LÄSKIN SULATTAJAT vko 39

Kyy
Chef....163cm....LP 85kg....NYT 74,6kg...-100g

Kyy....162cm.....LP 98,8kg....NYT 94,6kg...+/-0kg

Lumpeenkukka...167cm....LP 83,7kg...NYT 78kg...-200g

LuvLucy...173cm....LP 90,5kg....NYT 86,6kg...+100g

Outius.....171cm... LP 89kg... NYT 67,3kg...-700g

Parsekki....163cm....LP 85,8kg....NYT 66,9kg...+/-0kg


Parus Montanus....162cm....LP 81kg....71,7kg

Piparipurkki...167cm.....LP 75,8kg....NYT 69,1kg...

Pullunkainen...169cm....LP 77kg....NYT 76,3kg...-200g

Pupeltaja....173cm....LP 98kg....NYT 95,6kg...


:).....166cm....LP 89kg......NYT 88,4kg....


Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle. Punnitus on perjantaisin ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.

Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Lisään tän mun tekstin nyt sitten tähän uuteen pinoon :)

Chef....163cm....LP 85kg....NYT 74,6kg...-100g

Eli -100g ja vaikka en olisi koskaan uskonut sanovani näin, niin olen tyytyväinen :) Oikein tyytyväinen :)

Olen nyt tosiaan keskittynyt vain olemaan ja elämään, eli en ole pudottanut painoa. Vaikka olen herkutellutkin, niin mihinkään mässäilyyn en ole sortunut ja se on kuulkaas paljon se, kun on musta kyse :D

Ensi viikolle on tulossa vähän enempi miinusta, sillä nyt aloitan taas painonpudotuksen. Jatkan sitä sen aikaa, kun hyvältä tuntuu ja sitten keskityn taas painonhallintaan ja ylläpitoon, kun alkaa tökkimään.

Mulla on tapana vähän kyllästyä yhteen ja vaihtaa se sitten toiseen...oli sitten kyse painonhallinnasta, vaatteita, kodin sisustuksesta tms. No, miestä ja muksuja en sentään vaihda :D :D Mutta siis tällainen sekametelisoppa vaihtelu tuntuu nyt hyvältä vaihtoehdolta, joten sillä mennään :)
 
Kyy
Hitsi kun harmittaa! Eilen vielä vaaka näytti 94,1kg ja ajattelin, et nyt saan sitä pudotusta. Niin ei, tänään sit taas samassa kun viime viikolla. Onneksi ei sentään plussaa! Mä en tiedä miksi mulle on toi torstai erityisen vaikea päivä. Silloin tulee aina syötyä jotain mitä ei pitäisi ja on muka koko ajan nälkä. Sit syö liikaa. :(
 
Pullunkainen
Enpä nyt enää tiedä, onko tää nyt joka toinen viikko vai kävinkö viime viikollakin, mutta paino tänä aamuna 76,3 eli -200g :D Miinus on kuitenkin aina miinusta, tuli sitä sitten minkä verran vaan :)


Kyllä tässä tarttis vähän tiukemmin ottaa itteään niskasta kiinni, mutta kun nytkin on juhlia monta kertaa viikossa! Tuntuu, että tää syksy on kaikkista kiireisintä aikaa! No minkäs sille voi, kun koko suvun lapsetkin on syntynyt elo-lokakuussa :)
 
"Lumpeenkukka"
Viime viikonloppuna olin viihteen puolella ja paljon! Onneksi ei hirveästi painoa nostanut, mutta luulen että pudotusta olisi paljon enemmän jos olis jättäny pitsat yms. syömättä.

Nyt paino tasan 78 kg, eli -200 g.
 
Mut on näköjää pudotettu kyydistä :D Juu, en oo joutanu käymää, enkä uskaltanu vaa'allekkaa toho muutamaan viikkoon, no nyt kävin ja oli se paino kuitenki 2kiloa tippunu. eli nyt 95,6 kun edelline oli jotaki 97-98 ?
 
"Outius"
Mulla on iltsehillintä ihan tipotiessään. Iltaisin kun lapsi menee nukkumaan, niin kaivan kaapin kätköistä jotain hyvää ja syön. Onneksi pieniä määriä, vielä. Koitan pitää painon tietyissä raameissa, mutta tuolla syömistyylillä varmasti nousee. Huoh!
 
"Outius"
Noh, sain mä sentään hieman miinusta tälle viikolle. Uusi paino on tasan 67 kg. Tänään olisi tarkoitus lähteä Tallinan risteilylle. Mitenköhän saan pidettyä näppini erossa niistä herkuista...
 
Moi
Pääseekö mukaan takaisin? On tullut pidettyä taukoa kesän ajan. Vapusta asti siis. Jospa nyt löytyis uusi motivaatio jostain? Ja toi paino on nyt sama kuin vappuna, muutaman viikon tosin joutunut pudottelemaan sitä täs aluksi tohon 69,9 kg:n. Seuraava viikko tulee olemaan haasteellinen koska luvassa on kyläilyä, herkuttelua, ulkona syömistä ja ehkä vähän myös juomistakin pitkästä aikaa.

Valdelsa...........165cm....LP 75 kg.....NYT 69,9 kg
 

Yhteistyössä