pipsan miehen kuva blogissa!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"oululainen"
Eilen oli meidän paikallisella kirppis sivulla pipsan nimellä tehty päivitys, ei ilmeisesti ollut pipsan oma profiili, vaan joku piloillaan oli tehnyt, oli nimitääin sen verran törkeä ilmoitus.. Katosikin tosi nopeaan..
 
mamma ööö
[QUOTE="oululainen";29032044]Eilen oli meidän paikallisella kirppis sivulla pipsan nimellä tehty päivitys, ei ilmeisesti ollut pipsan oma profiili, vaan joku piloillaan oli tehnyt, oli nimitääin sen verran törkeä ilmoitus.. Katosikin tosi nopeaan..[/QUOTE]

mä kans näin sen ja ilmoitinkin pipsalle. jutteli että joutuu menee toistamiseen poliisin juttusille. ekalla kerralla oli joku ex-kaveri jääny kirjoitteluista kiinni.
 
Pettää itseään
Todella säälittävää. Ei tälläinen tapa mainostaa omaa blogia ole yhtään kunniakasta.
Kaikki ketjut tyyliin "Hei, PipSalla on uusi leninkki" "PipSa julkaisi uuden videon" "Mistä löydän PipSan blogi" "PipSan mies näkyy kuvissa" ovat PipSan itse aloittamia
 
gf
Alkuperäinen kirjoittaja Pettää itseään;29032061:
Todella säälittävää. Ei tälläinen tapa mainostaa omaa blogia ole yhtään kunniakasta.
Kaikki ketjut tyyliin "Hei, PipSalla on uusi leninkki" "PipSa julkaisi uuden videon" "Mistä löydän PipSan blogi" "PipSan mies näkyy kuvissa" ovat PipSan itse aloittamia
Tuskin on.Tiedossa on että hällä on stalkkeri,joka näitä aloituksia tekee jne..Joku sairas ihminen
 
"..."
Tuskin on.Tiedossa on että hällä on stalkkeri,joka näitä aloituksia tekee jne..Joku sairas ihminen
niin pipsahan on tuosta stalkkerista sanonut ja eilinen feikkiprofiili todisti että täällä riittää sekopäitä jotka tekevät mitä tahansa aiheuttaakseen pipsalle pahaa mieltä. pipsa muutenkaan ei ole sen tyylinen että voisi aloitella tällaisia vain saadakseen lukijoita.
 

Yhteistyössä