HuOmenta !!

Valkeaaa aamua täältä etelä suomesta. Vihdoin meillekin tuli Talvi !! :)

Nyt sais pidellä pakkasia, että lumi säilyy. Eikä yhtään enempää tarvitsisi sataa.

Heti löytyi se kadonnut joulun odotusolo. . . :heart::xmas:


aah.. lauantai... viikon paras aamu .
 
  • Tykkää
Reactions: Vilma*
"Hopeinen Kuu"
Huomenta! Täällä silmät ristis kökötän yövuorossa. Aikaste usein nähnyt sun kukkuvan näääin aikaste, mikäs sua valvottaa? =) Itse juuri ja juuri saan pidettyä silmät auki.
 
  • Tykkää
Reactions: marabou
Huomenta!

Partsilla ihailin maisemia aamukahvin kera :)
Hienon näköstä kun pihalla on korkea kinos missä on pystysuora reuna (iso kivi lähellä tuulen suojana) ja taas parin metrin päässä ei ole lunta yhtään hitustakaan.

mein parvekkeella oli toinen pää ihan lumeton ja toisessa päässä, tietysti oven edessä, valtava kasa lunta. Tarttis kait tehä lumityöt..
hmm.. mie tahon pienen pinkin lumikolan parvekkeelle :saint:
 
Huomenta :xmas:

Ihana fiilis tuosta lumivaipasta! Edelleen pyryttää. Oon kuunnellu joululauluja ja aamutuimaan jo tein lasten joulukalenterin ensimmäisen luukun valmiiksi ;) Aiheena tietty lumi (saavat lapset päättää mennäänkö tänään pulkkamäkeen vai askarrellaanko lumihiutaleita ikkunoihin).
 
  • Tykkää
Reactions: Vilma*
Hyvää huomenta!
pääsin tuulesta ja tuiskusta kotiin omien vällyjen väliin, takana todella työntäyteinen työ-yö.
Pieni taapero totesikin aamusta:"täti aaa-aa", vaikka oli ite juuri noussu :D Ajatteli varmaan että joutaa mokoma valkotakkikiusanhenki mennä nukkumaan kun on häntä kiusannu koko yön...
 
Huomenta! Tai siis päivää! Tai iltapäivää pikku hiljaa jo! :)
Töistä pääsin vähän ennen kuutta ja kotiutuessani nukahdin vielä melkein kuudeksi tunniksi.

Meillä oli miehen kanssa eilen kiva ilta. Taas huomattiin, että kriitikot todellakin painivat eri sarjassa meidän kanssa. Kävimme katsomassa sen Imaginaerumin ja me molemmat tykättiin, että se oli kriitikoiden haukuista huolimatta hyvä leffa. :) :D Jopa minä, joka asennoiduin suunnilleen torkkumaan koko leffan ajan, jouduin katsomaan melkein rävähtämätä sen leffan alusta loppuun asti. :O
 

Yhteistyössä