Voiko miehen pituudesta olla haittaa sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja "Nainen"
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29086622:
No ei oo!!Mun rakas on liki 180 cm ja mie oon tälläin tynkä 149 cm-hyvin on touhut sujunut =)
No onhan ap:lla enemmän pituuseroa, huomattavasti. Ja 155 pituisena tappina tiedän että kun menee tuonne lähemmäks 190 senttiä niin onhan se sängyssä vähän typerää ja hankalaa. Ei oo kiva että miehen pää on metrin päässä eikä siinä ulottuvilla. Ja muutoin elämässsä niin on se aika hurjaa kävellä siellä ruohonjuuritasolla kun toinen heiluu pää pilvissä.
 
[QUOTE="huoh";29086664]No onhan ap:lla enemmän pituuseroa, huomattavasti. Ja 155 pituisena tappina tiedän että kun menee tuonne lähemmäks 190 senttiä niin onhan se sängyssä vähän typerää ja hankalaa. Ei oo kiva että miehen pää on metrin päässä eikä siinä ulottuvilla. Ja muutoin elämässsä niin on se aika hurjaa kävellä siellä ruohonjuuritasolla kun toinen heiluu pää pilvissä.[/QUOTE]

Jos siitä tekee ongelman,se on ongelma..
 
Täh?

Tuota tuota... miten tämän nyt nätisti sanoisi... Eli oletko varma ettei miehesi parhaillaan pui asiaa jollakin toisella palstalla tyyliin "onko naisen lyhyydestä haittaa..."

me ollaan melko pitkiä ihmisiä kaikki, ja useinhan se kumppani tulee valittua hiukan pienemmällä pituuserolla. Mutta en tajua tuota kysymyksenasettelua sikäli, että miten yhdynnän onnistumiseen vaaka-asennosssa vaikuttaa se, kuinka paljon lyhyemmät raajat toisella on? Ja jos ei ole tuon vertaa mielikuvitusta +halua + miehellä voimia, niin varmaan kannattaa hankkia joku pygmi sitten kaveriksi.

Ja kyllä, pitkillä miehillä on pidemmät pippelit, se on tietysti tosiasia tilastollisesti. Genetiikka sanelee tiettyjen ulokkeiden sekä raajojen pituuskasvua, ja peniksen kokoon viittaavia merkkejä on tietysti olemassa muuallakin kuin haarovälissä. Näitä merkkejä löytyy mm. korvista, sormista ja jalkojen pituudesta. Aasialaisilla on maailman pienimmät, mutta sielläkin pitkillä yksilöillä on isoimmat. Mikä yllätys tämä nyt on kenellekään? Muna on suhteessa miehen kokoon, ja samahan pätee naisiin monien ulokkeiden kohdalla. Pieni ja sirorakenteinen nainen on todennäköisemmin kapealanteinen ja isokokoisella ja isoluisella naisella on isommat ääriviivat. Helppoa kuin heinänteko. Kuitenkaan tästä ei voida tehdä johtopäätöksiä yksilötasolla, vain tilastollisesti, tosin p-arvoltaan selkeästi merkityksellisesti. Erektiokykyyn ei pituus (ei miehen eikä munan) vaikuta oikeastaan mitenkään eikä myöskään naisen alapään lihaksistoon. Eli valtavan kokoinen (romuluinen ja pulska) nainen voi pitää haarovälissään todellista tiukkaa ja lihaksikasta unelmapesää, ja 50-kiloinen nainen voi kärsiä lantionpohjan heikkoudesta, virtsankarkailusta tai rakon ulosluiskahduksesta löysien lihasten vuoksi. Yleistyksen pätevät siis vain ulkoisiin mittoihin, eivät toiminnallisiin seikkoihin.

En siltikään tajua ap:n logiikkaa siitä, että mitä hän nyt tässä ihmettelee? Sitäkö, että pitkän miehen muna on liian iso? Mitä ihmeen haittaa voisi seksissä olla ihmisten pituuserosta??
 
Viimeksi muokattu:
No mun mielestä pituudesta on helposti haittaa, ts. koen ison pituuseron hankalaksi.

Suunnilleen samaa pituusluokkaa olevat on käytännöllisimpiä.
Kaksmetriset on kauheen hankalia, vaikka itsekin olen 175cm, etten edes mikään ihan lyhyt.
 
"vieras"
No mun mielestä pituudesta on helposti haittaa, ts. koen ison pituuseron hankalaksi.

Suunnilleen samaa pituusluokkaa olevat on käytännöllisimpiä.
Kaksmetriset on kauheen hankalia, vaikka itsekin olen 175cm, etten edes mikään ihan lyhyt.
Mun mies on mua 28 cm pitempi, enkä ole havainnut pituuserossa mitään hankalaa. Mies on siis 190 cm. Olen joskus seurustellut oman pituiseni miehen kanssa ja musta se oli outoa. Hän ei oikein tuntunut edes mieheltä, kun oli niin lyhyt. No, se suhde kaatui kuitenkin muihin asioihin kun hänen pituutensa.
 
"vieras"
Kyllä ehdottomasti!! Pituus, paino, vyötärönympärys, hiusten väri tai uskonnollinen suuntautuminen VOI olla este. Se että jos toisen ihonväri on eri, tai hän käyttää erimerkkistä hammaslankaa.... ei kannata edes yrittää. Ei kannata antaa rakkaudelle tilaa, vaan JÄRKEILLÄ. Parhaat suhteet tulee järkeilemällä, kuten islamissa järjestetyt avioliitot. Niistä syntyy vain onnellisia perheitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Laina elämää
[QUOTE="vieras";29086749]Mun mies on mua 28 cm pitempi, enkä ole havainnut pituuserossa mitään hankalaa. Mies on siis 190 cm. Olen joskus seurustellut oman pituiseni miehen kanssa ja musta se oli outoa. Hän ei oikein tuntunut edes mieheltä, kun oli niin lyhyt. No, se suhde kaatui kuitenkin muihin asioihin kun hänen pituutensa.[/QUOTE]

Mä koen pituuden puolesta helpoimmiksi/parhaimmiksi sellaset 170-180cm pitkät miehet.
En ole ikinä pitänyt oikeasti lyhyitä (alle 165cm) miehiäkään jotenkin vähemmän miehinä. Musta sellanen on hassua, mutta tiedostan kyllä, että tuo sinun ajattelumallisi on todella yleinen meillä Suomessa.
 
Voi se olla ehkä vähä hankala hässiä jos toisen pää kolisee sängyn päätyyn ja toisen naama on navassa. En tiiä ku ei ole moisesta kokemusta.
:LOL:

Toi kyllä kertoo jo seksielämästäkin melko pajon... että 200 cm pitkässä puupäätysängyssä ollaan lähetyssaarnaajassa niin, että päät kolisee seiniin? Kyllä pitkillä ihmisillä kuitenkin nivelet toimii, ja mielikuvitus ihan kivasti. En tiedä mikä on normaalia ja mikä ei, mutta tässä 16 vuoden taustalla tuon yhden kanssa nyt mietin, ja en muista koska kumpikaan olisi erityisesti halunnut sitä lähetyssaarnaajaa. Ongelma se ei olisi pituuden kanssa ollut, mutta eipä vaan ole napannut. Riippumatta kumppanin pituudesta suosisin muita asentoja. No, se on tietysti makuasia.

Joopa joo... ollaan tosiaan pitkiä molemmat ja ei ole ikinä päät kolisseet päätyyn... hmmm. eikä ole kyllä jäänyt koskaan nussimattakaan sillä perusteella, että "tekis kyllä mieli mutta ei mahduta":D

Jos ihan vakavasti puhutaan, niin itse olen jokus miettinyt todella ylipainoisten seksielämää, että siinä kun on oikeasti lihaa tiellä niin paljon, että pesälle on vaikeea löytää ja munalla pitäisi olla ihan järjettömästi mittaa, että se ylettyisi miehen mahan alta johonkin. Mitä asentoja silloin voi käyttää?
 
