*

Nokia lumia 800
+ Vastaa ketjuun
Näytetään tulokset 1 - 9. Osumia 9

Ketju: Nokia lumia 800

"help"
    Vierailija

Nokia lumia 800

onko kenelläkään?hyvät ja huonot puolet?kannattaako ostaa?ja siis taviiko siihen jonkun erilaisen sim kortin?

ei
    Vierailija
    Mulla on se edellinen versio lumiasta ja on kyllä huonoin puhelin mitä mulla on ollu ja en oo kyllä muistakaan lumioista oo mitään hyvää kuullu.

lumiossa
    Vierailija
    ostin just lumia 800. tykkään tosi paljon siitä. siihen pitää olla se micro sim kortti,

............
    Vierailija
    Lumia on ihan ok, mutta mikä usein harmittaa on Windowsin käyttöjärjestelmä. Monet kiinnostavat mobiilisovellukset ovat Android-pohjaisia ja tällä tarkoitan esim. Hgin kaupungin ladattavia kävelykierroksia- ei siis mitään pelejä tai sen sellaisia.

Oma laitteeni on valmistusviallinen ja siinä on kaikuongelmaa sunmuuta yhteyden katkeilua. Olen ollut laiska viemään sitä huoltoon, mutta tätä samaa on jotkut muutkin valitelleet.

Mutta siis kaikin puolin ok. Mitään pitkää ikää en Lumialle usko tulevan tuotteena, mutta esim. itse vaihdan puhelinta parin vuoden välein ja on ollut kiva kokeilla Lumiaa.

Muuten hyvä, mutta ei saa laitettua biisiä tosta noin vaan soittoääneksi

Ydinfyysikko
    Vierailija

Tietoturva

Kannattaa huomioida, että Lumioiden tietoturva on aivan toista luokkaa kuin Android pohjaisissa älypuhelimissa. Androidiin toki saa enemmän sovelluksia, mutta tämä ei paljon lohduta siinä vaiheessa kun sovelluksen kylkiäisenä tullut haittaohjelma soittelee omia aikojaan esim. 1000€ puhelut ulkomaille. Lumioissa sovelluksien ennakkokontrolli ja suoritustapa "hiekkalaatikossa" pienentävät haittaohjelmariskiä merkittävästi.

Mä tykkään nyt kun oon tottunut

Mä olen tykännyt ainakin tän pari viikkoa mitä mulla tuo on ollu. Koko on sopiva ja viestin kirjoittaminen helppoa verrattuna muihin kosketusnäyttöpuhelimiin mitä on ollut tai kokeillut.

"vieras"
    Vierailija
    Kuukauden ollut käytössä ja tykkään. Eka kosketusnäyttö mulla joten kokemusta muista ei ole

Pikavastaus Pikavastaus

Asiakaspalvelut

Lehtiesittely
Tilaa lehti
Osoitteenmuutos
Tilausmuutokset

Mediatiedot

Lehti
Ilmestymis-ja aineistoaikataulu
Ilmoitushinnat
Verkkopalvelu
Ilmoitushinnat ja mainosmuodot