23 and still counting...

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Minä uskon yksityisyyteen. Siis siihen, että jos ihmisellä on huone, jossa on ovi suljettuna, sinne ei mennä ilman kutsua.

No, nyt oli tilanne sellainen, että Mossad ei ollut kotona ja halusin pestä pyyhkeitä, sillä ne olivat lopussa. Kadonneet. Laitoin Mossadille viestin, että haen hänen huoneestaan -jossa ei hänen mukaansa ole pyyhkeitä- pyykit. Kuinka ollakaan, sattumalta löysin muutaman pyyhkeen...

Nyt olen laskostanut 23 puhdasta pyyhettä ja yhden kylpytakin. Pyykkikone jauhaa seuraavaa satsia ja kuivausrumpu laulaa... yksi tai kaksi koneellista odottaa yhä.

Minä uskon yhä yksityisyyteen. Mutta jatkossa aion kyllä noutaa pyyhkeet ilman etukäteisilmoitusta.
 
Toivottavasti Mossad ja meidän teinineiti eivät koskaan kohtaa.
Jos nuo kaksi risteytettäisiin ... |O

Terveisin äiti jonka teinineiti eilen painostuksen jälkeen haki huoneestaan ne "pari" pyyhettä, jotka siellä "ehkä voi olla." 8 kilon pyykinpesukone ei suostunut nielaisemaan niitä kaikkia kerralla.

:)
 
JONSERED Karhunkantaja
:D

En tiennytkään, että minulla edes on noin monta pyyhettä!! Ja kylpytakkejakin... ja noita isoja yksinkertaisesti froteiksi kutsumiani peiton kokoisia... eh... froteepeittoja. Niitäkin pyykkäsin jo kaksi.
 
JONSERED Karhunkantaja
Toivottavasti Mossad ja meidän teinineiti eivät koskaan kohtaa.
Jos nuo kaksi risteytettäisiin ... |O

Terveisin äiti jonka teinineiti eilen painostuksen jälkeen haki huoneestaan ne "pari" pyyhettä, jotka siellä "ehkä voi olla." 8 kilon pyykinpesukone ei suostunut nielaisemaan niitä kaikkia kerralla.

:)
Nuo pyyhkeet eivät siis olleet siellä... Mossadin mielestä. 7 kg:n kone on nyt pyörimässä neljättä kertaa pelkkää olematonta pyyhepyykkiä.
 
JONSERED Karhunkantaja
39 pyyhettä (+ kaksi kasvopyyhettä ja 1 pesulappu), 3 kylpytakkia ja 4 froteepeittoa... :headwall:

Ja viimeinen satsi kuivausrummussa, eli eiköhän 40 mene kirkkaasti rikki.



AAAAAAARGH!!
 
:LOL:

mäkin kuvittelin et täällä on likapyykinhamstraaja pahimmasta päästä, kun Likka usein kantaa huoneestaan omia ja pikkusiskonsa vaatteita pari koneellista..siellä ei sentään 4 enempää oo ikinä pyyhkeitä ollut :kieh:
 
Miä
No ne on sentään tallessa ne pyyhkeet :D Just kattelin eilen kun pesin pyyhkeitä että meillä näyttää olevan tasan 6 pyyhettä :O Mies ottaa niitä aina mukaansa millon minnekkin, pelireissuille ja vaikka minne.. Sitten ne lakkaa olemasta, zup :xmas: Ne häviää jonnekin, mies ei YHTÄÄN tiedä minne on joutuneet :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Miä;24868839:
No ne on sentään tallessa ne pyyhkeet :D Just kattelin eilen kun pesin pyyhkeitä että meillä näyttää olevan tasan 6 pyyhettä :O Mies ottaa niitä aina mukaansa millon minnekkin, pelireissuille ja vaikka minne.. Sitten ne lakkaa olemasta, zup :xmas: Ne häviää jonnekin, mies ei YHTÄÄN tiedä minne on joutuneet :D
Taitavat materialisoitua Mossadin huoneeseen... laita seuraavaksi niihin nimikointi, niin laitan tulemaan takaisin.
 

Yhteistyössä