*

Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen
+ Vastaa ketjuun
Sivu(t) 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 26 - 50. Osumia 53
Tykkääjät2Tykkää

Ketju: Miten tulla kipeäksi nopeasti ja tehokkaasti 37 - 38c kuumeeseen

"vieras"
    Vierailija
    kokeileppa vetää ittes hirteen ei väsytä enään eikä ole työ huolia.

"moi"
    Vierailija
    syö käsisaippuaa niin nousee kuume pari astetta. itse kokeilin ja toimi.

"vieras"
    Vierailija

kuumeeseen hyvä huijaus

Pistä ensin hammastahnaa kielen päälle ja alle ja pidä sitä siell 10 min. sitten sylkäise pois... ja se jälkeen ota kuumemittari ja laita se kiinni lamppuun joka on ollut kauan päällä

"apuva"
    Vierailija
    Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "vieras" Näytä viesti
    Pistä ensin hammastahnaa kielen päälle ja alle ja pidä sitä siell 10 min. sitten sylkäise pois... ja se jälkeen ota kuumemittari ja laita se kiinni lamppuun joka on ollut kauan päällä
    Mihin nää temput auttaa? Meet terveyskeskukseen ja teet noin ja saat pari päivää vapaata? Voi hyvää Yötä!!

tyyppi 0987
    Vierailija

Thumbs up multa vastaus löytyy!

syö kunnolla ja ala pyöriin jotain 100 kertaa tai 50. se toimii!

Täti-kurkku
    Vierailija

Lightbulb Minulla toimii joka kerta kun olen syönyt

Aina kun olen ekana syönyt (TYÖNNÄN) sormeni kurkkuun ja oksennan. Kerran ykkösellä tein tuon vahingossa ja oksensin kannattaa kokeilla ja muuten näytin kavereilleni tekooksennuksen aina joka päivä toinen tuli sanoo "Näytä se tekooksennus!" Alko vähä ärsyttää

entinen ammattilintsari
    Vierailija
    Mä kerron keinon jolla NÄYTTÄÄ siltä, että sullon kuumetta.
    Jos siis terkkari mittää sulta kuumeen siellä vast.otolla. Just ennenkuin menet sinne terkalle, laitat kainaloon melkoisesti Trombosol- nimistä voidetta. Se on tarkoitettu mustelmien, ruhjeitten ym. hoitoon ja nostaa hetkellisesti pintaverenkierron melkoisiin lukemiin.
    Jos et löyhyttele kainaloasi, ja katsot että vaatteet on väljät kainaloista, niin että voit pitää kainaloa silleen supussa, niin siellä on taatusti kuumuutta ainakin sen 37,5 verran ehkä enempikin.

vieras x
    Vierailija
    Kymmenen vuotta sitten yläasteella minä ja kaveri ei haluttu mennä uimaan luokan kanssa, ja seuraavana päivänä oli uintia. Me laitettiin tosi vähän päälle ja kierittiin lumihangessa ja juostiin pakkasessa. Sit juotiin jääkylmää vettä jääpaloilla. Ei tultu silti kipeeks! Ei varmaan ollut bakteeria josta se tauti ois tullu.
    Luin että jotain banaaninkuoren sisusta pitäisi kaapia ja syödä niin tulis kuume,kokeile

Haloo
    Vierailija
    37-38 ei ole vielä kuumetta eikä sairasloman peruste. Sen sijaan väsymys ja unettomuus voi olla.

Eiperkelessua:D
    Vierailija

Vittu

mitä järgee olla sairas? Mielummin menisin meijä luokan Tiinalle!!

"Porilainen"
    Vierailija
    Viet sinne terkkarille/hoitajalla todisteeksi omat alkkarisi, joissa on tuhrua (pissaa, verta ja löysää ulostetta)

"nimetön"
    Vierailija

epätoivonen

Kertokaa miten saan noin 37° pienen lämmön ylle, tai muuten vatsan sekaisin ?

"kkk"
    Vierailija

auttaa

Edellisenä iltana lähtee baariin, kiskoo kaksinkäsin viinaa ja on tappiin asti ja kotimatkalla viellä olutta niin paljon kuin menee niin eiköhän se ökä sieltä tuu.. ja on pää kipeä.

"isipappa"
    Vierailija

Jos on pakko

Tupakantuhkaa kahviin. Tuo kuumeen ja vetää naaman harmaaksi.

Vankilalääkärit tunnistavat oireet, mutta työterveys- tai terveyskeskuslääkärit eivät.

En silti suosittele.

Noh, mä olisin vaan niin rehellinen, että kertoisin terkkarille etten ole saanut nukutuksi moneen yöhön ja olen vaan liian väsynyt mennäkseni töihin.

Keino-Reino-Typy-11v
    Vierailija

oisko tässä?

Lue koko yö suomi24 palstaa "kuinka tulla kipeeksi" eipä tarvinnu mennä kouluun seuraavana päivänä :]

"Joku"
    Vierailija

Heh

Heh

kuumettaaa??
    Vierailija
    joo eli siis kannattaako ottaa ksi saippuaa ku itekki haluis kuumeen

jeeee -.-.-
    Vierailija

kokeelin

laittaa ikkunan auki yoksi ja marat sukat ja marat hiukset EI TOIMINUT sitte kokelin syoda kahvinpuruja .... EI TOIMINUT!!! olisko jotaintoimivaa keinoa???! kertokaa

lolololololol
    Vierailija
    AHAHHAHAHAHAHAHHA mä niin nauran teille pelleille jotka oikeesti meette kokeilemaan noita. Hei tiäkkö saat kuumeen ku lyöt ittees pullolla päähän niin että pullo menee rikki ja syöt puol kiloa koiranpaskaa päälle, kun ootte niin aivottomia että teette mitä vaan teille sanotaan niin kokeilkaa nyt tätäkin neuvoa!!!!

Afh
    Vierailija

Siis

Otikko kahvin puruja puoli kupillista?? Sen pitäs aurtaa kuuneesee ????????????

Nanuk
    Vierailija

Nain tulla kipeaksi

sniffaa kanelia reilu maara

"vierailija"
    Vierailija

eikö parempaa tekemistä!!

eikö oikeasti teillä vammaisilla ihmisillä ole mitään muuta tekemistä ku mennä vammaileen toisen kysymykseen. ei ole teijän asia. jos että voi auttaaa pitäkää saaketin turpanne kiinni!

"Jep"
    Vierailija

Apteekista

Glaubersuolaa!!
    Vetäset sen aamusella ja sit sinne terkkarille.. ????
    Luulen että et pääse kovin pitkälle, kun suoli tyhjenee.. Siis tätä samaa on paastopaketeissa????????

"Jep"
    Vierailija

Mitä

Hiton ?????
    Tohon tuli perään..

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot