Kuvaile karsein mahdollinen vaateyhdistelmä, jonka olet nähnyt?

  • Viestiketjun aloittaja Tyylipoliisi
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Vaikea sanoa, riippuu niin paljon siitä, miten ne on puettu ja kuka on pukenut.

Joku tosi kiva yhdistelmä voi jollain näyttää vaan ihan kertakaikkisen kaamealta jostain selittämättömästä syystä ja jollain taas joku ihan kamala vaate voikin olla cool.

Mut yks mikä ainakin on aika kamala, on valkoiset shortsit, jotka on läpikuultavat ja vedetty liian ylös niin että uppoo peffan väliin. Jollain täti-ihmisellä vielä tämä, niin hyi olkoon.

Tänään näin myös yhdellä pyylevällä ukolla vyölaukun, joka oli laskettu munien korkeudella ja joka takaa painoi selkään kamalat kahvat ja sai takamuksen näyttämään entistäkin suuremmalta. Kun vielä sitä laukkuaan kaivelee, niin on aika se ja sama, mitä muuta sillä oli päällään. Toisaalta yks tosi hyvännäköinen mies, jolla on mahtava vartalokin, käyttää joskus vyölaukkua, eikä se sillä niin kaamealta ole näyttänyt. oikeastaan jänellä se satunnainen vyölaukku onkin ainoa, mikä paljastaa hänen todellisen ikänsä.

Sitten todella isolla naisella oli joskus päällä vaaleanpunaiset housut ja vaaleanpunainen pitkähihainen paita tai huppari. Ja korkokengät. Siitä tuli vähön hassun näköinen kokonaisuus.

Miehillä mä inhoan niitä papparaisvillatakkeja, jotka on semmosia pehmeitä ja roikkuvia ja joissa on jotkut ihan kamalat napit. Ja sitten vielä jalkaan jotkut kamalat aikuiskengät ja ehkäpä vielä aikuishousutkin. Hyi väristys.
 
"vieras"
Vaikea sanoa, riippuu niin paljon siitä, miten ne on puettu ja kuka on pukenut.

Joku tosi kiva yhdistelmä voi jollain näyttää vaan ihan kertakaikkisen kaamealta jostain selittämättömästä syystä ja jollain taas joku ihan kamala vaate voikin olla cool.

Mut yks mikä ainakin on aika kamala, on valkoiset shortsit, jotka on läpikuultavat ja vedetty liian ylös niin että uppoo peffan väliin. Jollain täti-ihmisellä vielä tämä, niin hyi olkoon.

Tänään näin myös yhdellä pyylevällä ukolla vyölaukun, joka oli laskettu munien korkeudella ja joka takaa painoi selkään kamalat kahvat ja sai takamuksen näyttämään entistäkin suuremmalta. Kun vielä sitä laukkuaan kaivelee, niin on aika se ja sama, mitä muuta sillä oli päällään. Toisaalta yks tosi hyvännäköinen mies, jolla on mahtava vartalokin, käyttää joskus vyölaukkua, eikä se sillä niin kaamealta ole näyttänyt. oikeastaan jänellä se satunnainen vyölaukku onkin ainoa, mikä paljastaa hänen todellisen ikänsä.

Sitten todella isolla naisella oli joskus päällä vaaleanpunaiset housut ja vaaleanpunainen pitkähihainen paita tai huppari. Ja korkokengät. Siitä tuli vähön hassun näköinen kokonaisuus.

Miehillä mä inhoan niitä papparaisvillatakkeja, jotka on semmosia pehmeitä ja roikkuvia ja joissa on jotkut ihan kamalat napit. Ja sitten vielä jalkaan jotkut kamalat aikuiskengät ja ehkäpä vielä aikuishousutkin. Hyi väristys.
Ihme kyttääjä! Mä en edes osais sanoa hirveintä vaateyhdistelmää, kun ei ole aikaa kyylätä toisten pukeutumista.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28744361]Ihme kyttääjä! Mä en edes osais sanoa hirveintä vaateyhdistelmää, kun ei ole aikaa kyylätä toisten pukeutumista.[/QUOTE]

Siis noi oli kyllä vuosien ajalta havaittuja.
 
kfkfkf
Mun mielestä näyttää karseelta kun lihavat pukeutuu niin, että kaikki läskit tursuaa yli. Taitaa monesti olla liian pienet vaatteetkin päällä :D

housut puristaa lantiolta niin paljon, että tulee aivan jäätävät kantokahvat tms, siihen sit vielä liian lyhyt paita :D

Ja nää vaatteet vois näyttää hyvältä jos olisivat oikeaa kokoa.
 
"vieras"
Mun mielestä näyttää karseelta kun lihavat pukeutuu niin, että kaikki läskit tursuaa yli. Taitaa monesti olla liian pienet vaatteetkin päällä :D

housut puristaa lantiolta niin paljon, että tulee aivan jäätävät kantokahvat tms, siihen sit vielä liian lyhyt paita :D

Ja nää vaatteet vois näyttää hyvältä jos olisivat oikeaa kokoa.
jos ei ole tarpeeksi läski käyttääkseen läskimallistojen vaatteita mutta ei tarpeeksi laiha käyttääkseen normaalimalliston vaatteita niin että ne sopivat päälle, vaihtoehdot on aika vähissä...
Tai jos on lihava nuori nainen joka ei halua pukeutua tätivaatteisiin, nuorten vaatteita kun ei saa kovin isokokoisina, jopa koko 42 on harvinainen tai jos se koko lapsussa lukee, se ei silti mahdu päälle
 
Pikkuminiä
Vaikea sanoa, riippuu niin paljon siitä, miten ne on puettu ja kuka on pukenut.

Joku tosi kiva yhdistelmä voi jollain näyttää vaan ihan kertakaikkisen kaamealta jostain selittämättömästä syystä ja jollain taas joku ihan kamala vaate voikin olla cool.

Mut yks mikä ainakin on aika kamala, on valkoiset shortsit, jotka on läpikuultavat ja vedetty liian ylös niin että uppoo peffan väliin. Jollain täti-ihmisellä vielä tämä, niin hyi olkoon.

Tänään näin myös yhdellä pyylevällä ukolla vyölaukun, joka oli laskettu munien korkeudella ja joka takaa painoi selkään kamalat kahvat ja sai takamuksen näyttämään entistäkin suuremmalta. Kun vielä sitä laukkuaan kaivelee, niin on aika se ja sama, mitä muuta sillä oli päällään. Toisaalta yks tosi hyvännäköinen mies, jolla on mahtava vartalokin, käyttää joskus vyölaukkua, eikä se sillä niin kaamealta ole näyttänyt. oikeastaan jänellä se satunnainen vyölaukku onkin ainoa, mikä paljastaa hänen todellisen ikänsä.

Sitten todella isolla naisella oli joskus päällä vaaleanpunaiset housut ja vaaleanpunainen pitkähihainen paita tai huppari. Ja korkokengät. Siitä tuli vähön hassun näköinen kokonaisuus.

Miehillä mä inhoan niitä papparaisvillatakkeja, jotka on semmosia pehmeitä ja roikkuvia ja joissa on jotkut ihan kamalat napit. Ja sitten vielä jalkaan jotkut kamalat aikuiskengät ja ehkäpä vielä aikuishousutkin. Hyi väristys.
Jostain syystä mun anoppi antaa pojalleen aina joululahjaksi noita papparaisvillatakkeja. Meillä on niitä jo useempi käyttämättömänä kaapissa ;)
 
leopardikäsilaukku
Minkäikäisillä ihmisillä olette nähneet tuon paljon puhutun yhdistelmän tuulipuku ja korkkarit ?

En ole ikinä nähnyt, haluaisin nähdä! :D Mun mielestä karseinta on, kun napa vilkkuu, jos mahamakkaraa, tai sitten sellaset tummat deniminsiniset kireet farkut, joissa melkeen valkoset kulutukset, voi yök. Ilmeisesti tarkoitus näyttää nuorekkaalta tjn.
 
"vieras"
En nyt niin tarkkaan katsele toisten vaatetusta, mutta yksi on jäänyt mieleen, minkä vähän aikaa sitten näin. Hieman pyöreähkö nuori nainen/teini, jolla oli päällää lyhyt tiukka toppi, sellainen joka on sivuilta korkeammalle ja edestä ja takaa alemmas ja siihen päälle lannemalliset tiukat housut, niin että ne läskit tursus sieltä topin ja housujen välistä, ei mitenkään kaunista katseltavaa, mutta omasta mielestään oli varmaan todella trendikäs.
 
Minä menin joskus vuosia sitten puolukkaan pitkävartisissa mustissa Nokian kumisaappaissa (Kontiot) ja polven yläpuolelle yltävässä skottihameessa (oli lämmin syksy) ja pitkähihaisessa valkoisessa poolopaidassa. Paluumatkalla poikkesin ruokaostoksilla kaupassa, eikä hävettänyt yhtään, vaikka tiesinhän toki, ettei pieni nahkainen olkalaukkuni sopinut lainkaan muutoin tarkoin valittuun asukokonaisuuteen :snotty: :attn:

Jos mietit mistä muistan niin hyvin: meillä on kuva tästä. Meinasin jopa hetken mielenhäiriössä liittää sen kuvan tähän ketjuun, mutta tulin onneksi järkiini...
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28744433]Lantiofarkut ja napapaita lihavalla omenavartaloisella. Jalat ja lantio oli jopa kapeat ja niiden päälle valui sitten iso, paljas vatsa ja ylävartalo.[/QUOTE]

Tämä yhdistelmä. Näitä näkee tosi paljon.
 

Yhteistyössä