Palstalaisten blogit, kenellä kaikilla on ja kenen on kivoin?

  • Viestiketjun aloittaja vietas
  • Ensimmäinen viesti
----
En ole niiden joukosta löytänyt sellaista, jota alkaisin seuraamaan. Joskus klikkaan as ifin ja riepun blogin auki, jos linkkiä laittavat, mutta muiden olen huomannut olevan ei lainkaan oman tyylisiäni tai sellaisia että kiinnostaisi, joten en jaksa enää muutaman kerran jälkeen vilaistakaan.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24993100:
Mä tykkään kans chefin blogista.

On täällä monella muullakin blogi, kaikki ei vaan mainosta. Jonseredilla ainakin (ja mullakin, mut se on liian raakile vielä).
Jonseredin blogia oon kans lukenut, ja metsänpeiton. Mistä aiheesta sä pidät?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Reija Ensimmäinen;24993367:
Voisitteko laittaa linkit samalla? Ainakin siihen as ifin blogiin, en ole koskaan sitä lukenut mutta kiinnostaisi.
Muutamien muiden palstalaisten blogeja on vilaissut eikä yhtään 'helmeä' ole vielä tullut vastaan : /
Eikös se ole toi Bootyn linkittämä mellevää elämää, vai muistanko väärin...

Seuraan itse muutaman palstalaisen blogia, mutten tiedä ovatko he itse niitä tänne linkitelleet, joten en viitsi linkittää niitä. En ole omaanikaan laittanut kuin yksityisviesteillä.
 
Turkilmas
[QUOTE="vieras";24993443]Mä jotenkin tykkään teidän kodin tyylistä :) Vaikea sanoa miksi, mutta jotenkin se tuntuu erottuvan näistä kaikista muista vaaleista sisustuksista :)[/QUOTE]

Kiitos, kiva kuulla :)
 
älykäs
Tiirun blogista pidän. Vaikuttaa tasapainoiselta nuorelta naiselta ja blogissa on mukavasti vähän kaikkea.
Bootypepillä on myös tosi kiva blogi sellainen kotoisa, jota lueskelen pari kertaa viikossa.
 

Yhteistyössä