Mitähän näistä tyhjistä happy cat pulloista vois pyytää?

  • Viestiketjun aloittaja "meemi"
  • Ensimmäinen viesti
"meemi"
Keltainen
Oranssi, joka alhaalta musta
Pinkki
Punainen
Violetti
Musta


Onko mikään noista harvinainen väri? Harvion tullut tuo keltainen vastaan, saati sitten tuota oranssi mustaa.. Siitä en löydä edes kuvaa mistään.
 
"meemi"
[QUOTE="hmm";25687389]Tyhjistäkö? Et mitään![/QUOTE]


Pöljä! Todellakin voi! Nämä ovat keräily esineitä ja jotkut maksavat jopa kymmeniä ellei satoja euroja.

Varsinkin nyt niiden arvo nousee, kun Suomessa lopetetaan näiden pullojen myynti.. samoten Norjassa ja muualla.
 
"hmm"
[QUOTE="meemi";25687436]Pöljä! Todellakin voi! Nämä ovat keräily esineitä ja jotkut maksavat jopa kymmeniä ellei satoja euroja.

Varsinkin nyt niiden arvo nousee, kun Suomessa lopetetaan näiden pullojen myynti.. samoten Norjassa ja muualla.[/QUOTE]

Ite oot pöljä!!!

Jos joku noista kerta haluaa maksaa niin ok, ite en moisia kotiini ottaisi!!!
 
"mamaa"
Ihanko oikeasti joku maksaa tyhjistä viinipulloista? Nehän maksavat Alkossa joku 8 e/kpl?

Enkä nyt oikeasti kettuile, vaan uteliaana kysyn. Mä olen sellainen poisheittäjä, kaikki (minulle) turha mäkeen, mutta ymmärrän että jotkut harrastavat keräilyä ja se on ihan ok. Viinipullojen keräilystä en vaan ollut kuullut.
 
"meemi"
[QUOTE="mamaa";25687547]Ihanko oikeasti joku maksaa tyhjistä viinipulloista? Nehän maksavat Alkossa joku 8 e/kpl?

Enkä nyt oikeasti kettuile, vaan uteliaana kysyn. Mä olen sellainen poisheittäjä, kaikki (minulle) turha mäkeen, mutta ymmärrän että jotkut harrastavat keräilyä ja se on ihan ok. Viinipullojen keräilystä en vaan ollut kuullut.[/QUOTE]

Joo kyllä maksaa.. Alkossahan ne vaan maksavat tuon verran, mutta ne värit kun sieltä loppuu, niin sitten tuleekin toinen väri jne. Eikä enää jokapuolelta saa sitä kyseistä väriä.

Huih, tiiä mitenkä arvokkaita pulloja olet pois heittänyt :D
 
kissapullo
Oranssi-musta voi maksaa kymmeniä euroja jos on kunnoltaa hyvä, sitä harvemmin liikkuu Suomen markkinoilla. Nuo perusvärit kunnosta riippuen siinä 7-10€..Mut ne on taas niitä mitä ei ulkomailla tahdo olla eli ebayn kautta myytynä voit niistäkin saada enemmän.
 
"vieras"
Mulla olis tyhjiä pulloja jos haluat ostaa!

Karjalaa, Koffia, Lapin kultaa, Karhua, Olvia ym.

Tölkkejäkin.

Sitte mulla olis tyhjiä maito- ja mehupurkkeja, niin ja jugurttipurkkeja. Sipsipusseja, pahvilaatikoita jne.

Jos kerään ison satsin, niin saat halvalla.

Saat imurin pussin kaupanpäälle, se on täynnä pölyä ja muuta paskaa.
 
aaap
[QUOTE="vieras";25687689]Mulla olis tyhjiä pulloja jos haluat ostaa!

Karjalaa, Koffia, Lapin kultaa, Karhua, Olvia ym.

Tölkkejäkin.

Sitte mulla olis tyhjiä maito- ja mehupurkkeja, niin ja jugurttipurkkeja. Sipsipusseja, pahvilaatikoita jne.

Jos kerään ison satsin, niin saat halvalla.

Saat imurin pussin kaupanpäälle, se on täynnä pölyä ja muuta paskaa.[/QUOTE]

Ei en halua ostaa, juurihan näitä olen myymässä pois :) Mutta sinullakin kerta on oikein noin iso keräilykokoelma, niin laitahan ebayn kautta myyntiin.. ihan vaikka paketti hinnalla!

Ps. Pöljä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa =)
 
"meemi"
[QUOTE="vieras";25687686]Mulla oli noita kolme eriväristä. Sain anopilta ja inhosin noita. Tais ite noit keräillä. Heitin jonnekin roskiin, kamalia! Ja maistui ihan paskalta.[/QUOTE]

Vau, ihanko roskiin heitit :D

Makuja on monia.
 

Yhteistyössä