Millaisten ihmisten juttuja et jaksa kuunnella?

  • Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti
gfhsh
omahyväisten ihmisten jutu häiritsee pahemman kerran. Ei jeesus. Myöskin ihmiset jotka eivät puhu suoraan kun olis tarvetta. Esim. saatan itse jauhaa jostain ja kukaan ei sano mitää. Niinku mitä vittua, sano jotain nii mä oon hiljaa vitun paviaani. Jos ei kukaan sano mitään, oletan että olen paikan kuningas ja rupean ohjailemaan muita mieleni mukaan, joten turpa vaan auki jos häiritsee.
 
omahyväisten ihmisten jutu häiritsee pahemman kerran. Ei jeesus. Myöskin ihmiset jotka eivät puhu suoraan kun olis tarvetta. Esim. saatan itse jauhaa jostain ja kukaan ei sano mitää. Niinku mitä vittua, sano jotain nii mä oon hiljaa vitun paviaani. Jos ei kukaan sano mitään, oletan että olen paikan kuningas ja rupean ohjailemaan muita mieleni mukaan, joten turpa vaan auki jos häiritsee.
Mua kans ärsyttää semmoset mielistelijät jotka ei saa suutansa auki ja maailman ärsyttävin lause on "ihan sama". Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla mielipiteet eikä kaikki saa olla aina "ihan sama!"
Mut silti top ykköseksi yltää ne kälättäjät jotka puhuu vain itsestään ja saavutuksistaan vielä pikkuisen höystäen.
 
"joo"
Mua ärsyttää ihmiset jotka valittaa aina samoista asioista. Esim. eräs joka on aina niin TARVITSEVA, todellinen energiasyöppö. Tarvitsee jatkuvasti ympärilleen kuuntelijoita ja auttajia, terapiassa käynyt melkein kymmenen vuotta, tarvitsee tukiperheen, sossusta ja kirkolta avustusta, isovanhemmilta lastenhoitoapua. Tukea sieltä ja tukea täältä, vuodesta toiseen. Mutta koskaan ei ota vastuuta omasta rahankäytöstään, omista tunteistaan, omasta elämäntilanteestaan. Vuodesta toiseen vaan siirtää omat ongelmansa muiden kannettaviksi ja takertuu ja imee energiat. Aaaaaargh!
 
M32
Pienten lasten. Välillä olisi helpompaa olla ihminen, joka jaksaa ihmetellä pihatieltä löytynyttä soraa tai kiinnostua siitä, kenen kanssa Viljamiina leikkii välitunnilla, mutta valitettavasti en ole. Ylipäätään kyky sietää ja myötäillä muiden tylsiä juttuja olisi suureksi avuksi.
 
iu
Yritin oikein miettimällä miettiä, mutta en keksinyt yhteistä nimittäjää. En jaksa kuunnella ihmisiä, joilla on tylsät jutut. Mutta kun tämä yleensä vaihtelee ihan hemmetisti, niin harvoin se sama tyyppi olis jatkuvasti se, jota en jaksa kuunnella. Riippuu niin aiheesta josta puhutaan, mielentilasta, ihan vaikka mistä.
 
Päläpäläpäläpälä
No sellasia en jaksa kuunnella kenellä menee kaiken kertomiseen väh. 1/2h. "Joo mäkin näin kerran sellasen koiran.... Olikohan se toissa vai edellisvuonna... Se oli ruskea vai olikohan se musta... Sen ohi ajoi sellanen volvo vai olikohan se audi... Niin se koira oli kyllä söpö." Sitten niiden kenen pitää jatkuvasti korostaa lastensa erinomaisuutta "tuo meidän aada on niin lahjakas ja pekka on kyllä motorisesti todella paljon ikäistään edellä ja nelli on niiiin fiksu että se sen takia ei jaksa keskittyä koulussa ja kiusaa muita." Ei siinä nyt periaatteessa mitään, mutta harvemmin ovat kuitenkaan mitään yli- ihmisiä nämä rakkaudenhedelmät.

Riippuu tietysti omasta energiatasosta ja fiiliksestä mitä milloinkin jaksaa kuunnella. Parhaimmillaan voi samalla vaikka meditoida ja kun ei sitä vastapuolta oikeesti kiinnosta muiden mielipiteet tai asiat, kunhan saa omia aivotuksiaan vuodattaa.
 

Yhteistyössä