Toimiiko NUTRILETT-dieetti? Kokemuksia?

  • Viestiketjun aloittaja "plösö"
  • Ensimmäinen viesti
plokiju
[QUOTE="Läski";28562493]Mä oon nyt ollu 9 päivää täysnutrauksella ja kiloja ei oo lähtenyt yhtään!!!!! Mitä hemm....!! Ei grammaakaan. Missä vika?[/QUOTE]

Eli et (käsi sydämellä!) todellakaan ole syönyt mitään muuta ku nutrilett-tuotteita yli viikon? KAIKKI muu karsittu pois?

Entä mitä niistä? Keittoja, pirtelöitä, patukoita? Ne patukat on minusta ainakin aika huijausta, niitä jos popsii monta päivässä, niin ei oikein dieetti toimi. Minusta niitä pitäis syödä max 1 päivässä.

Itse nutrailin joskus pari viikkoa, ja söin silloin vain 1xliemi, 1xkeitto ja 1xlämmin ateria päivässä, ja kyllä läks kilot aika äkkiä.

Mutta, esim. tää hellekin saattaa sitoa sitä nestettä niin pahasti että vaaka jumittaa samalla tasolla vaikka rasvaa lähtisikin, ikävä kyllä.
 
"Sirkkeli"
Otin Nutriletillä alkuharppauksen painonpudotukselle muutama vuosi sitten, ja kyllä toimi. Tosin en niitä pastoja ja keittoja tahtonut alas saada, vain pirtelöt ja patukat.

Nyt kun mulla on selkä paskana ja mikään ruoka ei maistu, niin juon tuota Nutrilettin vaniljapirtelöä. On hyväää ja pitää naisen pystyssä. Tosin syön päivän aikana muutakin, että otan pirtelön silloin kun pitäs jonnekin lähtee eikä safka maistu tai ei ole syönyt tulee pahaolo.
 
"nuorimamma"
Aloitin tänään quick weight loss nutrauksen. Jännittää ja vähän meinaa nälkäkin olla. Uskon että toimii, mutta pelkään etten saa pidettyä itseä kurissa kuurin jälkeen. Tarkoitus kuitenkin olisi että kolmen viikon nutrauksen jälkeen, salilla työskentelevä ystäväni tekee henk. Koht. Ohjelman ruuasta ja liikunnasta. Olen kokeillut lukuisia pika dieettejä mutta pikku hiljaa kaikki on tullu takaisin. Toivon todella että tämä olisi viimeinen kerta ja saisin muutettua elämän Tapani. Tämä nutraus vain siksi että saisin ensimmäiset helpot kilot pois ja saisin puhtia aloittamaan terveellisen elämän. Olen normaalin ja ylipainon rajoilla ja haluan olla reilusti siellä normaalilla puolella ja pysyä siellä! Tästä keskustelusta on jo aikaa, mutta kertokaa kuinka teille kävi nutrauksen suhteen
 
"nuorimamma"
Joo, ei kyllä mitään herkkua ole. Ajattelin ettei olis toivoakaan pudottaa noin paljon. Tuo tieto teki kyllä tämän päivän kärsimyksestä sen arvoista. Olitko ylipainoinen vai normaalipainoinen kun sait pudotettua noin paljon?
 
tiiteni harmaana
Ketoosiin pääsee myös syömällä ihan kunnon ruokaa (VHH). En suosittele pussikuureja kellekään, jos haluaa pitää kilpirauhasensa ja muut sisäeritysrauhasensa vielä jatkossakin toiminnassa...
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri
onnistunut
Itselläni toimii näköjään tosi hyvin, vaikka aluksi epäilin todella että toimiikohan. 20 päivässä siis tippunut 10kg kun syönyt vain nuttrilettia sekä juonut vissyä että nesteitä lähtee. Kahvia olen myös juonut ilman sokeria rasvattoman maidon kanssa. Suosittelen todella, tästä on helppo lähteä eteenpäin uusiin elämäntapoihin, kun on tottunut jo syömään säännöllisesti sekä vähän kerralla! Muistakaa juoda paljon vettä nutrauksenne aikana!
 
nutraajaaaa
Olen ollut nyt 5 päivää nutrikuurilla. Teen niin että kolme päivää nutraan sitten neljäntenä päivänä syön jotain kevyttä, eilen söin kasviksia ja marjasmoothieta. Kiloja on tippunut tähän mennessä 2,5 joka on mielestäni aika paljon aikaan nähden. Kaksi ekaa päivää olivat mielihalujen kanssa haastavimmat mutteivat todellisuudessa edes raskaat. Päätä särkee välillä mutta se menee ohi. Painan 72 ja tavoite paino on 60 kg. Asennoituminen on tärkeintä nutraamisessa niin kaikki on helpompaa. Ekoina päivinä kauheasti vessa ramppaiusta nesteet liikkeellä. Moni katsoo kieroon mutta en koe tätä milläänlailla haitalliseksi, onhan nutrien vitamiini ja muut ravintoarvot päivän saanti suosituksesta lähes 200%. Homma toimii jos antaa sen toimia. Tsemppiä kaikille nurtaajille :)
 
Mie oon osanutrannut helmikuusta lähtien ja kiloja on lähtenyt n
12- 14 kg :)
Täysnutrauksen hoitaja on kieltänyt,mutta hyvin näinkin osanutrauksella paino laskee.
Myös kolesteroliarvot on laskenut eikä makean tai suolaisen himoja ole niin kuin aiemmin.

Mie käytän Nutrilettin, Naturdietin ja Fit & FeelGood tuotteita, joskus Easy Dietin keittoa ja kiiseliä ja välillä syön normaalia kotiruokaa
kevennettynä sekä salaattia ja kasviksia. Välillä pidän sellaisia herkkupäiviä,että syön itsetehtyä
kevyempää pizzaa ja pienen annoksen herkkujäättelöä tai raakasuklaata.

Liikkuakin jaksa hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
"Jussi"
Itse olen ollut vlc-dietillä nyt 5 viikkoa ja painoa on lähtenyt 14.5 kiloa

Lähtöpaino 107.3 kg

Viikko 1: -5.7 kg
Viikko 2: -2.5 kg
Viikko 3: -1.7 kg
Viikko 4: -2.4 kg
Viikko 5: -2.2 kg

Paino nyt 92,8 kg

Olen syönyt pelkästään Nutrilett pirtelöitä + jonkunverran Nutrilett kasviskeittoa (kun tekee mieli suolaista). Nälkä ei oikeastaan vaivaa, mutta eihän ne mieliteot ihan hetkessä mihinkään häviä.

Pidän nyt vapun ajan taukoa ja jatkan taas ensiviikon alusta jolloin olen dietillä 3 viikkoa ja sitten taas pidän viikonlopun taukoa. Siitä jatkan taas varmaan 2 viikkoa ja sitten aletaan olla tavoitteessa eli alle 85 kilon.

Tarkoitus on siitä sitten vielä jatkaa tavallisella dietillä alle 80 kilon jotta opin syömään oikealla tavalla. Nutrilett kuurilla on nimittäin aika helppo pudottaa painoa mutta sen painon pitäminen onkin hankalampaa. Eli monelta unohtuu se uuden ruokailutavan opettelu ja palataan takaisin entiseen ja paino alkaa jälleen nousta.
 
Onhan se hyvä jos tuommoisista saa kick- startin painonpudotukseen. Mut ei loppuikänsä sapuskavaliota voi tuommoisten varaan laskea.

Vaikka en kenenkään ostoksia kyttäile, niin toisinaan marketissa näkyy kärry ladattuna täyteen sipsejä, limua, pullaa, olutta, siideriä, pitsaa ja sit jokunen pakkaus laihdutusvalmistetta. Se ei oikein toimi.

Se painon nousu tai lasku kun saattaa olla hyvin pienistä asioista kiinni. Aikanaan laskin, että jos juo päivässä neljä kuppia kahvia/teetä ja laittaa jokaiseen yhden sokeripalan... niin siitä kertyy vuodessa 3,8 kg sokeria, eli 15.000 kcal, eli viikon sapuskat. Noin mitättömästä. Tommoisia "mitättömiä" asioita jos onnistuu ruokavaliostaan karsimaan muutamankin, niin ne kilot alkavat karsiutua yllättävänkin vähillä muutoksilla.
 
Taitaa olla soijaa lähes kaikissa. Ainakin noissa mitä mulla on.
Naturdiet valmiissa smoothiesta en ole varma,kannattaa tarkistaa siitäkin onko.

Oli laihdutuskeino mikä tahansa, niin uudet ruoka ja elintavat pitää oppia, totta kai jos palaa vanhaan totuttuun, niin kilot palaa eikä laihtumisesta paljoa ole hyötyä.

Ei kukaan meinaa koko elämää nutrata.

Mulla ei vaan onnistunut laihtuminen normaalilla ruokavaliolla ja Liikunnalla,n pari kiloa ehkä.

Herkut muuten saattaa olla jollekin muulle, mie ainakin saatan ostaa miehelle herkkuja tai pizzaa :)

Viikon saldo oli - 800 g, viikon oli paino jumissa ja nyt sitten yhtäkkiä tippui.
 
Viimeksi muokattu:
hmm, harmi ettei sovi.
Tarkista viellä toi Naturdiet, onko sekin herne tai soijapohjanen.
Juu varmaan laihtuisi hyvin, pa**ka lentäisi jatkuvasti :D
 
nnutriska
Miten teillä lähipiiri tai tuttuvat tai yms suhtautuvat nutraamiseen? Tuntuu ettei kukaan piirissäni oli mietenkään liputtamassa minun kanssa samaa lippua...Nutraamisessa on myös se yksinkertaista että kun kerta on joku tietty juttu itä syödä niin ei tarvi ajatella asiaa sen enempää.
 
Mullekin tulee lieviä oireita soijan vuoksi niistä, mutta nyt allergiakaudella oireet katosivat kun on pakko muutenkin syöfä zyrteciä. :D

Mä teen niistä itselleni aamipäivän välipalajuoman. Kotona siis sekoitan pariin, kolmeen desiin vettä reilun desin pakastemarjoja ja surautan sauvasekoittimella tasaiseksi. Se ja pussi nutriletin mustikkajuomajauhetta mukaan ja työmaalla sekoittelen ne aamupäivän välipalaksi. Välillä käytössä on myös noi Fit Feelgood-jauheet.
 
Miten teillä lähipiiri tai tuttuvat tai yms suhtautuvat nutraamiseen? Tuntuu ettei kukaan piirissäni oli mietenkään liputtamassa minun kanssa samaa lippua...Nutraamisessa on myös se yksinkertaista että kun kerta on joku tietty juttu itä syödä niin ei tarvi ajatella asiaa sen enempää.
Minua kannustaa ja tukee mies ja sisarukset. :)
 
Mullekin tulee lieviä oireita soijan vuoksi niistä, mutta nyt allergiakaudella oireet katosivat kun on pakko muutenkin syöfä zyrteciä. :D

Mä teen niistä itselleni aamipäivän välipalajuoman. Kotona siis sekoitan pariin, kolmeen desiin vettä reilun desin pakastemarjoja ja surautan sauvasekoittimella tasaiseksi. Se ja pussi nutriletin mustikkajuomajauhetta mukaan ja työmaalla sekoittelen ne aamupäivän välipalaksi. Välillä käytössä on myös noi Fit Feelgood-jauheet.
Millasia oireita sulle tulee ?
Noi Fit + FeelGood jauheet on hyviä.
 
vaihtoehtoja

Yhteistyössä