The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tääl on +1 ja mulla ei oo omaa parveketta. Ja mun naapurilla ei oo pakastinta, what :D
Mut naapuri oli sitä mieltä et jos pidän ne lihat siellä pakastimessa ja irrotan johdon niin kyl ne selviää päivän. Mut sitte jos se sähkäri ei pystykää vaihtaa sitä heti huomenna niin sit... juuh.

Tää on joku 15v vanha kaappi ja lisäksi sain tän työpaikalta.. ja tosiaan kotivakuutuskaan ei vissiin korvaa, koska pupu helvetin perkele. Toivottavasti se sähköjohdon vaihto ei maksais kauheesti.
Kääräse ne vermeet vaikka sanomalehtiin niin pysyvät pidempään jäässä
 
Ei ollu muuta kuin kahta tollasta paksua johtoa. Siihen mustaan laatikkoon menevät ohuet johdot oli ihan kunnossa.
Jos toi on jääkaappipakastin, niin pakasteiden osalta naapuriapu on tarpeen. jääkaapin sisältö näil keleillä säilyy parvekkeellakin.

Uuden virtajohdon saat vaik Prismasta, ei sen vaihtoon sähkäriä tartte.
Laitas foto sielt jääkaapin takaa. Pelkkä järsitty paikka ei kerro mitn, vaan ne paikat mis johdot on kiinni.
 
Spencer Hastings
onks penserillä muuten yhtään joutilasta jatkojohtoa?

siitä saa uuden roikan todella helposti
Ei oo. Eikä mulla oo näköjään sanomalehteäkään :D

Mut vedin piuhan nyt irti ja toivotaan vaan et lihat selviää huomiseen iltapäivään, kaveri sano et voi tulla vaihtaa ku on sähköjäbä. Missä asteessa noi selviäis? Jos tää kuitenki ois yöllä miinuksia, voisin viedä tuuletusparvekkeelle tohon.
 
Spencer Hastings
No mut kiitos jälleen avusta, nyt ainakin voin nukkua ihan ok mielin kun ei tarvi pelätä..

paitsi niiden lihojen puolesta. Mut turvallisuus on tärkeempää. Huomenna kokataan sit suuri hirvenjauhelihalaatikko jos niikseen tulee.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä