Mitä mieltä miehestä joka ei halua naida heti suhteen alussa?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Ei ole yhtään uskis eikä minkään sortin fanaatikko.
Ei vain halua seksi, sanoo ettei edes seiso/tee mieli kunnolla jos ihmistä ei tunne henkisesti ja arvosta häntä. Ollaan paljon pussailtu ja halailtu sekä oltu puolin ja toisin yötä. En vaan saa munaa silti.
Noin 1,5kk mennyt treffaillessa.
 
Määä
No mää sanoisin että voi tulla ongelmia. Meinaan ei tunnu olevan varustettu ihan normaaleilla haluilla, ja koska se on aloittajalle jo ongelma, niin mites pitkän päälle. Entäs kun tuosta pääsee siihen kuherruskuukauden jälkeen tulevaan arkeen taas, mites usein sitä seksiä sitten lie.
Toisaalta musta kuulostaa todella oudolta nuo selityksetkin. Siis se ei halua sua, koska ei arvosta sua (vielä). Sanoisin että jonkun sortin mt-ongelma, ei kuulosta hyvältä.
Joo, pakko sanoa että vaikka itse en välitä seksistä niin kyllä alkaisin miettiä että mitä hemmettiä tuokin mahtaa tarkoittaa.
 
kysy siltä
1,5 viikkoa vielä ymmärtäisin mutta kyllä 1,5 kk kuulostaa jo aika pitkältä ajalta. Ehkä sitä ei vaan sellaiset hommat kiinnosta. Toisen osapuolen täytynee vaan miettiä mitä itse haluaa.
 
Sopi mulle :)
Meillä meni suhteen alusta n.4vkoa, ennen kuin mentiin ekaa kertaa sänkyyn. Sitä ennen pussailtiin, halailtiin ja hyväiltiin, mutta varsinaista seksiä ei harrastettu ennen sitä.
Itse olisin antanut jo ekana iltana, mutta mies ei halunnut. Sanoi samaa, että haluaa että tunnetaan kunnolla ja ei enää jännitetä. Sitten se eka yhteinen kertamme olikin ihan huikea ja siitä lähtien seksiä on riittänyt ;) Jo 11v. ja koko ajan laatu vaan paranee.

Että ei se aina huono asia ole se odottaminen. Jotkut haluaa tosiaan seksiä vasta, kun tunteita on kunnolla pelissä :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
[QUOTE="miemie";28945702]Sopis mulle erittäin hyvin. Jos senkin jälkeen haluis vaan pari kertaa vuodessa, niin siinä olis mulle se oikea :)[/QUOTE]

Kuin miun näppiksiltä:D..eipä viime aikoina juurikaan ole mieli tehnyt lempiä..mutta jos nyt kerta, kaksi/kk niin olisin varsin tyytyväinen sillä saralla..:p
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28945754]Ei munkaan mies alussa halunnut. Sillä oli suorituspaineita. Nykyään haluaisi joka päivä.[/QUOTE]

Itse tapailin jonkun aikaa yhtä miestä ja mulla oli suorituspaineita. Siihen loppui sitten se suhde miehen puolelta kun ei ollut tarpeeksi seksiä.
 
Määä
Kuin miun näppiksiltä:D..eipä viime aikoina juurikaan ole mieli tehnyt lempiä..mutta jos nyt kerta, kaksi/kk niin olisin varsin tyytyväinen sillä saralla..:p
no näinhän se meillä, mutta ap tuntuu olevan puutteessa, joten kannattaa tuotakin miettiä mahdollisimman aikaisessa vaiheessa, niin ei tarvi toisen kärsiä puutteesta ja toisen painostuksesta. (kuten itse olen aina kärsinyt)
Ymmärtäähän tuon jännittämisen ja sellaisetkin, mutta tuollaiset selitykset arvostamisista kuulostavat kyllä pelottavilta. Jos ei sitten ole hädissään huonosti keksitty tekosyy.
 
"Vieras"
Loukkaantuisin, jos hän noin sanoisi. Uskon ettei ole kovin seksuaalinen ihminen, suhteen alussahan sitä juuri on sähköä ja kemiaa välillä ja pieni hipaisukin saa aikaan sellaisen himon, ettei mitään rajaa :)

Kyllä minä haluan, että mies haluaa minua alusta asti. Ei hyvältä kuulosta minun korviini, 1,5kk on PITKÄ aika.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
"vieras"
Pidän tuollaista miestä täysin normaalina, noin sen pitääkin mennä ettei ekoilla treffeillä mennä sänkyyn, eikä edes kymmenensillä! Joo tiedän että on "vanhanaikaista". Onneksi me molemmat mieheni kanssa odotettiin aluksi, n. 3 kk:n seurustelun jälkeen oli eka kerta. Ihan normaalit halut meillä molemmilla on mutta ei vaan haluta hyppiä sängystä sänkyyn.
 
Aika kauan odottanu jo ja ihmettelen tota, ettei kuulema etes seiso, wtf :O. Kyllä meilläki kesti, ennekuin tapahtu mieheni kanssa eka kerta, mutta, kyllä sillä seiso, kun pussailtiin ja kosketeltiin toisiamme. Pitäisin neitinä, viimistään tuon jälkeen, kun sanoo, ettei etes seiso ja varmaan tuijottaisin haavi auki. Toki voi olla suorituspaineita ja on miehetkin yksilöitä. Mutta, kyllä nyt varmaan ihan normaaleilla miehillä ottais eteen, kun koskettelee ja suutelee vähän kiihkeemmin.
 

Yhteistyössä