Millaisten ihmisten juttuja et jaksa kuunnella?

  • Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
"Linda"
Mä en jaksa kuunnella erään lapseni kerhokaverin äidin juttuja. Semmoinen kotiäidin kammotus joka tunkee itseään joka asiaan mukaan, tuntuu että keskittyy kaikkeen muuhun kuin itse äidin rooliin. Välillä tuntuu että yrittää oikein tekemällä olla joku laupias samarialainen ja hyväntekijä että pääsee taas muille "surkeille normaaliäideille" pätemään kuinka hyvä ja aikaansaava hän onkaan muihin verrattuna. Ja kauhean utelias, urkkii naapurustolta ja kaikilta puolitutuilta asioita jotka eivät hänelle kuuluisi millään tavalla. Joka kerhoreissu on yhtä tuskaa kun tiedän että taas se suuriääninen ääliö on toitottamassa kuinka hän on TAAS tunkenut mukaan kaikenlaiseen projektiin. Ei jaksa kuunnella, pakenen nopeasti paikalta ennenkuin oksennan!
 
"minni"
Just semmosia tiedonjanoisia ihmisiä EN jaksa kuunnella! joilla kiinnostaa toisten asiat enemmän kuin omat! ja toisekseen sellaisia jotka ovat aina MINÄ sitä, MINÄ tätä, MINÄ MINÄ MINÄ! Hyi!
 
Sellaisten, jotka puhuu jostain Pekasta ja sen tyttöystävästä Oliviasta ja jostain Irmelistä ja Ullasta ja Sakusta....ja mulla ei ole hajuakaan keitä he ovat, ja miksi heidän tekemistensä pitäisi mua kiinnostaa.

Just pari päivää sitten kuuntelin entisen naapurin selostusta Niinasta ja Missestä, enkä yhtään tiedä kenestä oli kyse, enkä edes sitä oliko se Misse kissa vai ihminen vai jokin muu.
 
halipupu harmaana
Sellaisen joka pystyy juttelemaan ikävistä asioista ja penkoo mukavistakin asioista huonoimmat puolet päälle päin. Lisäksi kyseinen ihminen tietää kaikean aina paremmin kuin minä ja on tyrkyttämässä neuvoja joka asiaan. Naapurista löytyy yksi sellainen, mutta onneksi lapset osaavat leikkiä pihalla jo itsekseen, joten enää ei tartte kuunnella.
 
"vieras"
Sellaisten, jotka puhuu jostain Pekasta ja sen tyttöystävästä Oliviasta ja jostain Irmelistä ja Ullasta ja Sakusta....ja mulla ei ole hajuakaan keitä he ovat, ja miksi heidän tekemistensä pitäisi mua kiinnostaa.

Just pari päivää sitten kuuntelin entisen naapurin selostusta Niinasta ja Missestä, enkä yhtään tiedä kenestä oli kyse, enkä edes sitä oliko se Misse kissa vai ihminen vai jokin muu.
:LOL:
 
"minä"
esimerkiksi erään sellaisen henkilön, joka tekee palstalla runsain mitoin aloituksia samasta aiheesta eikä kuuntele neuvoja. Onneksi ihan sellaista ihmistä en tunne livenä.
 
"Linda"
[QUOTE="minni";24957851]Just semmosia tiedonjanoisia ihmisiä EN jaksa kuunnella! joilla kiinnostaa toisten asiat enemmän kuin omat! ja toisekseen sellaisia jotka ovat aina MINÄ sitä, MINÄ tätä, MINÄ MINÄ MINÄ! Hyi![/QUOTE]

Juurikin tuollainen ihminen on tää lapseni kerhokaverin äiti. Ja aina hän muistaa mainita joka kerta kaikki yhdistykset jonka hallituksessa istuu. Voi elämän köyhyys jos pitää tommosilla asioilla pitää buustata itseään!
 
"Tiinu"
Vammaisten. Aina samoja asioita. Toistoa ja outoa örinää väliin. Tyyliin "onko eikö öhöö öhöö kukki tuli ota kikkeli suuhun töhöö". Menee vaan hermo viimeistään vartin kohdalla.
 
