The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27729089:
Heipsistä mussukat! :kiss:

Taas olis yks työpäivä lusittu ja iltapäiväkahvit kupissa :)

kahvikirahvi, mulla oli tollanen luuri, mut valkosena, tai siis on se tuolla kaapissa vieläkin. Kyl se ihan peruspuhelimena menee ja pääsee sillä naamakirjaankin käymään, ite tykkäsin kyllä, ainut et kamera siinä on aika huono, mut muuten kyllä hyvä puhelin :) Nyt ostin uuden nii tuo sai mennä kaappiin odotteleen, josko sitä vaikka joku vielä joskus tarvis :)
Parempi se kamera on kun mun nykysessä puhelimessa :D Mutta mulla on ihan oikee kamerakin kuvien ottamista varten, niin ei se oo niin justiinsa :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27729250:
Voi taivas :LOL:

Mua väsyttää ja vituttaa ja ahdistaa ja AAAAAARRRRGGGGHHHH!!!!!!!

Mä haluun nyt heti ne sukset, että voin suksia tän vitutuksen sinne kuuluisaan v*ttuun..
Haluutko suksia mun mustaan aukkoon? :rolleyes: :LOL: Mikä vituttaa?
 
Haluutko suksia mun mustaan aukkoon? :rolleyes: :LOL: Mikä vituttaa?
Mielelläni kiitos.. ;) :p

Oma saamattomuus, sekä tää meidän parisuhteen parisuhdettomuus. Tuleva joulu, mä en oo yhtään jouluihminen ja sit vielä pitäs pystyä pitämään näitä kulisseja yllä, kun mennään äidille syömään aattona. Onneks se joulu on kohta ohi ja uusivuosi tulossa, niin saan tän kaiken päätökseen, alotan puhtaalta pöydältä uudenvuoden, rakastamalla ja ajattelemalla enemmän itseäni ja omaa oloani.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27729291:
Mielelläni kiitos.. ;) :p

Oma saamattomuus, sekä tää meidän parisuhteen parisuhdettomuus. Tuleva joulu, mä en oo yhtään jouluihminen ja sit vielä pitäs pystyä pitämään näitä kulisseja yllä, kun mennään äidille syömään aattona. Onneks se joulu on kohta ohi ja uusivuosi tulossa, niin saan tän kaiken päätökseen, alotan puhtaalta pöydältä uudenvuoden, rakastamalla ja ajattelemalla enemmän itseäni ja omaa oloani.
Jaksamisia kuiten joulun ylitte :hug:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27729291:
Mielelläni kiitos.. ;) :p

Oma saamattomuus, sekä tää meidän parisuhteen parisuhdettomuus. Tuleva joulu, mä en oo yhtään jouluihminen ja sit vielä pitäs pystyä pitämään näitä kulisseja yllä, kun mennään äidille syömään aattona. Onneks se joulu on kohta ohi ja uusivuosi tulossa, niin saan tän kaiken päätökseen, alotan puhtaalta pöydältä uudenvuoden, rakastamalla ja ajattelemalla enemmän itseäni ja omaa oloani.
Kyllä se siitä nopeaan ohi menee, ja seuraava joulukin on onneks vasta vuoden päästä. Ja kuulostaa hyvältä toi että alat keskittymään enemmän itteesi, se on oikein. Mikä sua pitelee parisuhteessa jos se on parisuhteeton..? Jos saa kysyä. jos et halua julkisesti ruotia nin yv:täkin saa laittaa Jakselehan :hug:
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27729291:
Mielelläni kiitos.. ;) :p

Oma saamattomuus, sekä tää meidän parisuhteen parisuhdettomuus. Tuleva joulu, mä en oo yhtään jouluihminen ja sit vielä pitäs pystyä pitämään näitä kulisseja yllä, kun mennään äidille syömään aattona. Onneks se joulu on kohta ohi ja uusivuosi tulossa, niin saan tän kaiken päätökseen, alotan puhtaalta pöydältä uudenvuoden, rakastamalla ja ajattelemalla enemmän itseäni ja omaa oloani.
:hug: Tsemppiä! Saako kysyä mikä teijän suhteesta tekee parisuhdettoman? : /
 
:hug: Tsemppiä! Saako kysyä mikä teijän suhteesta tekee parisuhdettoman? : /
Kiitos :hug:

Tälleen lyhyesti vaan.. Meillä ei ole mitään yhteistä. Makuhuoneen puolella ollut kuivaa jo vuoden päivät, ei siis mitään toimintaa. Yks pusu ehkä kerran viikossa, haleja ei sitä yhtäkään. Joskus jos jutellaan jotain niin työasioita ja lasten asioita, ei muuta. Illat menee molemmat omilla koneillaan sanaakaan vaihtamatta jne... Eli siis ollaan kämppiksiä sillä erotuksella, että jaetaan ruokalaskut.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27729400:
Kiitos :hug:

Tälleen lyhyesti vaan.. Meillä ei ole mitään yhteistä. Makuhuoneen puolella ollut kuivaa jo vuoden päivät, ei siis mitään toimintaa. Yks pusu ehkä kerran viikossa, haleja ei sitä yhtäkään. Joskus jos jutellaan jotain niin työasioita ja lasten asioita, ei muuta. Illat menee molemmat omilla koneillaan sanaakaan vaihtamatta jne... Eli siis ollaan kämppiksiä sillä erotuksella, että jaetaan ruokalaskut.
Kuulostaa inhottavan tutulta osittain..: / en siis ala mitään neuvoja jakelemaan, tiiätte varmasti ite parhaiten millon on aika luovuttaa..jaksuja!
 
Kuulostaa inhottavan tutulta osittain..: / en siis ala mitään neuvoja jakelemaan, tiiätte varmasti ite parhaiten millon on aika luovuttaa..jaksuja!
Eiköhän se tästä... Ollaan kerran erottu ja nyt siis yritetty toistamiseen ja ihan samalla kaavalla mennään kuin viimeksikin, joten en sitten tiedä kannattaako enää edes yrittää.. Jos se kerta aina johtaa tähän samaan pisteeseen..
 
kahvikirahvi
Asiasta moottorisahaan, tässä kaverin facebook-päivitys :D

MIKSI ON ANNA LAPSELLE RAITIS JOULU-kampanja? Lapsethan on useimmissa perheissä selvinpäin joulunakin!! Aikuiset ne juopottelee! Pitäis olla ÄLÄ SINÄ TYHMÄ AIKUINEN RYYPPÄÄ JOULUNA JA PILAA KAIKKIEN JOULUAKIN!!!!! ---> lyhemmin sanottuna ÄLÄ RYYPPÄÄ JOULUNA!!!
 
Aries 78
Asiasta moottorisahaan, tässä kaverin facebook-päivitys :D

MIKSI ON ANNA LAPSELLE RAITIS JOULU-kampanja? Lapsethan on useimmissa perheissä selvinpäin joulunakin!! Aikuiset ne juopottelee! Pitäis olla ÄLÄ SINÄ TYHMÄ AIKUINEN RYYPPÄÄ JOULUNA JA PILAA KAIKKIEN JOULUAKIN!!!!! ---> lyhemmin sanottuna ÄLÄ RYYPPÄÄ JOULUNA!!!
Tuohan oli äsken etusivulla kirjoitettuna, joku tuota ihmetteli. Vähän mauton oli tuo päivitys.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä