Ruokahaaste vko 18, ÄÄNESTYS!!!

Ruokahaaste vko.18 ÄÄNESTYS!!!

  • Mamma italiana

    Ääniä: 5 33,3%
  • lucifer

    Ääniä: 2 13,3%
  • Scarlett O Harava

    Ääniä: 10 66,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    15
vain
luciferin sipuliruoka on sen näköinen,mitä voisi maistaa joten äänis sinne
mamma italianan sipulit näyttää ihan joltain etanoilta,hyi :) ja sacarlettin annos on ihan jättimäinen ja tuo sipulikastike perunan päällä on yök :)
 
luciferin sipuliruoka on sen näköinen,mitä voisi maistaa joten äänis sinne
mamma italianan sipulit näyttää ihan joltain etanoilta,hyi :) ja sacarlettin annos on ihan jättimäinen ja tuo sipulikastike perunan päällä on yök :)
Mikä ihmeen jättimäinen. Tuo lautanen ei oo tavallinen ruokalautanen vaan sitä reilusti pienempi. Eikä siinä pihvien päällä mitää kastiketta kyllä ollu...
 
Piti oikeen käydä mittaamas tuon lautasen halkaasija ja se on 21cm. Kyllä mulla on ruokalautaset isompia ku tuo. Oon tuota samaa lautasta käyttäny monta kertaa joten mun mielestä turha narista tuolla lautaskoolla isosta annoksesta. Saati jättimäisestä annoksesta.
 
[QUOTE="...";28431863]...vaan perunan, kuten oli kommentti.

Ja Scarlett, miksi sä lähdet näihin paskakommentteihin?! Menee aina riitelyks. Jätä noi omaan arvoonsa.[/QUOTE]

Äh, joo perunootten päällä. Mutta monestihan uuniperunoitten kans on kermaviilikastiketta... :whistle:
 
"..."
Piti oikeen käydä mittaamas tuon lautasen halkaasija ja se on 21cm. Kyllä mulla on ruokalautaset isompia ku tuo. Oon tuota samaa lautasta käyttäny monta kertaa joten mun mielestä turha narista tuolla lautaskoolla isosta annoksesta. Saati jättimäisestä annoksesta.
Oikeesti?!! Mikä vtu sua riivaa??? Lautaskokoja...wtf. Narista isosta annoksesta...miksi sä jäät kiinni näihin?
 

Yhteistyössä