"hihihi"
mua ärsyttää myös sellanen, että vähän mua on nyt yrittänyt monta miestä iskee ja aina baarissa ollessa vientiä on muka ihan helvetisti.. en minä vaan ole sellaista huomannut.. ja kun nää pari mammaa on siis ihan naimisissaolevia paksuja ei kauniskasvoisia ihmisiä niin huhhu.. en tiedä pitääkö sitä sitten itsetuntoansa jotenkin parantaa kun kuvittelee, että paikallisbaarin kaikki ihkut uroot on niiden kimpussa ja tahtoo viedä ne kotionsa..
 
"Piika-äiti"
Jos ihminen on koko ajan kovin negatiivinen ja ikivalittaja ilman yritystäkään muuttaa asennettaan, tilannettaan tai olosuhteita, niin en jaksa loputtomiin kuulla latistamista, toisten ihmisten morkkaamista ja yleistä vonkua.
 
"minä"
[QUOTE="Piika-äiti";24958104]Jos ihminen on koko ajan kovin negatiivinen ja ikivalittaja ilman yritystäkään muuttaa asennettaan, tilannettaan tai olosuhteita, niin en jaksa loputtomiin kuulla latistamista, toisten ihmisten morkkaamista ja yleistä vonkua.[/QUOTE]

Sama juttu, ja valitettavasti tällainen henkilö löytyy lähipiiristä. Tai jopa kaksi.
 
"Linda"
[QUOTE="Piika-äiti";24958104]Jos ihminen on koko ajan kovin negatiivinen ja ikivalittaja ilman yritystäkään muuttaa asennettaan, tilannettaan tai olosuhteita, niin en jaksa loputtomiin kuulla latistamista, toisten ihmisten morkkaamista ja yleistä vonkua.[/QUOTE]

Tommoset on kans semmonen ihmisryhmä jonka juttuja en kestä kuunnella. Esim. ollaan 20v samassa työpaikassa ja silti joka päivä rutistaan kuinka paska työpaikka se on. No helvetti kuka käskee olemaan semmosessa työssä; senkus sanois ittensä irti ja lähtis kattoo onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella!
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"Linda"
[QUOTE="hihihi";24958075]mua ärsyttää myös sellanen, että vähän mua on nyt yrittänyt monta miestä iskee ja aina baarissa ollessa vientiä on muka ihan helvetisti.. en minä vaan ole sellaista huomannut.. ja kun nää pari mammaa on siis ihan naimisissaolevia paksuja ei kauniskasvoisia ihmisiä niin huhhu.. en tiedä pitääkö sitä sitten itsetuntoansa jotenkin parantaa kun kuvittelee, että paikallisbaarin kaikki ihkut uroot on niiden kimpussa ja tahtoo viedä ne kotionsa..[/QUOTE]

Eikös niitä ns. helppoja nakkeja eniten pokata kun miehet ei uskalla lähestyä niitä kaikkein kauneimpia ja ylväimpiä naisia pakkien pelossa. Se on luonnon laki...
 
"haha"
[QUOTE="Linda";24958198]Eikös niitä ns. helppoja nakkeja eniten pokata kun miehet ei uskalla lähestyä niitä kaikkein kauneimpia ja ylväimpiä naisia pakkien pelossa. Se on luonnon laki...[/QUOTE]

no ei se kyllä noin mene.. naiset vaan uskottelee niin itselleen :D
 
"Linda"
[QUOTE="haha";24958209]no ei se kyllä noin mene.. naiset vaan uskottelee niin itselleen :D[/QUOTE]

Oliko toi olevinaan loukkaus? Oot vissiin se jolta vongutaan paljon baarissa??? :D
 
"Matti"
Naapurin ukkoa en jaksa yhtään. Koko ajan toimittaa miten on nainit vaimoani edestä ja takaa kun olen ollut töissä. Saunassakin kertoo vedelleen perseeseen ja suihkussa suihin.

Niin ärsyttävä äijä etten varmana palauta yöpöydälle unohtunutta naapurin miehen nimikoitua penisrengasta.
 
"vieras"
Semmosen perus-Sannan, joka istuu luontevasti uimahallilla, sählyhallilla, Mäkkärissä ja tanssikerhossa. Puhuu, puhuu ja puhuu. Kengät on lintassa, tukka on pesemättä (Sannalla on illalla sauna) päällä on itselyhennetyt farkut ja Espritin harteistaroikkuva puuvillajakku. Alla Marimekon vaakaraitapaita, joku pirteä. Kaulassa on oranssi huivi ja musta-valkoinen Unikkokassi roikkuu olalla. Sieltä tursuaa sidettä, lähdevesipulloa ja Vitalista, jota Sanna levittää huulilleen puheen katkeamatta hetkeksikään.

"Ai hitsi kun täälä on kuiva ilma, hitto, täytyy rasvata. Jaakko-Anterollakin tahtoo iho kuivua ja Marja-Aurooralla samoin, kerrankin kun olimme Kemissä lomalla, Marja-Auroora raapi ihonsa ja me Raimon kanssa sitten päläpäläpälä... samalla reissulla Rekku katosi ja soitin anopille ja Teuvolle ja eläinsuojeluun ja poliisille päläpäläpälä... kattokaa muuten miten hienosti Jaakko-Antero ui selkkää! Muistattako, kun se ei alkusyksystä osannut tuota ollenkaan, vaikka on tuommonen urheilullinen ja taitava poika. Kerrankin ku päläpäläpälpälpää..."

Kaikki kuuntelee Sannaa, Sanna ei kuuntele ketään. Kukaan ei ole vielä kertaakaan sanonut, että pää kiinni ämmä, sut on niiiiiin kuultu.

Semmosten.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";24958488]Semmosen perus-Sannan, joka istuu luontevasti uimahallilla, sählyhallilla, Mäkkärissä ja tanssikerhossa. Puhuu, puhuu ja puhuu. Kengät on lintassa, tukka on pesemättä (Sannalla on illalla sauna) päällä on itselyhennetyt farkut ja Espritin harteistaroikkuva puuvillajakku. Alla Marimekon vaakaraitapaita, joku pirteä. Kaulassa on oranssi huivi ja musta-valkoinen Unikkokassi roikkuu olalla. Sieltä tursuaa sidettä, lähdevesipulloa ja Vitalista, jota Sanna levittää huulilleen puheen katkeamatta hetkeksikään.

"Ai hitsi kun täälä on kuiva ilma, hitto, täytyy rasvata. Jaakko-Anterollakin tahtoo iho kuivua ja Marja-Aurooralla samoin, kerrankin kun olimme Kemissä lomalla, Marja-Auroora raapi ihonsa ja me Raimon kanssa sitten päläpäläpälä... samalla reissulla Rekku katosi ja soitin anopille ja Teuvolle ja eläinsuojeluun ja poliisille päläpäläpälä... kattokaa muuten miten hienosti Jaakko-Antero ui selkkää! Muistattako, kun se ei alkusyksystä osannut tuota ollenkaan, vaikka on tuommonen urheilullinen ja taitava poika. Kerrankin ku päläpäläpälpälpää..."

Kaikki kuuntelee Sannaa, Sanna ei kuuntele ketään. Kukaan ei ole vielä kertaakaan sanonut, että pää kiinni ämmä, sut on niiiiiin kuultu.

Semmosten.[/QUOTE]

mitä vikaa? :D eikö ole hyvä jos joku yrittää olla sosiaalinen ja jutella ettei ole ihan hiljasta. Voithan keskeyttää ja vaihtaa puheenaihetta jos on parempia ideoita mistä voisi jutella..
 
"vieras"
semmoisten, jotka on aina ja jokapaikassa äänessä ja semmoisten, jotka puhuu aina ja kaikille omista lapsistaan ja kaikkien on pakko hymistellä vaikkei ne penikat ketään muuta kiinnosta eikä ole maailman ihanimpia mussukoita kun kaikilla muillakin on niitä maailman ihanimpia mussukoita, joista muut vaan tajuaa olla pitämättä ääntä.
 

Yhteistyössä