*

Haluan timmiin kuntoon, sellaiseen bikin fitness-kuntoon. Onko toivoa?
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 11. Osumia 11
Tykkääjät1Tykkää
  • 1 Lähettäjä emeleia

Ketju: Haluan timmiin kuntoon, sellaiseen bikin fitness-kuntoon. Onko toivoa?

  1. #1
    "possu"
    Vierailija

    Haluan timmiin kuntoon, sellaiseen bikin fitness-kuntoon. Onko toivoa?

    Olen kyllä käynyt salilla ja lihastakin on vähän, ruumiinrakenne jäntevä ja x-mallinen. Tosin nyt olen järkyttävän läskissä kunnossa ja näytän lähinnä pehmeältä porsaalta, bmi huitelee jossain 24,5-25 tienoilla. Pituutta mulla 170 ja painoa nyt jotain 73. Paljonkohan mun pitäis ensinnäkin laihduttaa, jotta pääsisin edes lähelle tavoitettani. Salitreeniä sit tottakai.

    Tuossa pari kuvaa ihannevartaloistani, tahtoo tuollaiseen kuntoon!

    http://n.sestatic.fi/sites/livtv.fi/...04_640_360.jpg

    http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...csWIKk8Bu2psvg

    http://i54.tinypic.com/v62e13.jpg

  2. #2
    igyig
    Vierailija
    Mistä arvelit, että löydät vastauksia kysymykseesi täältä?

  3. #3
    Mun mielestä tommonen ei ole enää vain vartalo, ton on oltava elämäntapa.
    Rontto tykkäsi tästä.

  4. #4
    mnjj
    Vierailija
    Laihdutat noin 8-10kg ja sitten kuntosali treeniä lisäksi. itsellä sama bmi 3v sitten ja nyt hoikassa kunnossa. eli on kyllä ihan mahdollinen. Jos sulla varaa, niin käy personaltrainerin luona joka neuvoo sua alkuun....

  5. #5
    "vieras"
    Vierailija
    Treenin on oltava kovaa ja ruokavalion tiukka. Melkein kannattais pyytää ammattilaiselta ruokavalio ja treeniohjelma - ne ei ole kovin kalliita mielestäni, kun siinä ei siis oteta mitän personal traineria. Sitten tietty jos kaipaa tsemppausta salille tai jos liikkeet ei ole ihan hallussa, niin kannattais sekin ottaa edes muutamaksi kerraksi.

  6. #6
    "aloittaja"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Treenin on oltava kovaa ja ruokavalion tiukka. Melkein kannattais pyytää ammattilaiselta ruokavalio ja treeniohjelma - ne ei ole kovin kalliita mielestäni, kun siinä ei siis oteta mitän personal traineria. Sitten tietty jos kaipaa tsemppausta salille tai jos liikkeet ei ole ihan hallussa, niin kannattais sekin ottaa edes muutamaksi kerraksi.
    Juu, salille en varsinaisesti kaipaa apua, mutta ruokavaliopuoli onkin vähän hakusessa. Tiedän kyllä, mitä fitness-kisaajat syövät dieetillään, mutta määristä ei mitään käsitystä.

    Ja mä olisin tyytyväinen vähempäänkin kuin nuo kuvissa olevat vartalot, ainakin aluksi. Oiskohan mitään toivoa laihtua jo kesäksi tuo 10 kiloa?
    Motivaatio olis nyt pirun kova ja haluan parempaan kuntoon, mutta en laihaläskiksi. tykkään lihaksesta.

    Mietityttää vaan tuo dieetti, että miten hyvin sopii yhteen opiskelun ja gradun kirjoittamisen kanssa.. Riittääkö energia työhön.

  7. #7
    "vieras"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "aloittaja" Näytä viesti
    Juu, salille en varsinaisesti kaipaa apua, mutta ruokavaliopuoli onkin vähän hakusessa. Tiedän kyllä, mitä fitness-kisaajat syövät dieetillään, mutta määristä ei mitään käsitystä.

    Ja mä olisin tyytyväinen vähempäänkin kuin nuo kuvissa olevat vartalot, ainakin aluksi. Oiskohan mitään toivoa laihtua jo kesäksi tuo 10 kiloa?
    Motivaatio olis nyt pirun kova ja haluan parempaan kuntoon, mutta en laihaläskiksi. tykkään lihaksesta.

    Mietityttää vaan tuo dieetti, että miten hyvin sopii yhteen opiskelun ja gradun kirjoittamisen kanssa.. Riittääkö energia työhön.
    Kyllä energian pitäisi riittää, kun huolehtii siitä, ettei ruokavalio pääse yksipuoliseksi ja että vitamiineja yms. tulee runsaasti. Siinäkin mielessä kannattaisi pyytää ruokavalio ammattilaiselta, koska osaavat ottaa huomioon myös sen muun elämän.

  8. #8
    "Hempukka"
    Vierailija

    Kesäkuntoon!

    Moikka!

    Ihana teksti! Aika selkeät tavoitteetkin on.

    Itse harrastan kamppailulajeja ja timmiin kuntoon pääsee vähän niinkun vahingossa siinä samalla.

    Ehkä helpoin tosiaan aloittaisin jollakin tollasella mukavalla ja rankalla koko vartalon kattavalla liikuntamuodolla ja sitten lisätä oheistreeniä sen mukaan miten vartaloa haluaa muokata.

    Jos ei sitten suoraan kehonrakennukseen - siitä en valitettavasti osaa sanoa mitään

    Kuntoilun voi helposti aloittaa pienen lapsen kanssa vaikka tuolta:
    http://www.facebook.com/events/303706519693487/

    Tsemppiä tavoitteen saavuttamiseen!

  9. #9
    Jos mäkin kannan korteni kekoon

    Mä oon saman mittainen, painan 61 kg ja rasvaprosentti on 15 -> paljon lihasta ja niillä hyvä erottuvuus. Tähän pisteeseen olen päässyt kovalla treenillä, isoilla painoilla ja pitkillä sarjoilla. Kerrotko millaisia sarjoja teet ja millä painoilla, vois miettiä onko siinä jotain parannettavaa? Teetkö nousujohteista treeniä, nouseeko painojen määrä tasaisin väliajoin? Teetkö aerobista?

    Täytyy myös kertoa negatiivisesta puolesta, jos miettii esim fitnesskisoihin treenaavia, heillä on kisakausi jolloin ollaan tiukassa kunnossa ja sit taas saa massaa ottaa kun kisakausi on ohi. Mulla on tässä se ongelma, en osaa syödä tarpeeksi ja säätää treenien tehoa, ei tule tuota massakautta vaan vuoden ympäri on alhaiset rasvat. Väsyttää ihan kauheasti ja muutenkin olo on aika surkea välillä..Tätä en voi suositella, kannattaa miettiä pitkällä tähtäimellä ruokailut ja treenit.

  10. #10
    free fallille!
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja FreeFall Näytä viesti
    Jos mäkin kannan korteni kekoon

    Mä oon saman mittainen, painan 61 kg ja rasvaprosentti on 15 -> paljon lihasta ja niillä hyvä erottuvuus. Tähän pisteeseen olen päässyt kovalla treenillä, isoilla painoilla ja pitkillä sarjoilla. Kerrotko millaisia sarjoja teet ja millä painoilla, vois miettiä onko siinä jotain parannettavaa? Teetkö nousujohteista treeniä, nouseeko painojen määrä tasaisin väliajoin? Teetkö aerobista?

    Täytyy myös kertoa negatiivisesta puolesta, jos miettii esim fitnesskisoihin treenaavia, heillä on kisakausi jolloin ollaan tiukassa kunnossa ja sit taas saa massaa ottaa kun kisakausi on ohi. Mulla on tässä se ongelma, en osaa syödä tarpeeksi ja säätää treenien tehoa, ei tule tuota massakautta vaan vuoden ympäri on alhaiset rasvat. Väsyttää ihan kauheasti ja muutenkin olo on aika surkea välillä..Tätä en voi suositella, kannattaa miettiä pitkällä tähtäimellä ruokailut ja treenit.
    Ap täällä taas, vähän myöhässä Teen vähän vaihtelevasti eli muutama viikko lyhyita sarjoja 2-3 x 8-12 toistoa niin isoilla painoilla, että päättyy epäonnistuneeseen toistoon. Kuitenkin sillä tavalla, että tekniikka ei hajoa. Sitten taas muutaman viikon tyyliin 3 x 15 ja pienemmillä painoilla.

    En nyt osaa sanoa tarkkoja painoja, kun en aina niitä niin tarkasti katso, lataan sen verran, että on sopivasti. Pitäis varmaan laittaa muistiin noita. Hauiskääntöä tein muistaakseni viimeksi 8 kg:n käsipainoilla. Muita ei nyt tule mieleen. Liikkeitä vaihtelen ja 2-jakoisella mennään. Pääpaino isoilla lihasryhmillä ja vapailla painoilla lähinnä teen.

    Pyrin lisäämään painoa aina, kun tuntuu, että homma etenee. Käyn myös välillä bodypumpissa. Aamuaerobisia yritän alkaa ottaa kuvioihin nyt, kun tulee valoisammat kelit ja lenkkipolut sulaa taas hiihtäjiltä lenkkeilijöille. Olen vähän huono kylmällä talvella aamuheräämisten kanssa... Mut aerobista tulee nyt ehkä 2-3 kertaa viikossa 60 min/kerta, lisäksi työmatkat kävellen päivittäin.

    Mut tuo ruokapuoli ei ole ihan kondiksessa. LIhasta mulle on tulee koko ajan, mutta en vaan laihdu eli syön siis liikaa. Tottakai tiedän, mitä tulisi syödä, mutta määriä en osaa arvioida. Mulla on kerran viikossa herkkupäivä, mut en tiedä pitäiskö sekin jättää pois. Joka päivä syön myös jotain hedelmää, liekö sekään tarpeellista. Toisaalta en haluaisi kaikkia iloja karsia

  11. #11
    yöök
    Vierailija
    Hyi helvetti mitä raatonahkoja Tuosta on kyllä naisellisuus aika kaukana. Itse pyrkisin mieluummin tällaiseen normaalin, hyväkroppaiseen ja naiselliseen lookkiin

    http://maaadddog.files.wordpress.com/2010/01/kim-kardashian-bikini-6.jpg

Pikavastaus Pikavastaus