äiti baariseuraa vailla keski-pohjanmaalla

  • Viestiketjun aloittaja "lonely"
  • Ensimmäinen viesti
"lonely"
Olen onnellisesti naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Tästä huolimatta haluaisin kovasti käydä joskus baarissa pitämässä hauskaa jonkun tyttökaverin kanssa, mutta eipä tuota biletysseuraa tunnu enää mulla olevan. Vuoteen en ole ollut viihteellä, alkaa jo hieman pänniä!! Entinen paras biletyskaveri käy nykyään harvoin baarissa ja silloinkin jossain muussa seurassa kuin mun kanssa. :( Jälkeenpäin saan aina kuulla siitä kuinka muut on olleet baarissa, minä vaan istua kökötän kotona... Tästä huolimatta tuo mun entinen biletyskaveri on mun paras ystävä. Nähdään kyllä muutoin mutta viihteelle hän "eksyy" aina toisessa seurassa, toisen kaverin kanssa joka häntä mukaan maanittelee. Mun mies ei ole kovin innokas baariin lähtemään ja mitäs me siellä kaksin tehtäis, sama vaikka sitten istutaan kotona.. Tympäsee. Kovin sosiaalinen en ole luonteeltani enkä voi kuvitella meneväni yksin paikalliseen. Ketään muuta jolla vastaavanlainen tilanne? Ja todellakin jos vaikka kerran 2 kk:ssa jos pääsisi baariin jonkun kaverin kanssa, se olis tosi kivaa...
 
miio
Ongelma on tuttu. 2 vuoteen ei ole tullut mihkään mentyä ja nyt en edes osaisi lähteä joten antaa olla =D . Tosin en ole juonut mitään myöskään pariin vuoteen että ehkä en enää otakkaan ikinä =) .
 
"lonely"
Kiva (siis "kiva") kuulla että on muitakin joilla on tai on ollu sama ongelma.. Nimim. Miio, mä oon viimeisen vuoden aikana juonut varmaan kaks siideriä, joten ihan absolutistista menen minäkin jo... ;) Kun en mitään saunaolutta tai muutakaan välitä ottaa. Jos otan niin sitten otan enemmän, tai en ota ollenkaan.

Nimim. "moi", rohkenetko täällä kertoa miltä paikkakunnalta oot kotoisin..? Tai laittaa sähköpostiosotetta? Mun sähköpostikin on sellanen josta mut heti tunnistaa, täytyis varmaan hankkia uusi osoite.. Oon 34-vuotias. Mulla on vaan hinku tänne paikalliseen, jossa kyllä käy paljon väkeä (kai... mistäs mä sen tietäisin...), ja joka sijaitsee kävelymatkan päässä kotoa. :) ...ehkä täytyy vaan luovuttaa ja ajatella positiivisesti, että mulla on olemassa ihana perhe ja rahaa jää säästöön hyvin joka kk kun en kaada mitään kurkusta alas. :D
 

Yhteistyössä