Miten toimisitte jos mies olisi muuten aivan ihana, mutta pukeutuminen ei miellytä?

  • Viestiketjun aloittaja haluaisi stailata
  • Ensimmäinen viesti
haluaisi stailata
Itse siis seurusteluvaiheessa vasta, enkä tahdo tämän asian takia erota mutta ärsyttää nuhjaantuneet (huonosti istuvatkin) vaatteet, risat sukat ym. jutut ja pihistää juurikin vaatteiden ostoon liittyvissä menoissa, muuhun kyllä riittää... Ei haluaisi loukata toista, mutta pakkohan tuosta on jotenkin ilmaista, muuta ongelmaa kun ei suhteessa ole. Huolehtii hygieniasta, ajaa parran, leikkauttaa hiukset mutta nuot vaatteet, apua! :)
 
Menin tuollaisen miehen kanssa naimisiin :D Pikkuhiljaa aloin puhua rikkinäisten vaatteiden vaihtamisesta uusiin ja sukeutuihan siitä entisestä nukkavierusta ryysyläisestä siististi pukeutuva mies, joka ei enää pihistele järjettömyyksiin omien vaatteidensa kohdalla :)
 
parista kokemuksesta.. ei siihen auta mikään.. Heitä vitsillä et hei saanko stailata sut tälle vuosituhannelle.. jos huumoria löytyy ja HALUA vaihtaa vaatteet nykyaikaiseksi lähtee taatusti mukaan. Jos alkaa selittää miten tämä on ihan käyttökelpoinen..asia ei tule ksokaan muuttumaan ja käyttää aina noita "vielä käyttökelpoisia" kuteitansa.
 
parista kokemuksesta.. ei siihen auta mikään.. Heitä vitsillä et hei saanko stailata sut tälle vuosituhannelle.. jos huumoria löytyy ja HALUA vaihtaa vaatteet nykyaikaiseksi lähtee taatusti mukaan. Jos alkaa selittää miten tämä on ihan käyttökelpoinen..asia ei tule ksokaan muuttumaan ja käyttää aina noita "vielä käyttökelpoisia" kuteitansa.
Ah, tuohan se arkkityyppi olikin! "Tää on vielä ihan hyvä" -ihmiset! Painivat samassa sarjassa "Ei näin pieneen työhön ammattilaista tarvita" ja "On tämä ennenkin ollut näint" -tyyppien kanssa :D
 
...........
parista kokemuksesta.. ei siihen auta mikään.. Heitä vitsillä et hei saanko stailata sut tälle vuosituhannelle.. jos huumoria löytyy ja HALUA vaihtaa vaatteet nykyaikaiseksi lähtee taatusti mukaan. Jos alkaa selittää miten tämä on ihan käyttökelpoinen..asia ei tule ksokaan muuttumaan ja käyttää aina noita "vielä käyttökelpoisia" kuteitansa.
Vaatteet ovat käyttökelpoiset, kunhan niissä on enemmän kangasta kuin reikää.

Miehet käyttävät vaatteita reijistä ja nuhjaantumisesta huolimatta, kunhan vaate ajaa asiansa.

Naiset puolestaan ostavat sopimattoman, reikäisen ja nuhjaantuneen vaatteen, jos sen sanotaan olevan muodissa.
 
En lähtisi muuttamaan toista väkisin, mutta mun mielestä pukeutuminen kertoo ihmisestä ja mua varmaan häiritsisi liikaakin etten olisi lähtenyt edes seurustelemaan jos olisi tyylissä jotain tosi häiritsevää, muuten ulkonäkö minulle taas yhdentekevää, siis se millaisen naaman/kropan ihminen syntymälahjakseen saa, se ei kerro kuin tuurista lähinnä.

Voit sä koittaa huomauttaa, mutta vähän veikkaan että harvaan se mitään vaikuttaa tai sitten saat ikuisesti taistella ja yrittää muuttaa...
 
No mullekin pukeutuminen merkkaa sen verran että jos toinen näyttää nuhjuiselta niin ei siinä herää edes mitään seksuaalista kiinnostusta.Joka suhteessa lienee kuitenkin myös yks osa. Ei se ulkonäkö tarvitse olla mitään "mallipoikaa", mutta siisti kylläkin.
 
Peyote
Mua ei haittaa nuhjuisuus, mutta setätyyli haittaa. Pitäs olla suht cool. Ja sanoisin varmasti aika suoraan jos kerran seurustelisin. Jos ei kykenis ottaa vastaan mun palautetta, ei olis mulle muutenkaan sopiva.
 
Yleensä yhdestä paikasta itara on jo nyt tai kohta itara muustakin. Seuraavaksi huomaat kuinka mies keräilee treffeillä ohimennen kadunvarresta panttipulloja ;)
Tätä mietin joskus seurustelun alkuvaiheessa, että näinköhän tämä on saita kaikilla muillakin alueilla, mutta kävi ilmi ettei ollut. Mielellään lopulta lähti mun käsipuolessani vaatekauppoihin ja oli tyytyväinen lopputulokseen :) Uudet vaatteet olivat kuitenkin ns. hänen näköisiään ja hänelle sopivia, vain ehjiä ja malliltaan päivitettyjä.
 
En olisi alunperinkään alkanut edes seurustelemaan sellaisen kanssa.

Enkä kyllä osaa kuvitella edes ihastuvani ihmiseen, joka ei miellytä minua ulkoisesti (tyyliltään etenkin, piirteille kun ei oikein mitään voi).
Mua ei kamalasti kiinnosta miehen vaatteet, siis siinä määrin, että olisin valmis edes lähtemään miehen kanssa vaateostoksille, saati pyrkiä muuttamaan toisen pukeutumista, joten "vaadin" mieheltä oman ymmärryksen tyylin päälle.
Edes sen verran, että näyttää suhteellisen normaalilta. :D
 
dgkldg
Alapa itse olemaan suvaitsevampi ja olemaan välittämättä merkityksettömistä asioita.

Ihme oletus monella naisella että naisen PITÄÄ muuttaa miestä suhteessa ja naisella olisi muka joku oikeus siihen. Itsehän nainen on täydellinen ja jos mies edes erehtyisi lipsauttamaan pienenkin muutospyynnön naisen suhteen niin mies olisi kusipää narsisti sika.
 

Yhteistyössä