Mitä työtä teet ja paljonko saat palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
vwqwfr
Valmistuin kesäkuun lopulla ja nyt olen 85 %:lla työajalla (ja palkalla) töissä reilut puoli vuotta. Bruttopalkka noin 2500 €, tulot kun ovat tähän asti vuotta olleet nolla euroa opiskelun takia, niin veroprosentti on tänä vuonna naurettavan pieni. Saan palkasta käteen noin 2200 €.
 
vwqwfr
Valmistuin kesäkuun lopulla ja nyt olen 85 %:lla työajalla (ja palkalla) töissä reilut puoli vuotta. Bruttopalkka noin 2500 €, tulot kun ovat tähän asti vuotta olleet nolla euroa opiskelun takia, niin veroprosentti on tänä vuonna naurettavan pieni. Saan palkasta käteen noin 2200 €.
Niin ja siis juristi olen koulutukseltani, esittelijän töitä valtion virastossa teen tällä hetkellä.
 
"Kemeli"
Yläkoulun lehtori. Ei kokemuslisiä, mutta luokanvalvojuus on + muuta pientä työtehtävää. Palkka reilu 3000 kuussa. Ei hillitön liksa, mutta pärjää paremmin kuin opintotuella ja -lainalla.
 
"utelias ulla"
Voi vitsit onpa teillä hyviä palkkoja. Tai no, onhan mullakin tällä hetkellä ihan ok, bruttona lisistä riippuen noin 2600-3200e/kk. Mutta, kun tää työ on täyttä paskaa. Kunpa löytäsin jotain muuta itelleni. Mulla on kaks ammattia, toista työtä nykyään jo inhoan ja toisesta oon ollut pois jo 7 vuotta, en muista niiden hommien tekemisestä mitään. Mä niin tahdon lottovoiton, että voin lähtee opiskeleen jotain uutta alaa!!!
 
"huora"
Maksullinen nainen, tulot 1000-3000e/kk, riippuu paljonko on asiakkaita kuukaudessa. Sairaanhoitajaksi toki opiskelen siinäsivussa mutta opintotuella ei eletä ja paskahommat ei kiinnosta mua.
 
?????
[QUOTE="huora";28976799]Maksullinen nainen, tulot 1000-3000e/kk, riippuu paljonko on asiakkaita kuukaudessa. Sairaanhoitajaksi toki opiskelen siinäsivussa mutta opintotuella ei eletä ja paskahommat ei kiinnosta mua.[/QUOTE]

No eikö tuo juuri ole paskahommaa :(.
 
tsik