The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyvää iltaa!
Eilen tuli oltua kunnon baarikierroksella kavereiden kanssa ja ei edes krapulaa, vaikka ihan kiitettävän pöhnässä olinkin - olen nuortunut? :D

Tänään sitten ex-vaimon muuttokuorman kasaamista - täytyy sanoa, ettei kyllä exän nyxä ole mikään rattimies. :D
 
Näitkö jo exän nyxänkin?
Näin ja tunsin. :D
Sanotaan, että se mies ei ole paljoa elämästään työn tekemiseen uhrannut, mutta mikäs siinä, jos meinaavat hynttyyt yhteen lyödä. Mulle on henk.koht. ihan sama.

Peräkärryn kanssa tulivat muuttokuormaa hakemaan ja kaksi kertaa onnistuivat saamaan tuohon mäkeen sen yhdistelmän kiinni... Sanoin sitten, että annas kun minä koetan, kun lähes 10 vuotta tota mäkeä olen ajellut.
Ensimmäisellä ylös ja nyxän ilme oli näkemisen arvoinen...
 
Hyvää iltaa!
Eilen tuli oltua kunnon baarikierroksella kavereiden kanssa ja ei edes krapulaa, vaikka ihan kiitettävän pöhnässä olinkin - olen nuortunut? :D

Tänään sitten ex-vaimon muuttokuorman kasaamista - täytyy sanoa, ettei kyllä exän nyxä ole mikään rattimies. :D
Odottele huomiseen, jos se tulee jälkijunassa :D

Kehtasko se oikeesti tulla nyxänsä kanssa sinne? Luulis jotain rajaa olevan, mut eikait sitte..

*muoks* Olitki jo kerennyt tuolla kertomaan, että näit ja tunsitkin.. Huhhuh mitä touhua, aikamoista...
 
Viimeksi muokattu:
Näin ja tunsin. :D
Sanotaan, että se mies ei ole paljoa elämästään työn tekemiseen uhrannut, mutta mikäs siinä, jos meinaavat hynttyyt yhteen lyödä. Mulle on henk.koht. ihan sama.

Peräkärryn kanssa tulivat muuttokuormaa hakemaan ja kaksi kertaa onnistuivat saamaan tuohon mäkeen sen yhdistelmän kiinni... Sanoin sitten, että annas kun minä koetan, kun lähes 10 vuotta tota mäkeä olen ajellut.
Ensimmäisellä ylös ja nyxän ilme oli näkemisen arvoinen...
Sulla on katsos hieman kokemusta siitä mäestä :)
Toki joku toinen kokematon siinä voisi onnistua :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27708356:
Odottele huomiseen, jos se tulee jälkijunassa :D

Kehtasko se oikeesti tulla nyxänsä kanssa sinne? Luulis jotain rajaa olevan, mut eikait sitte..
Kehtas... Mutta en jaksanut siitä sen enempää välittää.
Muuttoavuksi kuulemma - noh, esim. hartian leveydeltä se jätkä on puolet meikäläisestä, että loogisesti ajatellen ei kovin suuri apu ollut. :D
 
Kehtas... Mutta en jaksanut siitä sen enempää välittää.
Muuttoavuksi kuulemma - noh, esim. hartian leveydeltä se jätkä on puolet meikäläisestä, että loogisesti ajatellen ei kovin suuri apu ollut. :D
Noo apua on niin monenlaista... Jos kato otti henkiseksi tueksi? Tai tarkotus tässä oli varmaan yrittää tehä sut mustasukkaseksi, että alkaisit riehumaan, jolloin exällä olis ollut sua vastaan jotain, ihan todistajan kera.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27708356:
*muoks* Olitki jo kerennyt tuolla kertomaan, että näit ja tunsitkin.. Huhhuh mitä touhua, aikamoista...
Tehkööt nyt, mitä lystää. Alkaa tuntumaan, että olen onnellisempi ilman tuota ns. parempaa puoliskoa.
Nyxä tajusi pitää turpansa kiinni, mutta exän nokka kyllä "louskutti" ihan kiitettävästi.
Autosta ajoi puskurin paskaksi ja kun sanoin, että autosta vuotaa nesteitä, niin kuulemma täytyy pitää huolta omista asioistani.
Niinhän mä pidänkin - se auto on mun nimissä. ;)
 
Menivätkö lapset viikonlopuksi äidilleen?
Miten ovat eron ottaneet?
Pakko ei ole vastata jos et halua :)
Eivät menneet, kun siellä tehdään muuttoa. Menevät vasta ensi viikonloppuna.
Eron ovat ottaneet minusta olosuhteisiin nähden hyvin ja tyytyväisiä tuntuvat olevan, vaikka asuvatkin isukin kanssa nykyään. ;)
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27708389:
Noo apua on niin monenlaista... Jos kato otti henkiseksi tueksi? Tai tarkotus tässä oli varmaan yrittää tehä sut mustasukkaseksi, että alkaisit riehumaan, jolloin exällä olis ollut sua vastaan jotain, ihan todistajan kera.
Totta tuokin.
Noh, mua ei ole kovin helppo saada riehumaan, ainakaan naiselle.
 
Tehkööt nyt, mitä lystää. Alkaa tuntumaan, että olen onnellisempi ilman tuota ns. parempaa puoliskoa.
Nyxä tajusi pitää turpansa kiinni, mutta exän nokka kyllä "louskutti" ihan kiitettävästi.
Autosta ajoi puskurin paskaksi ja kun sanoin, että autosta vuotaa nesteitä, niin kuulemma täytyy pitää huolta omista asioistani.
Niinhän mä pidänkin - se auto on mun nimissä. ;)
Hienoa, että sulla pysyy toi järki päässä, vaikka varmasti välillä tunteet seilaakin laidasta laitaan. Hatunnoston arvoinen suoritus, ettet menny mukaan tollaseen louskutukseen :) :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä