Aamuäree Olitkos ihan tosissas?

Älä mua yksistään syytä, Päätön pyysi sitä myös.
Ketjun 'omistaja' ja saa tehdä kuten haluaa.

Mutta voinen kertoa että poistossa kesti useita minuutteja, että kyllä ne megaketjut vain palstaa taitavat jumittaa. :O

Koettakaa nyt muistutella sitä joulumieltä, kuin hyvältä se tuntuu ja kuinka maassa on rauha ja...... :O
 
Viimeksi muokattu:
Blue
No mutta jos kerran on jo uusi ketju perustettu niin eikä sinne voi mennä jatkamaan? Ja ottaa vaikka tavaksi että sen saavutettua vaikka 100 sivua perustetaan toinen, jotta ei palsta mene ihan jumiin?

Kun eihän se juttu siitä kärsi vaikka välillä päivittää ketjun. Vai..?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27665898:
Älä mua yksistään syytä, Päätön pyysi sitä myös.
Ketjun 'omistaja' ja saa tehdä kuten haluaa.

Mutta voinen kertoa että poistossa kesti useita minuutteja, että kyllä ne megaketjut vain palstaa taitavat jumittaa. :O

Koettakaa nyt muistutella sitä joulumieltä, kuin hyvältä se tuntuu ja kuinka maassa on rauha ja...... :O
Tottakai kestää poistossa tovin aikaa, niin kestää kun poistat koneeltasikin jonkun kansion missä tuhansia tiedostoja, vaikka olisi kuinka pieniä.

Ei se ole mikään automaattinen viittaus siihen että palsta jumii sen takia :D

Uskon tuon sitten kun joku ihan oikea ylläpitäjä joka huoltaa servereitä tulee kertomaan tuon.
 
Tottakai kestää poistossa tovin aikaa, niin kestää kun poistat koneeltasikin jonkun kansion missä tuhansia tiedostoja, vaikka olisi kuinka pieniä.

Ei se ole mikään automaattinen viittaus siihen että palsta jumii sen takia :D

Uskon tuon sitten kun joku ihan oikea ylläpitäjä joka huoltaa servereitä tulee kertomaan tuon.

Mene sinä nyt omaan ketjuusi siitä nillittämästä. :saint:

Mulla on poistossa useita kymmeniä ketjuja yhtäaikaa päivittäin, kun napsin niitä tuolta sfääreistä eikä niitten kanssa kestä tuolla tavoin.

Mutta, minä en tiedä, minä olen vain töissä täällä :D
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27665962:
Mene sinä nyt omaan ketjuusi siitä nillittämästä. :saint:

Mulla on poistossa useita kymmeniä ketjuja yhtäaikaa päivittäin, kun napsin niitä tuolta sfääreistä eikä niitten kanssa kestä tuolla tavoin.

Mutta, minä en tiedä, minä olen vain töissä täällä :D
moderointi selaimen kautta ja ruohonjuuritason palvelimien / palvelinsoftien huoltaminen/päivitys/trouble shooting/suorituskyvyn seuraaminen on kyllä kaksi aivan eri asiaa.

Ja onpas kaaaaaaunista tekstiä modelta. Enpä mielestäni kyllä tainnut loukata ketään kommentillani.
 
No mihin se Kepsiksen huumorintaju nyt katosi? :O

En minä loukkaantunut, mutta en jaksa jankata ja vängätä asiasta että jumiiko vai eikö jumi.
Sen olen käytännössä huomannut, että jumii kun on paljon väkeä linjoilla- siis tietyt ajat päivästä.

Hyvää vauhtiahan te jo jatkatte siitä mihin jäitte.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27666179:
No mihin se Kepsiksen huumorintaju nyt katosi? :O

En minä loukkaantunut, mutta en jaksa jankata ja vängätä asiasta että jumiiko vai eikö jumi.
Sen olen käytännössä huomannut, että jumii kun on paljon väkeä linjoilla- siis tietyt ajat päivästä.

Hyvää vauhtiahan te jo jatkatte siitä mihin jäitte.
Huumorintaju?

Ai siitäkö se olikin kiinni? Äläs jaksa.
 

Yhteistyössä