:LOL:

Toi kyllä kertoo jo seksielämästäkin melko pajon... että 200 cm pitkässä puupäätysängyssä ollaan lähetyssaarnaajassa niin, että päät kolisee seiniin? Kyllä pitkillä ihmisillä kuitenkin nivelet toimii, ja mielikuvitus ihan kivasti. En tiedä mikä on normaalia ja mikä ei, mutta tässä 16 vuoden taustalla tuon yhden kanssa nyt mietin, ja en muista koska kumpikaan olisi erityisesti halunnut sitä lähetyssaarnaajaa. Ongelma se ei olisi pituuden kanssa ollut, mutta eipä vaan ole napannut. Riippumatta kumppanin pituudesta suosisin muita asentoja. No, se on tietysti makuasia.

Joopa joo... ollaan tosiaan pitkiä molemmat ja ei ole ikinä päät kolisseet päätyyn... hmmm. eikä ole kyllä jäänyt koskaan nussimattakaan sillä perusteella, että "tekis kyllä mieli mutta ei mahduta":D

Jos ihan vakavasti puhutaan, niin itse olen jokus miettinyt todella ylipainoisten seksielämää, että siinä kun on oikeasti lihaa tiellä niin paljon, että pesälle on vaikeea löytää ja munalla pitäisi olla ihan järjettömästi mittaa, että se ylettyisi miehen mahan alta johonkin. Mitä asentoja silloin voi käyttää?

No kuten sanoin, en tiedä kun ei ole moisesta kokemusta. Mua nyt lähinnä huvitti tää koko alotus, ja täytyy myöntää että väsyneenä hihittelin tuolle mun muka-hauskalle vastaukselle ja se vaan jotenkin lipsahti :D
 
[QUOTE="vieras";29086749]Mun mies on mua 28 cm pitempi, enkä ole havainnut pituuserossa mitään hankalaa.[/QUOTE]

Mäkin ottaisin tietysti vieläkin pidemmän miehen, mutta ne on aina olleet varattuja ihan ensimmäisinä. Ja en nyt ole vaihtamassa kuitenkaan. No, on kyllä ihan suoraan sanottava, että lyhyet miehen on usein aika koomisia. Se ei johdu sinänsä siitä mitasta vaan siitä, miten miehet peittää lyhyydestään johtuvaa kompleksiaan. Joko ne bodaa itsensä ihan naurettaviin mittasuhteisiin (jos on 150 cm pitkä, ei se kokonaiskuvaa paranna, että on yhtä suuri hauiksenympärys. Päin vastoin:headwall:) tai käyttää miesten korkokenkiä (sellaisia törkeitä nahkakenkiä, joissa on "huomaamaton" korko ja sitten ne miehet on ihan liekeissä, kun ne onkin 154,2 senttiä! Jes!) tai ostaa jonkun helvetin ison Hummerin, joka liikenteessä näyttää siltä, ettei siellä ole ketään ratissa (kun se korkokenkäguppe istuu penkin etureunalla ulottuakseen polkimiin ja lepuuttaa nenäänsä ratin alareunassa) tai sitten ne on niin epätoivoisia, että ne suunnilleen sylkee pitkiä naisia osoittaakseen, että heitä EI HAITTAA YHTÄÄN JA HE OVAT TYYTYVÄISIÄ ITSEENSÄ (joo näin on saatana) ja käyvät parin kaljan jälkeen ihan tyhjästä uhoamaan pitkille miehille, jotta tuntisivat itsensä joksikin.

Sitten on ihan terveellä itsetunnolla varustettujakin lyhyitä miehiä, ja onneksi tunnen niitäkin. Pitkän naisen läsnäolo vaan saa usein huonolla itsetunnolla varustettujen lyhyiden miesten paskimmat puolet esiin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä