itse olen roikkunut siellä vuosia koska en tilaa mitään kun ei ole mitään tilattavaa enkä halua maksaa 50egee tyhjästä.

Niinhän se menee joka kerhossa. Miksi siihen yleensä pitää liittyä jos ei ymmärrä sääntöjä. Meinaatko että halpa tarjouspaketti otetaan vastaan ja sitten ei ole muita velvotteita???
 
vierailija
Puhelinpalveluun soittamalla onnistui helposti ja nopeasti.
Miten ihmeessä?!? Tuonne kun soittaa, niin on jatkuvasti muka ruuhkaa ja sen sijaan, että pistettäisiin jonoon, pätkäistään puhelu poikki. Oli viikonpäivä tai kellonaika mikä hyvänsä niin aina sama juttu. Jos lähettää sähköpostia, niin sielläkin on muka kiirettä ja vastaus tulee parin viikon sisällä. NOT!
 
vierailija
Online-tilauksen käsittelyaika on pitkä - eipä ole tainnut yksikään tilaukseni lähteä kirjakerholta alle viikossa. Vaikka tilaus on maksettu luottokortilla heti tilauksen tekohetkellä. Sähköpostiinkaan ei tule vastausta tuon mainitun kahden viikon kuluessa.
 
vierailija
SSKK:n keskuudessä jäsenkunnan vaihtuvuus on suhteellisen suurta. Ulkopuolisen on vaikea käsittää sitä traumaa, jonka SSKK:n eroaminen/erottaminen aiheuttaa. SSKK:n erottaminen merkitsee erotetulle sitä, että SSKK:n katkaisevat kaikki siteensä erotettuun henkilöön. Erotettuja ei saa edes tervehtiä. Tämä koskee myös sukulaisia, usein myös perheen jäseniä. Usein erottaminen merkitsee erotetulle henkilölle sitä, että hän menettää kaikki ystävänsä ja myös sukulaisensa, jos he ovat SSKK:n jäseniä. SSKK:ta kannustetaan valitsemaan ystävikseen vain toisia SSKK:n jäseniä ja pitämään ulkopuolisia "huonona seurana". Kun joku yksilö lähtee tai pakotetaan lähtemään SSKK:sta hän jää usein täysin yksin.

SSKK erottavat jäseniään esimerkiksi seuraavista syistä: SSKK:n oppien kritisoiminen, verensiirron ottaminen ja veren luovuttaminen, alkoholismi, tupakointi, homoseksuaalisuus ja pyhäpäivien vietto (joulu, syntymäpäivät, äitienpäivä jne.).

SSKK:sta eronneita koskevat samat säännöt kuin erotettuja. Niinpä SSKK:sta ei voi lähteä kunniakkaasti.
 

Yhteistyössä