Mitä työtä teet ja paljonko saat palkkaa?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
vwqwfr
Valmistuin kesäkuun lopulla ja nyt olen 85 %:lla työajalla (ja palkalla) töissä reilut puoli vuotta. Bruttopalkka noin 2500 €, tulot kun ovat tähän asti vuotta olleet nolla euroa opiskelun takia, niin veroprosentti on tänä vuonna naurettavan pieni. Saan palkasta käteen noin 2200 €.
 
vwqwfr
Valmistuin kesäkuun lopulla ja nyt olen 85 %:lla työajalla (ja palkalla) töissä reilut puoli vuotta. Bruttopalkka noin 2500 €, tulot kun ovat tähän asti vuotta olleet nolla euroa opiskelun takia, niin veroprosentti on tänä vuonna naurettavan pieni. Saan palkasta käteen noin 2200 €.
Niin ja siis juristi olen koulutukseltani, esittelijän töitä valtion virastossa teen tällä hetkellä.
 
"Kemeli"
Yläkoulun lehtori. Ei kokemuslisiä, mutta luokanvalvojuus on + muuta pientä työtehtävää. Palkka reilu 3000 kuussa. Ei hillitön liksa, mutta pärjää paremmin kuin opintotuella ja -lainalla.
 
"utelias ulla"
Voi vitsit onpa teillä hyviä palkkoja. Tai no, onhan mullakin tällä hetkellä ihan ok, bruttona lisistä riippuen noin 2600-3200e/kk. Mutta, kun tää työ on täyttä paskaa. Kunpa löytäsin jotain muuta itelleni. Mulla on kaks ammattia, toista työtä nykyään jo inhoan ja toisesta oon ollut pois jo 7 vuotta, en muista niiden hommien tekemisestä mitään. Mä niin tahdon lottovoiton, että voin lähtee opiskeleen jotain uutta alaa!!!
 
"huora"
Maksullinen nainen, tulot 1000-3000e/kk, riippuu paljonko on asiakkaita kuukaudessa. Sairaanhoitajaksi toki opiskelen siinäsivussa mutta opintotuella ei eletä ja paskahommat ei kiinnosta mua.
 
?????
[QUOTE="huora";28976799]Maksullinen nainen, tulot 1000-3000e/kk, riippuu paljonko on asiakkaita kuukaudessa. Sairaanhoitajaksi toki opiskelen siinäsivussa mutta opintotuella ei eletä ja paskahommat ei kiinnosta mua.[/QUOTE]

No eikö tuo juuri ole paskahommaa :(.
 
tsik
[QUOTE="vieras";28976757]Olen laitoshuoltajana sairaalassa, brutto noin 2520-2600 e/ kk.[/QUOTE]

Tää on kyllä jännä juttu. Erikoistuvalla lääkärillä palkka voi olla alimmillaan 3200 €/kk. Jos on päivystyksiä, se tarkoitaa tietysti lisää rahaa, mutta myös lisää työtunteja. Enpä olis arvannut, että laitoshuoltajalla on vaan 600 euroa huonompi palkka...
 
"vieras"
Olen töissä ambulanssissa peruspalkka 1800 € josta käteen jää kk joku 1400 € +lisät n. 300 €/kk. Perse ruvella ajetaan 12tuntisia päiviä. Ihmisiä pelastetaan tolla palkalla! Mutta kutsumusammatti!
 
"huora"
No eikö tuo juuri ole paskahommaa :(.
Noei mun mielestä. En ole mikään ihmiskaupan uhri ja kukaan ei ole mua pakottanut tähän. Asiakkaani valitsen itse ja heidän kanssaan tahdon aina ennen asiakkuutta jutella esim. ABCllä kahvilla.

Eli ei mua todellakaan mitkään irstaat vanhat pervot pyllyyn nai, anaaliseksiä en muutenkaan anna ja kortsua vaadin aina käytettäväksi, paitsi suihin otan ilman. Mulla on asiakkaina 25-40 vuotiaita töissä käyviä perheen isiä, jotka ei saa vaimoltaan tarpeeksi seksiä. Aika moni valittaa sitä kun vaimo ei ota suihin ja niele spermaa.

Mielummin mä annan seksiä ihan hyvännäköisille tai vähintään ok näköisille perheellisille miehille ja veloitan 250e 1,5 tunnilta, kun vaihdan vähän yli 10e tunti tuntipalkalla sekavien vanhusten vaippoja. Lisäksi ei tule opintotukien takaisinperintää kun tästä mun sivutyöstä eimakseta tietenkään veroja.Se kun eiole mun vika, että Helsingissä ei opintotuella ja opintolainalla elä, mun vuokra on pelkästään 800e kuussa ja tähänkin asuntoon sai jonottaa yli puoli vuotta ennen kuin siihen pääsi.
 

Yhteistyössä