thomann verkkokauppa

  • Viestiketjun aloittaja "monna"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meille tilattiin soittimia joskus muutama vuosi sitten. Osa paketeista ei saapunut koskaan, ilmeisesti posti kadotti osan matkalla ja ei halunnut ottaa vastuuta. Otettiin yhteys thomanniin ja he laittoivat uudet tulemaan jasaatiin lopulta soittimet, jotka oltiin tilattu ja maksettu.
 
"vieras"
Juu, meillekin on tilattu sieltä ja hyvin on toiminut. Tilauksen saapumisessa menee vaan jonkun aikaa. Se on aika hauska, kun lähettävät sitten oikein paperista mainospostia Mr. se ja se. ;)
 
"pyy"
Thomannilta on kyllä itsekin tullut kaikenlaista tilattua halvan hinnan takia mutta nykyään olen kääntynyt siihen että kalliimmat värkit ostan suomesta ja vieläpä paikallisesta "lähikaupasta". Suomessa pystyy monessa soitinkaupassa tinkimään saksan hintoihin mutta mielellään maksan hieman ylimääräistäkin hyvästä palvelusta ja siitä hyvästä että laitteita pystyy testaamaan ennen ostoa.
 
mutmut
[QUOTE="pyy";29572205]Thomannilta on kyllä itsekin tullut kaikenlaista tilattua halvan hinnan takia mutta nykyään olen kääntynyt siihen että kalliimmat värkit ostan suomesta ja vieläpä paikallisesta "lähikaupasta". Suomessa pystyy monessa soitinkaupassa tinkimään saksan hintoihin mutta mielellään maksan hieman ylimääräistäkin hyvästä palvelusta ja siitä hyvästä että laitteita pystyy testaamaan ennen ostoa.[/QUOTE]

Niitä on vaan "testattu" usein vähän enemmänkin. Kitara on saattanut roikkua muusikonrenttujen käpälöitävänä kuukausia...
 
pekka s.
hei

Minä olen tilannut, mutta olen yrittänyt saada huoltoa 12 kk soittimelle - ei saa ja Suomalaiset eivät huolla takuuseen kun ostettu tuolta toimittajalta.kuluttaja-asiamieskin on täysin voimaton! kyllä oppirahat on maksettu nyt ja jos maksaa suomessa laite +10% enemmän niin nyt minulle ainakin tuli loppuelämäksi säästöt maksuun

eli neuvoni on että hurjapäät nauttikoon edullisemmista tuotteita ja kun ongelmia tulee eihän se ole kuin rahaa jota menettää ;)

ja se vahan viisaus olisi minunkin kohdalla ollut paikallaan - köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa
 
On tullu käytettyä, tosin lähinnä tarvikkeita joita ei viitti metsästää monista eri kaupoista. Ei o koskaan ollu palvelussa moittimista.

Mut...
Akustista soitinta en testaamatta ostais.
Tai kamoja joiden valinta vaatii kuuntelua tai vertailua.
Jokseenkin kaikkea on saatavilla kotolandiasta teekaupan hintaan ja halvemalla.
 
rami & Kaisa
on tullut rumpukapulat hyvin, mutta kun tuli soittimeen vika niin se korjaus oli kyllä samanlaista kuin pekka kirjoitti. me maksettiin its ekun korjaus ei maksanut kuin 130e mutta jos olisin ostanut suomesta olisi mennyt takuuseen ja tuonkin olisi säästänyt.

toivotan minäkin hurjapäille onnea! kaikki menee hyvin jos ei tule ongelmia, jos tulee niin olette mennyttä ;)

ps. en enää tilaa sieltä, mutta muille onnea :(


rami
 
"erja"
hei

Minä olen oppinut ainakin ostamaan paikalliseselta yrityskseltä sen jälkeen kun huomasin että he ottavat rahat mutta eivät hoida huoltoja. Suomalaisille maahantuojille ei kuulu ulkomailta tuotujen huolto vaikka takuu olisikin voimassa. Soitin sinne oman ogelmani kohdalla, niin he kertoivat että tämä on yleinen tilanne tämän Thomanni konsernin kanssa. He myyvät ja rahastavat mutta eivät vastaa takuista.


Ere
 
[QUOTE="erja";30331335]hei

Minä olen oppinut ainakin ostamaan paikalliseselta yrityskseltä sen jälkeen kun huomasin että he ottavat rahat mutta eivät hoida huoltoja. Suomalaisille maahantuojille ei kuulu ulkomailta tuotujen huolto vaikka takuu olisikin voimassa. Soitin sinne oman ogelmani kohdalla, niin he kertoivat että tämä on yleinen tilanne tämän Thomanni konsernin kanssa. He myyvät ja rahastavat mutta eivät vastaa takuista.


Ere[/QUOTE]

Paikalliselta ostaminen ei o huono idea, mut ...

mitä mä olen ymmärtäny, niin teekaupan 30 vrk- rahat takaisin toimii jokseenkin ongelmitta
ja myöntävät myymilleen tuotteille kolmen vuoden takuun.

Tolla firmalla on niin hirmuinen myynti, et jos takuut ja palautukset ei oikeesti toimis, niin siit olis enemmänkin tietoa kuin satunnaisia tyytymättömien kirjoituksia.

Se on tietty tosi, et kotimaiset liikkeet ei o velvollisia takuukorjauttamaan toisesta firmasta ostettua tavaraa.
 
justeeri
Vuosikaudet T-kaupan asiakkaana olen ollut. Aina todennut, että on edullista. Tällä kertaa petyin, kun en tehnyt tarpeeksi tutkimustyötä ja 800-900 hintaluokan tavarassa oli sen verran eroa, että olisin kotimaisesta kivijalkaliikkeestä saanut saman 54 euroa halvemmalla. Nyt mietinkin palautanko tavaran, ottaa oma tyhmyyteni niin päähän. Monet suomalaiset musaliikkeet myy tänäpäivänä halvemmalla. Ei oo hinnoissa enää samanlaista eroa kuin joskus.
 
Tyytyväinen =D
Thomann plusat ja miinukset

+Toimii suomeksi ( sivut ja asikaspalvelu)
+Takuu esimerkillinen ( Ja testattu--> toimii )
+Nopea postitus

-Muut verkkokaupat eivät ota mallia Thomannista

Varmaan mun suokikki paikka ostaa tavaraa verkosta. =D
 

Yhteistyössä