Kerro mistä keksit nimimerkkisi?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27521686:
Mun nimimerkistäni tulisi jotenkin superällöttävän runollinen ja lopulta järjetön: kuuntelematta edes hänen.

Oikeasti mun nimimerkki on aika ällöttävästi Muumeista. Se on sellainen, että minua ei yhdistetä varmaan(kaan) mihinkään muihin nimimerkkeihini ja sitä kautta todelliseen persoonaani.
Jaa, mie ajattelin, että nikkiä pohtiessasi satuit vilkaisemaan ulos ja näit siellä kaunishäntäisen oravan. :D
 
Mulla on aina vaikeuksia keksiä nimimerkkiä nopeasti. Yleensä kun rekisteröidyn jonnekin niin mulla on jostain syystä kiire kysyä jotain jne. ja sitten joudun keksimään nimimerkin pikavauhtia. No tänne rekisteröityessä kokeilin varmaan kymmenen erilaista kivaa nimeä nimimerkiksi, mutta ne oli kaikki varattu. Sitten ajattelin että pitää keksiä joku muu kiva nimimerkki, ja jostain syystä ajattelin että kolmiyhdyssana ois kiva. Tuo taivaanrantaheinä syntyi sitten siltä pohjalata kiireessä, sen tarkoitus on kuvata mun pienuutta ja mitättömyyttä maailmassa ja näkymättömyyttä ja anonyymiteettiäkin. -> Taivaanranta on aina jossain kaukana ja taivaanrannalla oleva heinä on jotain niin pientä ettei sitä kukaan näe. Niin kuin minä olen joku näkymätön pieni jossain kaukana. Taivaanranta on toisaalta kuitenkin aina kiehtova paikka omalla tavallaan, olen aina rakastanut merta ja siinä mielessä tuo rantaheinä yhdistää tuon mun taivaanrantani juuri sellaiseen meren takana olevaan rantaan. Se kuvastaa myös sitä että asun lähellä merta, vaikkakin kaupungissa. Tosin kun olin rekisteröitynyt ja kirjoitin ekan viestini huomasin että tuo nimimerkki katkeaa joka viestissä tyhmästi ja mua alkoi harmittaa se. En oo siis oikein tyytyväinen nimimerkkiini....

Ehdotan aloittajalle nimimerkkiä Ti-ti-uu ;D, tosin arvatenkin se on varmaan jo varattu kuten kaikki kivat nimet.
 
Mua on aina kutsuttu Lispetiks.

En osannu alkaa hifistelee, kun tää on silleen uutta mulle, koko foorumilla pörrääminen.

En viitti vaihtaa, vaikka on tullut muutama hauska mieleen.
 
syy siihen miksi edes tulin ottaneeksi nikin oli ihana provo ketju : rakastunut amerikkalaiseen mieheen- vai miten se nyt menikään.. :heart:

miehen kotikaupungin mukaan tämä siis... oishan se voinut olla long island myös mutta NY tuli valittua. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27523023:
Öhm:xmas:
Onks susta outoa jos ei ole ennen osallistunut mihinkään keskustelupalsatailuun?:D
Sillon kun lapset oli pieniä niin ei olis ollu aikaa istua täällä, sen verta kiireisenä pitivät:vampire:

Päätön noi sun vitsit alkaa vanheta jo...keksipä jotaki uutta:rolleyes:
 

Yhteistyössä